عمومیتازه های کسب و کار

جذاب ترین سریال ها با نبردهای شمشیری

نبردهای شمشیری همیشه جز سکانس ها و قسمت های جذاب سریال های این سبکی بوده است. سریال هایی با مدل شمشیری که در لیست سریال های برتر تاریخ کم نیستند که همین بهترین دلیل برای نشان دادن میزان مخاطب و محبوبیت این سبک از سریال ها می باشد. شاید برای شما هم پیش آمده باشد که در فضای مجازی به دنبال سریال های خوب این مدلی باشید که ما میخوایم در این پست کار شما را راحت کرده و آن ها را در این پست براتون جمع آوری کنیم.

وایکینگ ها Vikings

این سریال را میتوان نمونه شاخص یک سریال پر از صحنه و نبردهای جذاب و دیدنی مثال زد. اگر شما هم علاقه زیادی به نبردهای بزرگ و هیجانی دارید سریال وایکینگ ها را میتوان پیشنهاد ویژه ما به خود بدانید و شاید کمتر سریالی را با این حجم از جنگ های بزرگ و خونین دیده باشید که در آن پر از جنگجوهای بزرگ و وحشی باشد و برای دیدن یه جنگجوی بزرگ و نام آشنا چه کسی بهتر از رگنار لاثبروک را میتوانید پیدا کنید.

آخرین پادشاهی The Last Kingdom

شاید به جرئت میتوان گفت که نزدیک ترین و شبیه ترین سریال به وایکینگ ها می باشد و کسانی که عاشق نبردها و جنگ های وایکینگ ها بوند میتوانند همچین نبردها و جنگ هایی را نیز در این سریال ببینند. سریال آخرین پادشاهی اقتباس هشت بخشی از سری رمان‌های برنارد کورن ول می باشد. این سریال در تاریخ 10 اکتبر 2015 از شبکه بی بی سی آمریکایی و سپس در 22 اکتبر از بی بی سی دو پخش شد.

ویچر The Witcher

سریالی در ژانر درام و فانتزی که بر اساس رمانی از آندژی ساپکوفسکی نویسنده لهستانی برای شبکه نتفلیکس ساخته شده است که کارگردانی آن را لورن اشمیت هیسریچ انجام داده است. فصل اول سریال ویچر در تاریخ 20 دسامبر 2019 منتشر شد و فصل دوم آن قرار است در اواخر سال 2021 پخش شود. در خلاصه داستان آمده است که گرالت ریویایی، جادوگر و شکارچی جهش یافته هیولا که به آنها ویچر میگویند، در تلاش است تا جای خود را در این دنیای پر از هیولا و آدم های ظالم پیدا کند. نقش اصلی این سریال را هنری کویل در نقش گرالت از ریویا انجام داده است.

ماندالورین The Mandalorian

سریالی در ژانر وسترن فضایی به کارگردانی جان فاورو که بر اساس جنگ ستارگان اثر جرج لوکاس ساخته شده است و از شبکه دیزنی + پخش شد. پس از فصل اول سریال ماندالورین که با استقبال منتقدان مواجه شد و توانست علاقمندان زیادی را به خود جلب کند که در تاریخ 12 نوامبر 2019 همزمان با راه اندازی شبکه دیزنی + منتشر شد فصل های بعدی آن نیز تمدید شد و فصل دوم آن در تاریخ 30 اکتبر پخش شد و همچنین فصل سوم آن در مرحله پیش تولید قرار گرفت و به زودی منتشر خواهد شد.

در سریال پدرو پاسکال به عنوان شخصیت اصلی بازی می کند، یک شکارچی جایزه بگیر تنها که پس از استخدام برای بازیابی «کودک» فرار می کند. ماندالورین در هفتاد و دومین جوایز امی ساعات پربیننده برای سریال درام برجسته نامزد شد و هفت جایزه ی پرایم تایم کریتیو آرتس اِمی را از آن خود کرد. شاید میشد به سریالی مانند گیم اف ترونز هم اشاره کرد اما چون احساس کردیم این سریال را همه مخاطبان آن را مشاهده کرده اند و جز اولین سریال هایی است که هر شخصی اگه بخواهد شروع به دیدن سریال های برتر کند به سراغ آن میرود از معرفی آن خودداری کردیم تا بتوانیم به معرفی سایر سریال ها بپردازیم.

دکمه بازگشت به بالا