تازه های کسب و کارعمومی

چگونه یادداشت های پنهان شده در گوشی شیائومی را برگردانیم

قبل از باز کردن یادداشت های مخفی شیائومی، ارزش یک نظر کوتاه را دارد: بالاخره این گزینه چیست؟ ما مطمئن هستیم که با عملکرد اصلی برنامه آشنا هستید: ایجاد و ذخیره یادداشت های متنی.

با این حال، همه داده ها چیزی نیست که بخواهید به اشتراک بگذارید. اگر نگران این هستید که شخصی بتواند به اطلاعات کاملاً شخصی شما دسترسی داشته باشد، می توانید آن را پنهان کنید! به راحتی، تلفن شما دارای یک پوشه مخفی خاص است که یک غریبه نمی تواند آن را ببیند. می توانید اطلاعات مهم و ضروری را که برای چشمان کنجکاو در نظر گرفته نشده است، در آنجا قرار دهید.

قیمت  کاملا بستگی به مدل و مشخصات گوشی دارد. در لیست قیمت گوشی شیائومی  مدل‌های بسیاری پیدا می‌شود.

چگونه یک پوشه را باز کنیم؟

با کمال تعجب، بسیاری از کاربران از این گزینه اطلاعی ندارند. خبر خوب این است که شما نیازی به نصب یک برنامه جداگانه یا ترکیب های پیچیده ندارید. تمام توابع مورد نیاز شما در برنامه استاندارد موجود است!

بنابراین، به این سوال بازگردیم که چگونه می توان به یادداشت های مخفی شیائومی وارد شد. اینجا همه چیز ابتدایی است:

  • برنامه را باز کنید ؛
  • انگشت خود را در هر نقطه از صفحه قرار دهید.
  • فشار دهید و به سمت پایین بکشید.

یادداشت برداری به صورت مجازی در برنامه ها چه مزیت‌هایی دارد؟

اصلی‌ترین مزیت این نوع یادداشت برداری، در دسترس بودن آن است. یعنی شما بدون نیاز به حمل هیچ گونه وسیله اضافی، می‌توانید در تلفن همراهتان هر چیزی که می‌خواهید را یادداشت کنید. مرتب بودن یادداشت‌ها هم مزیت دیگری است که با استفاده از اپلیکیشن‌ها به دست می‌آورید.

یکی دیگر از مزیت‌های مهم این است که شما می‌توانید با استفاده از برنامه هایی که به سرویس ابری متصل هستند، یادداشت های روزانه خود را در دستگاه‌های مختلف همگام‌سازی کنید. یعنی یک یادداشت در گوشی خود ثبت می‌کنید و آن یادداشت در تمامی دستگاه‌هایی که حساب کاربری شما را دارند هم نمایش داده می‌شود و قابل ویرایش است.

کدام برنامه یادداشت برداری روزانه برای من مناسب‌تر است؟

مثل خیلی از حوزه‌های دیگر در این حوزه هم کمپانی‌های متفاوتی برنامه یادداشت برداری خود را منتشر کرده‌اند، از گوگل و مایکروسافت گرفته تا شیائومی و سامسونگ. برای انتخاب برنامه یادداشت برداری می‌توانید به مقاله 4 اپلیکیشن‌ برتر یادداشت برداری هم مراجعه کنید. اما در کل برنامه یادداشت برداری پیش فرضی که روی گوشی شما نصب است می‌تواند یکی از بهترین انتخاب‌ها باشد. به عنوان مثال برای گوشی‌های سامسونگ، Samsung Notes می‌تواند جزو بهترین گزینه‌ها باشد، زیرا با رابط کاربری گوشی‌های سامسونگ یعنی One UI هماهنگ است.

اما در این مقاله قصد داریم برنامه یادداشت برداری گوشی‌های شیائومی یعنی MIUI Notes را معرفی کنیم.

نکته: اپلیکیشن MIUI Notes تنها روی گوشی‌های شیائومی وجود دارد و قابل نصب روی دیگر گوشی‌ها نیست، به همین دلیل نیازی به دانلود و نصب برنامه هم نیست و آن به صورت پیش‌فرض روی گوشی‌های شیائومی نصب است.

برنامه یادداشت برداری روزانه MIUI Notes

این برنامه به صورت پیش فرض روی گوشی‌های شیائومی نصب شده است و معمولاً در پوشه Tools قراردارد و با نام Notes می‌توانید آن را مشاهده کنید.

دکمه بازگشت به بالا