اقتصادی

آغاز پذیره‌نویسی دهمین صندوق جسورانه در فرابورس

بیمه دهمین صندوق سرمایه گذاری جسورانه با سرمایه 500 میلیارد روپیه در بازار فرابورس آغاز شد.

به گزارش سلام آنلاینپویا الکترونیکس یک صندوق بورس اوراق بهادار کاملاً متعلق به فعالیت است که در زمینه های فناوری اطلاعات ، پزشکی ، بهداشت ، رسانه ها و سرگرمی ، بیوتکنولوژی و فناوری نانو با سرمایه 500 میلیارد ریال فعالیت می کند.این بیمه از 29 دسامبر تا 10 دسامبر ادامه دارد. امسال ادامه دارد.

مدت زمان فعالیت صندوق پنج سال است و از طریق کارگزارانی که عضو شبکه OTC ایران هستند می تواند تحت پوشش بیمه قرار گیرد. هزینه هر واحد سرمایه گذاری 1.000.000 ریال و حداقل واحدی که می توان خریداری کرد 1.000 واحد است. در این دوره بیمه ، بنیانگذاران 20٪ سرمایه را متعهد می شوند و مابقی از طریق بیمه عمومی تأمین می شود.

صندوق Bold از سال 1995 به عنوان ابزاری جدید برای سرمایه گذاری ، با مشارکت معاون علمی و فناوری ریاست جمهوری و نهاد مسئول بازار سرمایه برای عموم مردم در سرمایه گذاری در پروژه های فناوری و دانش ، توسعه و اجرا شده است.

این صندوق ها سرمایه افرادی را که به دنبال سرمایه گذاری در استارت آپ های کوچک و متوسط ​​با پتانسیل رشد بالا هستند ، مدیریت می کند. این نوع سرمایه گذاری ها سرمایه گذاری های پرخطر و پرخطر هستند.

با بیمه این صندوق ها ، تعداد صندوق های سرمایه گذاری فشرده به 10 افزایش یافته است ، با توجه به بیمه صندوق های سرمایه گذاری خصوصی ، کل سرمایه این صندوق ها به 4250 میلیارد روبل می رسد. همچنین لازم به ذکر است که سه صندوق سرمایه گذاری جسورانه و یک سرمایه گذاری خصوصی با سرمایه کل 2700 میلیارد ریال از کنفرانسی که یک سال قبل ذکر شد خریداری شد که در آن دو صندوق سرمایه گذاری جسورانه تأسیس شد. با مشارکت بنیاد نوآوری و شکوفایی.

طبق اطلاعات مرکز اطلاعات ، سه صندوق سرمایه گذاری خطرپذیر و سه صندوق سرمایه گذاری خصوصی با سرمایه کل 18000 میلیارد روپیه موفق به دستیابی به توافق نامه مشترکی شده اند که باعث پرش سرمایه خواهد شد. از این وجوه.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا