حوادث

پول و طلای خود را به صندوق امانات بانک‌ها بسپارید!

سلام آنلاین / بوشهر رئیس واحد اطلاعات بوشهر با هدف پیشگیری و کاهش وقوع سرقت به مردم توصیه کرد که طلا ، نقره و سایر اشیاables با ارزش را در صندوق امانات بانک نگهداری کنند.

سرهنگ جوزان سورابابی گفت: “همه ما باید معتقد باشیم که پیروی از دستورالعمل های ساده و عملی می تواند به ما کمک کند تا از سرقت اموال خود جلوگیری کنیم و از رسیدن سارقان به اهداف خود جلوگیری کنیم.” آنها چون ما از طریق توجه اعتقاد داریم. مشاوره لازم ما از بروز بحران روانی جدی در خانواده خود جلوگیری خواهیم کرد و نقشی مسلم در افزایش امنیت اجتماعی خواهیم داشت.

وی برای جلوگیری از ورود سارقین به خانه گفت: “اولین نکته در زمینه ضد سرقت توجه به استحکام و امنیت ساختمان به اندازه ما است. زیبایی ساختمان.

این مقام انتظامی گفت: “تحت نظر و با تلاش مقامات مربوطه ، 4000 و 282 صندوق امانات برای ساکنان بانک های شهر بوشهر در نظر گرفته شده است.”

سهرابی افزود: این صندوق ها در بانک های صادرات ، ملی ، تجارت ، ملت ، رفاه و سپه به منظور حفظ دارایی های ارزشمند مردم از جمله طلا برای جلوگیری از جرم و سرقت راه اندازی شده اند. سفر خواهد کرد یا خانه را ترک خواهد کرد. “، اشیا valu قیمتی خود را به این صندوق ها منتقل کنید و از سو abuse استفاده سارقان و فرصت طلبان جلوگیری کنید.

این مقام مسوول به عموم مردم و مردم استان توصیه كرد كه هنگام خروج از خانه تمام ورودی ها از جمله درها و پنجره ها بسته باشند و نقره و طلای آنها در یك صندوق بانكی واریز شود. .

وی گفت: “اگر خانه بعضی از افراد ویلا یا ساختمانهای نیمه تمام در نزدیكی باشد ، باید با دقت بیشتری دستورالعمل های ایمنی را رعایت كرده و از نفوذ افراد بی خبر پرهیز كنند.” تحت عنوان دلالان ، فالگیرها ، فالگیرها ، گدایان. و غیره. از ورود آنها به ساختمان جلوگیری کنید و اگر به خانه جدیدی نقل مکان کردند یا کلیدها گم شده اند ، بلافاصله درب قفل درب ورودی آنها را تعویض کنید.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا