اجتماعی

بررسی طرح تحقیق و تفحص از صندوق بازنشستگی صداوسیما در هفته های آینده

یکی از اعضای کمیته مشورتی اجتماعی شورای اسلامی از بررسی طرح تحقیقاتی خود توسط صندوق بازنشستگی صدا و سیما در خصوص تعیین رئیس جدید طی دو هفته آینده خبر داد.

کیومرث سرمدی واله در گفت وگو با سلام آنلاین ، در تشریح جلسه امروز (سه شنبه) کمیته مشورتی اجتماعی مجلس شورای اسلامی ، اولین دستور جلسه را طرح تحقیقاتی صندوق بازنشستگی ، صدا و سیما عنوان کرد. با توجه به انتصاب جدید جیپ لی ، ما درخواست تمدید دو هفته ای زمان جلسه مصوب را داشتیم و توافق شد که در دو هفته آینده ، با حضور جاب لی ، رئیس تحقیقات صدام حسین ، این برنامه ارایه شده.

وی افزود که دستور دوم به دعوت اسکندری ، رئیس صندوق بازنشستگی کشور انجام شد که نماینده وی در مورد عملکرد صندوق س questionsالاتی داشت.

“به طور کلی ، تعداد کارمندانی که در حال حاضر حق بیمه می پردازند با تعداد بازنشستگان نامتناسب است و آنها وضعیت مالی صندوق را مناسب نمی دانند ، بنابراین راه حل طبیعی” باید در این مورد مورد توجه قرار گیرد. ” همچنین قرار است میزان سرمایه گذاری شرکت بسته به صندوق بازنشستگی در شهرها و مناطق مختلف تعیین شود.

صمدی گفت: “به طور معمول ، نظر نمایندگان این است که در ارائه خدمات به شرکت های تحت صندوق عدالت رعایت نمی شود و آنها تاکید می کنند که این موضوع باید مورد توجه قرار گیرد.”

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا