اجتماعی

روند تسویه مطالبات مراکز درمانی طرف قرارداد/تغییر کدینگ دارویی با هماهنگی بیمه‌گرهای پایه

معاون خدمات درمانی سازمان تامین اجتماعی درباره آخرین وضعیت حل و فصل ادعای مرکز درمانی طرف قرارداد گفت: در این زمینه تاخیر داریم. در پرداخت اوراق اداری مراکز دانشگاهی و غیردانشگاهی از آبان ماه سال گذشته به مرکز بدهکار و بدهکار بودیم اما پرداخت نسخه الکترونیکی آن تا اردیبهشت ماه پرداخت شد.

مهدی اسلامی در گفت وگو با سلام آنلایندر مورد میزان آمادگی مرکز تامین اجتماعی برای پذیرش بیماران کرونایی با افزایش تعداد بیماران گفت: آمادگی وجود دارد حتی اگر افزایش جزئی در تعداد بیماران داشتیم. – شخص مراجعه می کند و به ندرت به بیمارستان می رود.

وی افزود: اگرچه این افزایش اندک بوده اما در مراکز بهداشتی و درمانی و تامین اجتماعی کشور مشهود است.

معاون سازمان تامین اجتماعی با اشاره به افتتاح 19 طرح جدید درمانی در کشور در هفته تامین اجتماعی گفت: اقدامات خوبی انجام شده و در این مدت مراکزی در مناطق نیازمند افتتاح شده است. علاوه بر این در حال بررسی انواع مراکز درمانی هستیم و تلاش می کنیم بیمارستان های شورا را برای خدمت رسانی به کادر درمانی و ارائه خدمات بهتر به مردم تقویت کنیم.

اسلامی درباره تجمیع کدگذاری دارو در نسخه های الکترونیکی نیز بیان کرد: نسخه ها و نسخه های فعلی بر اساس داروهای رایج است، بنابراین می توان همزمان با هماهنگی بیمه گذاران داخلی از جمله تامین اجتماعی، بیمه سلامت و تامین اجتماعی نیروهای مسلح، تغییرات کد را انجام داد. . . مطالعات فشرده در این زمینه در حال انجام است.

وی در پایان با تایید آخرین وضعیت بازپرداخت مراکز درمانی پیمانکاران خاطرنشان کرد: در این زمینه تاخیر داریم. در پرداخت اوراق اداری مراکز دانشگاهی و غیردانشگاهی از آبان ماه سال گذشته به مرکز بدهکار و بدهکار بودیم اما پرداخت نسخه الکترونیکی آن تا اردیبهشت ماه پرداخت شد.

انتهای پیام/

دکمه بازگشت به بالا