ورزشی

پخش سریال علی انصاریان همزمان از ۲ شبکه!

در حالی که پیش از این از “سرزده” به عنوان جانشین “احضار” در روز قدر نام برده می شد ، علاوه بر همین شبکه ، CIA Fil نیز این سریال را پخش می کرد.

به گزارش سلام آنلاین ، به مناسبت شب های قدر ، شبکه iFilm با اجرای زنده علی انصاریان سریال کمدی “پاورچین” را جایگزین مجموعه کمدی “پاورچین” خواهد کرد.

فیلم پلیسی “مهاجمان” به کارگردانی بهاد آدودی ، اکران شده در سال 1399 ، از آیپیر پخش می شود. در این مجموعه بهرنگ علوی ، زنده یاد علی انصاریان ، نسیم ادبی ، رویا میرعلمی ، رحیم نوروزی و رامبد شکرآبی نقش آفرینی کردند.

داستان داستان تداخل ، داستان رضا و آلان است که رقیبان کشتی نیلوفر و دوستان قدیمی هستند. ریزا افسر پلیس شد و به طور فعال درگیر فعالیت های غیرقانونی بود. ریزا چهار سال پیش موفق شد اسلان را دستگیر کند. اکنون که ایلان از زندان آزاد شده است ، در شب نوزدهم ماه مبارک رمضان ، هنگامی که وضعیت روهینگیا در ایران بیداد می کند ، او قصد دارد یک کار آخر را انجام دهد و توبه کند که کارهایش خرد خواهد شد. زیرا وی توسط یکی از افراد رضا طرد شد و رضا و آلان دوباره روبروی یکدیگر قرار گرفتند.

“مهاجمان” از امروز به مدت پنج شب از شبکه آی فیلم پخش می شود. این سریال از 10 قسمت تشکیل شده است که روزانه دو قسمت از آن نمایش داده می شود. ردیاب فناوری اطلاعات پ. هر روز ساعت 18:00 می توانید این صحنه پلیس اجتماعی را تماشا کنید. در ساعت 2:00 و 10:00 بازسازی می شود.

یک کانال سیم کارت نیز اپیزود “تخلفات” را از نوزدهم تا بیست و سوم ماه رمضان هر شب ساعت 10:15 شب پخش می کند. پخش قسمت “احضار” از پنجشنبه هفتم ماه مه تا پایان ماه مبارک رمضان از سر گرفته می شود.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا