اجتماعی

چگونگی حضور مادران باردار در مراکز درمانی در شرایط کرونا

با شیوع آترواسکلروز و این واقعیت که یکی از آسیب پذیرترین گروه ها ، مادران باردار نگران است ، ممکن است آنها به مراکز درمانی و بیمارستان ها مراجعه کنند. یکی از جدی ترین نگرانی ها این است که آیا آنها با مراجعه به بیمارستان به بیماری های قلبی مبتلا می شوند.

در حالی که در طی شیوع گروه ها و جراحی ها نیازی به تأخیر نیست ، روشهای جراحی و عروق ویروس کرونا بعضی از مواردی هستند که به مرور زمان می توانند انجام دهند و هیچ تغییری در زمان ایجاد نشده است. .

در این رابطه، دکتر آتوسا کریمی ، عضو تیم متخصص مرکز نازایی و سقط ابن سینا ، در مصاحبه با سلام آنلاین حاضر شد. وی گفت: “این پروتکل توسط وزارت بهداشت صادر شده است تا احتمال انتقال ویروس از افراد آلوده را کاهش دهد.” در نتیجه ، زنانی که هنگام زایمان به بیمارستان می روند ممکن است بدانند که از مشکلات بهداشتی مراقبت می شود. حفظ صحیح فاصله بین بیمار ، استفاده از پرسنل ، محافظت از پوست ، چکمه به خصوص در هنگام تولد طبیعی یا در اتاق عمل بسیار مهم است.

وی گفت: “خطر ابتلا به بیماری عروق ویروس کرونا قلب هنگام مراجعه به بیمارستان هنگام زایمان زیاد نیست.” وی افزود: زمان تولد به ویژه زایمان طبیعی تغییر نخواهد کرد. پس از شروع دردناک ، مرحله طبیعی شروع زایمان به طوری که زایمان پس از انقباض عروق ویروس کرونا قابل انجام نباشد.

وی با تأکید بر اینکه زنان باردار باید از مراجعه مکرر به کلینیک ها و مراکز درمانی خودداری کنند ، گفت: بهتر است وضعیت آنها را با پزشک در میان بگذاریم. حتی اکنون ، بیشتر متخصصان زنان از طریق تلفن با بیماران خود ارتباط برقرار می کنند. بهتر است برای زنانی که برنامه زایمان طبیعی دارند براساس آنچه که در کلاسهای آموزش تولد آموخته اند به مراکز درمانی بروند و فقط با شروع زایمان از دستورالعمل پزشک پیروی کنند.

کریمی گفت: “همه زنان باردار باید از علائم هشدار دهنده آگاهی داشته باشند.” علائمی مانند خالی شدن مثانه ، فشار خون بالا ، فشار خون بالا و غیره از موارد فوری است که باید با پزشک خود مورد بحث قرار بگیرد و اگر پزشک مناسب شما را دید ، باید به بیمارستان مراجعه کنند. زیرا ممکن است سلامتی شما و سلامتی کودک شما در آینده به خطر بیفتد.

وی در ادامه افزود: به مادرانی که عاری از استرس هستند توصیه می کنم هنگام ترک خانه از ماسک و دستکش استفاده کنند و در صورت بروز اورژانس پهنای باند خود را کاهش دهند. لطفاً اطمینان داشته باشید که کلیه کادر پزشکی بیمارستان در پیگیری پروتکل بهداشت کوشا هستند تا بیماران را سالم نگه دارند. بنابراین در صورت لزوم از مراجعه به مراکز درمانی غافل نشوید.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا