کابوس تل آویو از اردن به حقیقت پیوست/کرانه باختری درآستانه انفجار

کابوس تل آویو از اردن به حقیقت پیوست/کرانه باختری درآستانه انفجار

به گزارش سلام آنلاین به نقل از آنلاین، رسانه لبنانی «الاخبار» نزدیک به مبارزات اسلامی لبنان به تشریح جستجوی شهدای روز گذشته (یکشنبه) در گذرگاه مرزی «النبی» (النبی) بین اردن و اردن پرداخت کرانه باختری که پیامی معنادار و هشداردهنده برای ساکنان دارد.

الاخبار روز دوشنبه گزارش داد که تیراندازی سه شهرک نشین صهیونیست در گذرگاه اردنی توسط یک راننده کامیون اردنی که منجر به کشته شدن آنها شد، کابوس دیگری را برای رهبر این رژیم در اوج گیری جستجوها به ارمغان آورد شهادت عملیات از طرف اردن

به نوشته روزنامه لبنانی، عملیات در گذرگاه الکرامه نشان دهنده خشم و کینه اردنی ها و فلسطینی های الاصل از نسل کشی ارتش رژیم صهیونیستی است که نزدیک به 12 ماه از جنگ و خشونت علیه فلسطین را اشغال کرده است. ساکنان در تحولات اخیر در کرانه باختری.

عملیات الکرامه یک شکست امنیتی و نظامی اسرائیل است

به گزارش الاخبار، عملیات ضدصهیونیستی الکرامه نه تنها نشان دهنده انزجار و خشم حامیان مبارزات فلسطینی ها بود، بلکه شکست دیگری در برابر سازمان های امنیتی و اطلاعاتی معروف صهیونیست ها بود. . زیرا عملیات در موقعیت جغرافیایی خاص و حساس به چشم مهاجمان انجام شد.

همچنین عملیات علیه صهیون مردهخالد سلیم الزعبی، ملیت اردنی 47 سن و عاملان این عملیات استشهادی نشان دادند که جنایات اشغالگران در غزه و کرانه باختری همزمان با تظاهرات همبستگی با فلسطینیان در سراسر جهان و کشورهای عربی بدون واکنش فلسطینی ها بر زمین نخواهد ماند. طرفداران

به گزارش الاخبار، عملیات علیه صهیونیست ها به دلیل اختلافات مرزی و تیراندازی در مرز مصر با فلسطینی های اشغالی با وجود تسخیر دو طرف، اولین و آخرین عملیات علیه اشغالگران نخواهد بود. نشان دهنده میزان خشم علیه نیروهای اشغالگر است.

آیا نقطه مرزی نوید تشدید عملیات علیه صهیونیست ها را می دهد؟

این گزارش می افزاید: با تداوم خشونت های اشغالگرانه کرانه باختری و عدم دستیابی به آتش بس در جنگ غزه، این احتمال وجود دارد که حامیان فلسطینی حتی در رژیم های عربی همسایه و همسو دست به عملیات ضد صهیونیستی بزنند. با اشغالگران دارای توافقات امنیتی و دیپلماتیک، در این صورت نه تنها توافقات و دستاوردهای اشغالگران در طول سالیان با رژیم عرب را پوشش می دهد، بلکه وضعیت را در مناطق مرزی برای آنها ناامن می کند.

به گزارش رسانه های لبنانی، به نظر می رسد انتظار توسعه در فلسطین اشغالی همزمان با خشونت های ارزشمند اشغالگران علیه مردم فلسطین در کرانه باختری رود اردن و تداوم تهاجمات نظامی در جنوب لبنان منجر به تحولات شگرفی شود. جنایت در غزه

جنون نتانیاهو برای جنگ ادامه دارد. روزهای سیاهی در انتظار صهیونیست ها در کرانه باختری است

به گزارش الاخبار، الکرامه به خاطر بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر این رژیم، پس از عملیات ضد صهیونیستی بار دیگر تلاش کرد مبارزه این رژیم با ایدئولوژی و مذهب فلسطین را به تصویر بکشد.

وی ضمن متهم کردن ایران به گشودن جبهه کرانه باختری در برابر متجاوزان، تاکید کرد که نبرد تا رسیدن به “پیروزی کامل” ادامه خواهد داشت و “خاورمیانه بدون شمشیر بی ضرر است.”

به گزارش الاخبار، به نظر می رسد رژیم اسرائیل قادر به حل مناقشه در کرانه باختری نخواهد بود و در روزهای آینده به دلیل اظهارات بن غفیر مبنی بر اینکه یکی از وزیران افراطی این جبهه شاهد خشونت بیشتر علیه اشغالگران خواهد بود. اقلیت امنیت رژیم و رئیس شورای شهرک سازی، تصمیم در دره اردن در خصوص لزوم افزایش عملیات علیه گروه های مقاومت در دیگر مناطق کرانه باختری از جمله «الساماره» و «جودا» را از دامنه نشان می دهد. از نگرانی آنها در مورد گسترش حمله.

و حتی قبل از عملیات الکرامه، رسانه های صهیونیستی به نگرانی وزرای تندرو کابینه و نهادهای نظامی و نظامی درباره احتمال تنش های گسترده در کرانه باختری علیه اشغالگران پرداختند.

همزمان ارتش اشغالگر از تشدید تنش ها در کرانه باختری و ایجاد انتفاضه دیگری همزمان با عید یهودیان در ماه آینده و حملات احتمالی شهرک نشینان افراطی ابراز نگرانی کرده است. مسجد الاقصی برای مراسم مذهبی.

یدیعوت آهارونوت: کرانه باختری در آستانه انفجار است

به گزارش الاخبار، در همین رابطه، شبکه 12 عبری از انتقاد شدید ارتش از عدم مداخله پلیس در حملات به شهرک نشینان افراطی به مسجد الاقصی برای جلوگیری از قیام انتفاضه دیگر خبر داد.

در حالی که اظهارات تحریک آمیز اخیر بن غفیر مبنی بر ساخت کنیسه در صحن مسجد الاقصی و تشویق به تشریفات یهودی در یک ماه گذشته و اعلام وی مبنی بر نقض محدودیت ها علیه شهرک نشینان و تغییر وضعیت به نفع آنها گسترده است. تنش ها برای روزها و هفته های آینده در راه است.

به گزارش الاخبار به نقل از یدیعوت آحارونوت، اقدامات وزیر نیرومند صهیونیست منجر به افزایش پیوستن جوانان فلسطینی ساکن کرانه باختری به مبارزات ضد شهرک سازی شده است.

و به گفته یک مقام ارشد صهیونیستی در نیروی ذخیره “این وضعیت نمی تواند ادامه یابد و ما به یک انفجار بزرگ از داخل خواهیم رسید.”

در نهایت، رسانه لبنانی الخبر به نقل از سایت عبری «والا» به آمار کشته ها و مجروحان این رژیم در کرانه باختری رود اردن پرداخت و نوشت که از آغاز جنگ غزه، حداقل برخی از صهیونیست ها به این موضوع پرداخته اند. 4973 نفر کشته شدند. این عملیات در کرانه باختری صورت گرفت که در آن 38 شهرک نشین، 12 سرباز و سه پلیس کشته و 285 تن دیگر زخمی شدند. است
تیراندازی امروز در گذرگاه الکرامه در مرز اردن و فلسطین منجر به کشته شدن سه صهیونیست شهید عبدالسلام خالد سلیم الزعبی 47 ساله اهل روستای الکرامه در حومه شهر شد الرمثا در شمال غربی اردن.

راننده کامیون حدود ساعت 10 صبح وارد الکرامه از مرز اردن و فلسطین اشغالی شد و از نقطه ای خالی شروع به تیراندازی به سمت صهیونیست ها در گذرگاه کرد.

در جریان این عملیات سه اسرائیلی کشته و مجری این عملیات به ضرب گلوله نیروهای امنیتی کشته شد.

یادآور می شود، اردنی ها پس از انجام عملیات شهادت طلبانه در هنگام عبور از کشور و اشغال فلسطین، شادی کردند و به توزیع شیرینی پرداختند.

310310

دکمه بازگشت به بالا