تازه های کسب و کارعمومی

سریال ایرانی جدید پرطرفدار

تماشای ، یکی از سرگرمیهای فوق العاده‌ای هست که میشه در هر ساعت از شبانه روز به اون پرداخت و ساعات خوشی رو در کنار خانواده گذروند!

در سالهای اخیر، شبکه نمایش خانگی ایران سریالهای فوق العاده جذابی رو تهیه و تولید کرده که تقریبا تونسته نظر مخاطبان رو به خودش جلب کنه و بسیاری از افراد تماشای این سریالها رو در اولویت قرار میدن و تقریبا تمام این سریالهای ایرانی با استقبال خیلی خوبی مواجه شدند.برای دانلود سریال ایرانی کلیک کنید.

اگر شما نیز به دیدن فیلم و سریال علاقه مند هستید و تمایل دارید با بهترین و پر بیننده ترین سریالهای ایرانی آشنا بشید، حتما در ادامه با همراه باشید و با بهترین سریال های ایرانی جدید بیشتر آشنا شوید و دیدن این سریالهای جذاب رو در لیست کارهای مورد علاقه خود قرار بدید!

سریال جدید رهایم کن

رهایم کن با موضوع اجتماعی درام، محصول ایرانی نمایش خانگی سال ۱۴۰۱ است.

شهرام شاه‌حسینی بعد از ساخت اولین سریال نمایش خانگی به نام می‌خواهم زنده بمانم حالا دوباره با تیمی قوی و کلی بازیگر و داستانی جذاب قبل انقلاب را روایت می کند.

رهایم کن داستان خانواده ای را روایت می کند که رابطه آنها بر اثر تصادف تغییر می کند و سرنوشت آنها را در مسیر دیگری قرار می دهد. سریال دربارهٔ دو برادر از یک خانواده سرشناس ساکن روستای سیاه‌رود به نام‌های حاتم (محسن تنابنده) و هاتف (هوتن شکیبا) است. حاتم پسر ارشد خانواده دلدادهٔ پرستار بچه‌اش، مارال (هدی زین‌العابدین) است.

سریال سیاه چاله

سریال سیاه چاله داستان یک مرد ۶۰ ساله به نام جمشید را بازگو می کند که در کهنسالی دچار بیکاری و اجاره نشینی شده است. در این وضعیت است که جمشید مجبور می شود به خانه پدری خود که یک ملک قدیمی در خارج از شهر است، برود و به همین واسطه است که از ماجرایی مطلع می شود که تصور می کند زندگی خانواده را بهبود خواهد بخشید ولی اقدام او هم خودش و هم این که همه اعضای خانواده را وارد چاله ای بزرگ تر می کند.برای دانلود سریال خارجی کلیک کنید.

سریال ایرانی جدید سرگیجه

 سریالی درام و رازآلود

سریال سرگیجه یک داستان درام و جنایی می باشد.  خلاصه داستان: پیمان بعد از یک سوءتفاهم خانوادگی با کامران درگیر می شود. گمان ها به این سمت می رود که پیمان کامران را کشته. ماجرایی که شاید به قیمت زندگی پیمان تمام شود.

بازیگران سریال سرگیجه

حامد بهداد، رعنا آزادی ور، هومن سیدی، هادی حجازی فر، علی عمرانی، مهراوه شریفی نیا، پیام دهکردی، ژرژ هاشم زاده، فرید سجادی حسینی، عرفان ناصری، مریم شیرازی و شبنم مقدمی

سریال آکتور

سریال آکتور درباره زندگی پر فراز و نشیب چند بازیگر مستعد تئاتر است که بعد از پیشنهادی که به آن‌ها می‌شود زندگی‌شان دستخوش ماجراهایی پیچیده می‌شود.

سریال آکتور به کارگردانی نیما جاویدی در سال ۱۴۰۱ ساخته شده است. این سریال محصول کشور ایران و در ژانر درام و خانوادگی می‌باشد. در این سریال نوید محمدزاده، احمد مهرانفر، هستی مهدوی، هومن برق نورد، سها نیاستی، گلاره عباسی، هانیه توسلی و مهراوه شریفی نیا به هنرمندی پرداخته‌اند.

سریال آنها

در لیست بهترین سریال های شبکه خانگی ۱۴۰۰، نام سریال آن‌ها می‌درخشد و دلیل آن ژانر نویی است که در این فیلم استفاده شده. البته در صنعت سینما و سریال سازی جهان سال‌های سال فیلم و سریال‌های ترسناک پخش شده اند.

ولی این‌بار شاید برای اولین بار در صنعت سریال‌سازی ایران شاید اثر دیدنی آن‌ها یکی از سریالهای نمایش خانگی سال ۱۴۰۰ بودیم.

این سریال  درباره خرافات و رسوم جا افتاده در ایران و سایر کشورهاست. هر قسمت از این اثر درباره یک داستان مجزا و تاریک است. نمی‌توان گفت این سریال بسیار ترسناک است اما حداقل یک سر و گردن از سریال های خانگی و تلوزیونی دیگر جلوتر است.

سریال می خواهم زنده بمانم

«می خواهم زنده بمانم»، سریالی در ژانر عاشقانه-خانوادگی و درام به کارگردانی «شهرام شاه حسینی» و تهیه کنندگی «محمد شایسته» و محصول سال ۱۳۹۹ ایران است. قصه ای در دل اتفاقات پرشمار دهه ۶۰ … ، سریال می خواهم زنده بمانم به کارگردانی شهرام شاه حسینی در سال ۱۳۹۹ ساخته شده است. این سریال محصول کشور ایران و در ژانر درام و عاشقانه می‌باشد.

سریال زخم کاری

از برترین آثار لیست سریال های ایرانی خانگی ۱۴۰۰ باید به سریال «زخم کاری» اشاره کرد.

پخش این اثر از  سریالهای شبکه خانگی در سال ۱۴۰۰ شروع شد. زخم کاری از سریالهای شبکه خانگی در سال ۱۴۰۰ توانست در همان قسمت اول مخاطبین زیادی را با خود همراه کند.

فردی به نام مالکی مدیر موفق یک شرکت بزرگ است. اداره این شرکت به عهده ابراهیم ریزآبادی خواهد بود.

ریزآبادی مامور می‌شود تا برای امضای قرارداد مهم نفتی به نروژ برود. بعد از عقد قرارداد برای واریز پول که چندین میلیون دلار است مشکلاتی ایجاد می‌شود. و این تازه آغاز ماجراست…

سریال خاتون

یکی از  پربیننده ترین سریال های شبکه خانگی ۱۴۰۰ سریال پرطرفدار «خاتون» است.

این سریال ایرانی از همان قسمت اول توانست مخاطبین زیادی را با خود همراه کند. درام تاریخی عاشقانه خاتون به زندگی زنی با همین اسم در دهه ۲۰ کشورمان می‌پردازد.برای دانلود فیلم خارجی کلیک کنید.

زنی شجاع و جسور که برای زندگی ایده‌آل خود می‌جنگد اما گاهی اوقات حوادث او را از مسیر دلخواهش دور می‌کند.

فصل اول سریال خاتون یکی از بهترین سریال های شبکه خانگی ۱۴۰۰، طی ۸ قسمت در نیم فصل اول و ۲۳ قسمت در نیم فصل دوم بود. این سریال از آن دسته آثاری بود که پایان آن برای برخی از مخاطبان بسیار شوکه کننده به نظر می‌آمد.

سریال قورباغه یکی از بهترین سریال های ایرانی جدید

قورباغه اولین سریال هومن سیدی و از برترین سریال های شبکه خانگی ۹۹ است که در ژانر جنایی معمایی و در ۱۵ قسمت از پلتفرم نماوا پخش شده است.

داستان این سریال درباره سه دوست است که برای دزدی به ویلای یکی از همکلاسی‌های دوران کودکیشان می‌روند، اما نقشه آنها آنطور که انتظار داشتند پیش نمی‌رود. این مجموعه از برترین سریالهای شبکه نمایش خانگی قرار بود در نتفلیکس نیز پخش شود، اما مذاکرات سازندگان به نتیجه نرسید.

سریال یاغی

مجموعه یاغی” روایتگر درامی پر فراز و نشیب از سفر یک قهرمان است که شخصیت های متنوعی از طبقات مختلف اجتماعی در مسیر با او همراه می شوند یا برایش مانع می تراشند. یاغی باید از مرز درد و خستگی عبور کند.

سریال یاغی به کارگردانی و به تهیه‌کنندگی سید مازیار هاشمی در سال ۱۴۰۱ ساخته شده است. این سریال محصول کشور ایران و در ژانر عاشقانه و درام می‌باشد.

سریال جزیره

از بهترین سریال های شبکه خانگی ۱۴۰۰ که به تازگی پخش آن آغاز شده باید به سریال «جزیره» اشاره کرد. این سریال پربازیگر در کیش فیلمبرداری شد و با بازی «امیر مقاره» یکی از خوانندگان مطرح کشورمان پرطرفدار به‌شمار می‌آید. جزیره از پلتفرم فیلیمو پخش و جز پرفروش ترین ها در ژانر خود محسوب شد.

سریال نمایش خانگی عاشقانه ۱۴۰۰ جزیره داستان زندگی خانواده‌ای ثروتمند با روابط پیچیده را روایت می‌کند که برای ساخت و ساز وارد کیش شده‌اند. روابط این آدم‌ها آن طور که نشان می‌دهند گرم و صمیمی نیست و دست‌های پشت پرده ممکن است حوادث زیادی را رقم بزند.

سریال نیسان آبی

پلتفرم فیلیمو بار دیگر پخش یکی از محبوب ترین سریال خانگی ایرانی ۱۴۰۰ را برعهده گرفت. سریال کمدی «نیسان آبی» تازه ترین سریال خانگی منوچهر هادی است.

او که با پخش سریال «دل» و «گیسو» مورد انتقادات فراوانی قرار گرفت این بار یک سریال با ژانر کمدی را کارگردانی می‌کند. زوج حسین یاری و مهران غفوریان در این سریال باعث شده‌اند تا مخاطبین از کیفیت و داستان آن تا حد زیادی راضی باشند.

نیسان آبی از بهترین سریال های شبکه خانگی ۱۴۰۰ داستان زندگی دو دوست صمیمی را از کودکی تا اکنون که هرکدام صاحب خانواده هستند بازگو می‌کند.

یکی از این دو رفیق به نیسان آبی خود علاقه زیادی داشته و برای حفظ آن دردسرهای زیادی را تحمل می‌کند. رضا و جمشید که وضع مالی خوبی ندارند به‌طور اتفاقی با فردی آشنا می‌شوند که زندگی آنها را متحول خواهد کرد.

سریال قبله عالم

«قبله عالم» یک سریال ایرانی پخش خانگی محصول سال ۱۴۰۰ بود.

این سریال در زمان پخش خود با ممیزی های زیادی روبه رو شد تا جاییکه مخاطبین و اکثر بازیگران آن به شدت اعتراض کردند. قبله عالم  از سریالهای شبکه نمایش خانگی ایرانی ۱۴۰۰ به موضوع زندگی ناصرالدین شاه پرداخته و اگر بدشانس نبود میتوانست از بهترین سریال های شبکه خانگی ۱۴۰۰ محسوب شود.

این سریال در چند نوبت توقیف شد و پس از مذاکرات زیادی نهایتا با پخش ۷ قسمت فیلیمو از توقف کامل آن خبر داد.

داستان سریال قبله عالم زندگی ناصرالدین شاه و مادرش را به زبان طنز بازگو می‌کند. صدراعظم جدید ناصرالدین شاه در صدد پیدا کردن یک بدل برای شاه ایران است تا جان او را از خطرات احتمالی حفظ کند. اما به دلیل برخی از اتفاقات ناصرالدین شاه و خانواده‌اش به ایران در سال ۱۴۰۰ می‌آیند.

سریال جیران

از سریالهای شبکه خانگی در سال ۱۴۰۰ که در سال ۱۴۰۱ دار شده، ساخته حسن فتحی جیران است. حسن فتحی پس از تجربه‌های موفقی چون «شب دهم»، «مدار صفر درجه» و مخصوصا «شهرزاد» این بار هم با یک سریال تاریخی به نمایش خانگی خواهد آمد.

داستان سریال درباره جیران (با بازی پریناز ایزدیار) یکی از دخترانی است که به تازگی به جمع درباریان ناصرالدین شاه قاجار وارد شده و شاه ایران عاشق او می‌شود.

بهرام رادان در این سریال نقش ناصرالدین شاه قاجار را بازی می‌کند. این فرصتی خاص و ویژه برای اوست تا توانمندی‌های خود را برای بازی در چنین نقش تاریخی نشان دهد. مریلا زارعی هم نقش مهدعلیا مادر ناصرالدین شاه را ایفا ‌می‌کند.

سریال بی گناه

سریال بی گناه به کارگردانی مهران احمدی در سال ۱۴۰۰ ساخته شده است.

این سریال محصول کشور ایران و در ژانر خانوادگی و درام می‌باشد.

در این سریال محسن کیایی، ویشکا آسایش، شبنم مقدمی، مهران احمدی، ماهور الوند، آتیلا پسیانی، نسرین نصرتی، حسین پورکریمی، هدیه بازوند، نوید لایقی مقدم، منوچهر زنده دل، دنیا مدنی، مبینا طبایی، مهران وثوقی، مسعود رایگان، مهرانه مهین ترابی، رویا تیموریان، باران احمدی، احسان معجونی و یگانه رادبخش به هنرمندی پرداخته‌اند.

سریال ساخت ایران ۳

این اثر از سریال های نمایش خانگی ۱۴۰۰ و ۱۴۰۱ است که به اتمام رسید. ساخت ایران دنباله دو قسمت پیشین خود است.

داستان این اثر از سریالهای نمایش خانگی سال ۱۴۰۰ درباره غلام و مرتضی است که می‌خواهند پول شرط بندی را از ابی پس بگیرند.

آن می‌فهمند که ابی راهی ترکیه شده است پس تصمیم می‌گیرند به دنبال او تا ترکیه بروند.

سریال جادوگر

قدرت و جهانگیر از جاعلان معروف تحت تعقیب پلیس قصد دارند از کشور بگریزند اما این دو، طی ماجراهایی درمی یابند که با رمالی می توانند کار و کاسبی جدیدی را پیشه کنند. با اینکه پلیس آنها را شناسائی کرده اما آنها بخاطر طمع دست از رمالی نمی کشند و با کلاهبرداری می توانند به مال و منالی برسند که

سریال جادوگر به کارگردانی سید مسعود اطیابی در سال ۱۴۰۰ ساخته شده است. این سریال محصول کشور ایران و در ژانر کمدی و خانوادگی می‌باشد.

در این سریال احمد مهرانفر، سیدجواد رضویان، مریم مومن، نادر سلیمانی، رضا ناجی، نسیم ادبی، فقیهه سلطانی، متین ستوده، احمد ایراندوست، گیتی قاسمی، پونه عاشورپور، شهین تسلیمی، صحرا اسدالهی، عرفان ابراهیمی، میثاق جمشیدی، شهرزاد کمال زاده، سمیه مهری، جواد پولادی، سحر سلیمانی و محمدرضا عقدایی به هنرمندی پرداخته‌اند.

رئالیتی شو سریالی جوکر یکی از بهترین سریال های ایرانی جدید

رئالیتی شو «جوکر» در فضایى متفاوت و کمدی براى پخش اختصاصی از فیلیمو آماده شده است.

در این رقابت جذاب و مفرح، تعدادی از چهره های مشهور هنری، ورزشی ، اجتماعی و… در یک اتاق در بسته برای ‏خنداندن یک دیگر رقابت می کنند، اما چالش اصلی این جاست که خودشان نباید بخندند.

سریال جوکر با الگوبرداری از نمونه های موفق خارجی ساخته شده است.

این سریال با کارگردانی حامد میرفتاحی در سال ۱۴۰۰ به تهیه کنندگی امیرحسین بزرگ زادگان و محسن نجفی تولید شده است.

سریال جوکر به کارگردانی احسان علیخانی و سیدحامد میرفتاحی در سال ۱۴۰۰ ساخته شده است. این سریال محصول کشور ایران و در ژانر کمدی و ریلیتی شو می‌باشد.

سریال خوب، بد، جلف

«خوب، بد، جلف: رادیواکتیو»، سریالی در ژانر کمدی-اکشن به نویسندگی «پیمان قاسم خانی» و کارگردانی «محسن چگینی» و محصول سال ۱۳۹۹ ایران است.

بازیگران مطرحی همچون «پژمان جمشیدی»، «سام درخشانی»، «حامد کمیلی»، «فرهاد آئیش»، «امیرمهدی ژوله» و «گوهر خیراندیش» در این سریال به ایفای نقش پرداخته اند.

داستان این سریال که دنباله داستان فیلم سینمایی «خوب، بد، جلف ۲: ارتش سری» است، روایت گر ماجراجویی های پژمان و سام پس از دزدیده شدن توسط چچن ها می باشد.

سریال آقازاده

سریال «آقازاده» (اقازاده) به کارگردانی «بهرنگ توفیقی»، نویسندگی و تهیه کنندگی «حامد عنقا» در ژانر درام عاشقانه اجتماعی است که شباهت های زیادی به کارهای قبلی حامد عنقا مانند «قلب یخی» دارد.

در این سریال درام ماجراهای چالش برانگیزی اتفاق خواهد افتاد که در کنار روایتی عاشقانه به موضوعات مختلف اجتماعی و اقتصادی خواهد پرداخت.

سریال آقازاده به کارگردانی بهرنگ توفیقی و با طراحی، نویسندگی و تهیه کنندگی حامد عنقا در سال های ۱۳۹۸ و ۱۳۹۹ ساخته شده است.این سریال محصول کشور ایران و در ژانر خانوادگی و عاشقانه می‌باشد.

سریال گلشیفته

یکی بهترین سریال های ایرانی جدید گلشیفته میباشد ،گلشیفته سریالی پرطرفدار و کمدی به کارگردانی بهروز شعیبی بود که به خوبی دیده شد‌.

این سریال تنها یک فصل داشت و طی ۱۶ قسمت پخش شد. داستان این سریال نمایش خانگی به مشکلات چهار زن به نام‌های گلی، راحله، مژگان و سعیده می‌پردازد. آنها باید راه خود را در جامعه پیدا کنند و به استقلال برسند.

سریال ممنوعه

سریال ممنوعه یکی دیگر از سریال‌های معروف شبکه نمایش خانگی بود که طی ۲ فصل و ۲۶ قسمت پخش شد. قسمت‌هایی از این سریال در تهران و قسمت‌هایی دیگر در شمال کشور فیلمبرداری شدند. ممنوعه به معنای واقعی در زمان تولید خود هنجارشکنی کرد و برخی ممنوعیت‌ها را کنار گذاشت

داستان این سریال درباره یک زوج به نام‌های برکه و سامی است که به یکدیگر علاقه دارند. سامی گذشته پر از چالشی داشته و حال پدر او به این ازدواج رضایت نمی‌دهد و تمام تلاش خود را می‌کند تا ازدواج این زوج اتفاق نیافتد.

سریال مانکن

سریال مانکن یکی از بهترین سریال های نمایش خانگی ۹۸ بود که در ۲۶ قسمت پخش شد.

داستان این سریال درام اجتماعی درباره رابطه عاشقانه زوجی به نام‌های کاوه و همتا است که مشکلاتی موجب جدایی آنها می‌شود. مریلا زارعی برای بازی در سریال مانکن در بیستمین دوره جشن حافظ برنده جایزه بهترین بازیگر زن درام تلویزیونی شد.

این مجموعه در زمان پخشش تبدیل به پربیننده‌ترین سریال نمایش خانگی شده بود.

سریال هم گناه

یکی دیگر از سریال‌های شبکه نمایش خانگی پرطرفدار هم‌گناه بود که به خوبی دیده شد.

این سریال راجع به خانواده‌ای آبرومند و قدیمی به نام صبوری است. اعضای این خانواده شامل سه برادر و یک خواهر هستند.

فقط یک برادر در این خانواده افسر آگاهی است و بقییه در شرکت متعلق به خانواده کار می‌کنند. ورود یک جوان به خانواده صبوری زندگی آنان را دستخوش تغییراتی بزرگ می‌کند.

سریال ملکه گدایان یکی از بهترین سریال های ایرانی جدید

ملکه گدایان به کارگردانی حسین سهیلی‌زاده یکی از بهترین سریال های شبکه خانگی است. سهیلی‌زاده پس از تجربه نسبتا موفق مانکن در شبکه نمایش خانگی، یک ملودرام دیگر را برای پخش از این مدیوم آماده کرد. در خلاصه داستان ملکه گدایان که ستارگان بزرگی در آن حضور دارند آمده است: «امروزِ تو، می‌تونه فردای من باشه… هیچکس از سرنوشت خبر نداره… حتی شما…».

فصل یک «ملکه گدایان» در ۱۹ قسمت با موفقیت زیادی به پایان رسید. سهیلی‌زاده که تا کنون سریالهای موفقی برای تلویزیون ساخته است این بار هم به موضوع تکدی‌گری پرداخت. او همیشه دغدغه کودکان کار داشت. پیشتر از او سریال «آوای باران» را با این موضوع در تلویزیون دیده بودیم.

سریال مردم معمولی

سریال «مردم معمولی» سریال طنز ایرانی سینما خانگی است.

این سریال در نوروز ۱۴۰۰ از طریق شبکه نمایش خانگی همان خانه های ما بود. هرچند که با موفقیت زیادی همراه نشد اما میتوان آن را اولین تجربه رامبد جوان در شبکه نمایش خانگی و یکی از سریال های خانگی خنده دار دانست.

این  اثر از بهترین سریال های شبکه خانگی ۱۴۰۰ داستان زندگی و کار یک برادر و خواهر است.

فردی به نام بردیا برازنده که بسیار ثروتمند اما خسیس بوده مرکز تناسب اندام طلایی دارد.

او کارهای زیبایی انجام داده و از هر روشی برای به دست آوردن پول استفاده می‌کند. در این بین خواهرش باربارا برازنده با مشکل مالی روبه‌رو شده و آژانس هواپیمایی او بسته می‌شود. او برای ادامه کارش به مرکز زیبایی برادر رفته و آن‌جا مشغول به کار می‌شود.

در این بین روابط خانوادگی آن‌ها باعث ایجاد لحظات شاد و خنده‌داری خواهد شد.

سریال خسوف

یکی از بهترین سریال های شبکه خانگی ۱۴۰۰ ، سریال «خسوف» است.

این سریال که از لحاظ ساخت و موضوع شباهت زیادی به سریال‌ های جدید ایرانی تلویزیون ۱۴۰۰ دارد، از سریال های پاییزی امسال محسوب می‌شود.

سریال خسوف داستان زندگی چند جوان دانشجو است که به دلیل اعتراضات در دانشگاه به مشکل بزرگی برخورده‌اند.

این سریال با موضوعی اجتماعی و اتصال آن به گره‌های عاشقانه تا حد زیادی مشکلات جوانان را بازگو می‌کند.

سریال میدان سرخ

سریال «میدان سرخ» با ژانری اکشن جنایی یکی از محبوب ترین سریالهای شبکه نمایش خانگی ایرانی ۱۴۰۰ است.

پخش این سریال پربازیگر که اکثرا از ستاره‌های سینما هستند، به صورت اختصاصی از پلتفرم فیلیمو انجام می‌شود. ساخت سریال میدان سرخ بارها به مشکل برخورد و چندین کارگردان ساخت آن را نیمه کاره رها کردند.

داستان سریال ایرانی پخش خانگی ۱۴۰۰ میدان سرخ قصه زنی به نام لیلا را روایت می‌کند.

لیلا به‌طور اتفاقی وارد بازی هولناکی شده است که زندگی دخترش را به خطر می‌اندازد.

در این بین سه فرد ثروتمند که به دنبال پول خود بودند با بخش زیادی از اموال قاچاق روبه‌رو می‌شوند. وارد شدن آنها به این بازی سرنوشت افراد زیادی را به خطر انداخته است.

سریال دراکولا

«دراکولا» را باید پرفروش ترین سریال نمایش خانگی ۱۴۰۰ دانست. این سریال کمدی در واقع فصل دوم هیولا است.

سریال هیولا قطعا بهترین سریال مهران مدیری در دهه نود است. سریالی که مهران مدیری در آن بعد از سال‌ها دوباره با پیمان قاسم‌خانی به عنوان طراح و سرپرست نویسندگان همکاری کرد و البته تیم قبلی بازیگران خود را کنار گذاشت.

در فهرست سریال های این سال، دراکولا توانست مخاطبین خود را جذب کند.

از سوم فروردین ۱۴۰۰ شاهد پخش این سریال در ژانر کمدی بودیم. داستان این سریال از سریالهای شبکه خانگی در سال ۱۴۰۰ قصه زندگی یک خانواده بسیار ثروتمند است که پس از حادثه‌ای برای مرد خانه، اهالی آن متوجه می‌شوند او همه چیز را فروخته است.

سریال حرفه ای

یکی بهترین سریال های ایرانی جدید حرفه ای میباشد ،سریال «حرفه ای» یکی از بهترین سریالهای نمایش خانگی سال ۱۴۰۰ است که از پلتفرم نماوا پخش می‌شود.  این سریال پس از وقفه کوتاهی در تصویربرداری به دلیل ابتلای بازیگران و عوامل به ویروس کرونا چند هفته‌ای تعطیل شد‌.

سریال حرفه ای با بازی سیروان خسروی و زانیار خسروی از خوانندگان مطرح کشورمان به یکی از برترین سریالهای شبکه نمایش خانگی تبدیل شد. تازه ترین سریال شبکه خانگی در سال ۱۴۰۰، سریال حرفه ای، داستان زندگی افرادی را بازگو می‌کند که در ظاهر معمولی‌اند اما برخی از آنها می‌توانند یک قاتل حرفه ای و بی‌رحم باشند.

سریال نارگیل

«نارگیل» یکی از بهترین سریال های نمایش خانگی ۱۴۰۰ است که در ژانر فانتزی ساخته شده است.

این سریال را که برای گروه کودک و نوجوان تدارک دیده‌ا بودند. این سریال طی ۱۵ قسمت پخش شد.

در خلاصه سریال آمده است که:هاله اشتباه بزرگی می‌کند و پدر و مادرش اسیر طلسم وروره می‌شوند. او برای نجات والدینش باید به همراه برادرهایش و سه عروسک به نام‌های نارگیل و لنگه و در سال‌های اخیر با پایین آمدن تنوع مجموعه‌های تلویزیونی، طرفداران سریال های پخش خانگی روز به روز بیشتر می‌شود. در این لیست ما به معرفی برخی از بهترین سریال های شبکه خانگی می‌پردازیم.

محبوب شدن مجموعه‌های پخش خانگی اولین بار با آثار مهران مدیری و سریال‌هایی نظیر قهوه تلخ شروع شد و بعدها پس از مشهور شدن این نوع آثار، دیگر کارگردانان و تهیه‌کنندگان نیز به سمت ساخت سریال‌های پخش خانگی آمدند. ما در ادامه به معرفی برخی از بهترین سریال های نماوا و همچنین بهترین سریال های فیلیمو می‌پردازیم تا شما مخاطبان عزیز لذت تماشای این آثار را از دست ندهید.

سریال های پرطرفدار ایرانی از سال 75 تا 1402

در این مطلب قصد داریم بهترین سریال های ایرانی جدید که تا کنون در تلوزیون و شبکه نمایش خانگی در کشور خودمان یعنی ایران پخش شده‌اند را به شما همراهان تایم سیتی معرفی کنیم؛ این سریال‌ها هر کدام به نوبه خود برای طرفداران فیلم و سینمای ایران خاطره سازی کرده‌اند و بسیاری از آن‌ها را به یاد دارند.

این لیست قشنگترین سریال های ایرانی را به شما معرفی خواهد کرد که شامل بهترین سریال های ایرانی بعد از 1400، دهه 90، 80 و پیش از آن می‌شود. توجه داشته باشید که لیست ارائه شده در این مطلب با نظرات شما عزیزان تکمیل خواهد شد.

هم‌چنین این لیست شامل بهترین سریال‌های ایرانی در ژانرهای طنز، تاریخی، درام، اکشن و عاشقانه خواهد بود، لیستی از بهترین سریال‌های تاریخ تلوزیون و شبکه نمایش خانگی را با هم مرور می‌کنیم.

دیو و ماه‌پیشونی

  • سال اکران: 1401
  • ژانر: درام، خانوادگی
  • کارگردان: حسین قناعت
  • بازیگران: علی صادقی، لیلا اوتادی، رامین ناصرنصیر، حسن پورشیرازی، نگین معتضدی
  • تعداد فصل: 1
  • تعداد قسمت: 15

یکی از معدودترین سریال های ایرانی که در ژانر جادویی و فانتزی ساخته شده است، همین سریال دیو و ماه‌پیشونی است که توسط فیلیمو برای شبکه‌خانگی ساخته شد. دیو و ماه‌پیشونی دومین سریال از فیلیمو است که برای مخاطبین کودک و نوجوان ساخته شده است؛ و تقریبا می‌شود چنین عنوان کرد که مخاطب کودک نیز از این سریال راضی بوده است.

داستان درباره یک کیمیاگر است که در زیرزمین خانه‌شان، مشغول به تولید اکسیر است. او که به همراه دختر خردسال و همسرش زندگی می‌کند، روزی متوجه می‌شود که جادوگری به خانه او آمده و همه را طلسم می‌کند.

سریال مهمونی

  • سال اکران: 1401
  • ژانر: کمدی، خانوادگی
  • کارگردان: ایرج طهماسب
  • بازیگران: سهیل رهبرزارع، سارا صبری، احمد فیاض، علی زرمهری
  • تعداد فصل: 2
  • تعداد قسمت: 38

دوستان دهه شصتی حتما سریال معروف ایرانی یعنی کلاه قرمزی را که از تلوزیون پخش می‌شد، به خاطر دارند؛ سریال مهمونی نیز ادامه سریال کلاه قرمزی است که برخلاف سری اول، این سریال آنچنان هم داستانی نیست و تم رئالیتی شو دارد و تا به کنون دو فصل از آن منتشر شده است.

داستان این سریال درباره آقای طهماسبی است که به تازگی به یک خانه جدید نقل مکان کرده است؛ در نزدیکی خانه او یک سالن عروسی وجود دارد  و شخصیت‌های عروسکی نیز اکثرا در این سالن کار می‌کنند.

سریال نیوکمپ

  • سال اکران: 1402
  • ژانر: درام ، کمدی
  • کارگردان: منوچهر هادی
  • بازیگران: اکبر عبدی، بهاره افشاری، فرزاد فرزین
  • تعداد فصل: 1
  • تعداد قسمت: 5 (درحال پخش)

یکی از پر بیننده ترین سریال ایرانی که در سال جاری منتشر شده است، سریال دیدنی و خنده‌دار نیوکمپ است که اکبر عبدی نیز به عنوان بازیگر اصلی در این سریال حضور دارد. فعلا پخش این سریال به پایان نرسیده است و ما نیز به عنوان مخاطب تصویر کلی از این سریال نداریم تا آن را خوب یا بد معرفی کنیم، پس اگر شما این سریال را دیده‌اید، نظر خودتان را برای ما در بخش کامنت بنویسید.

داستان این سریال درباره یک خانواده فقیر است که در سایت شرط‌بندی تمام پول خانواده را روی مساوی ایران و آژانتین می‌گذارند؛ همه‌چیز تا دقیقه نود خوب پیش می‌رود تا اینکه لیونل مسی در دقیقه نود و یک، گل برتری را به ایران می‌زند.

ناتو

  • سال اکران: 1402
  • ژانر: رئالیتی شو
  • کارگردان: محمدرضا علیمردانی
  • بازیگران: _
  • تعداد فصل: 1
  • تعداد قسمت: 7

یکی دیگر از بهترین رئالیتی شو‌های ایرانی که از طریق پلتفرم‌های مجازی پخش می‌شود، سریال جذاب ناتو است.

این سریال حالتی مسابقه‌گونه دارد، و شخصی به نام ناتو که کسی از هویت او باخبر نیست در میان بازیکنان حضور دارد، از هر بازیکن ده سوال سخت پرسیده می‌شود و هرکس که تمام سوالات را به درستی پاسخ دهد موفق می‌شود تا بفهمد که ناتو کیست؛ و بدین‌سان او برنده مسابقه می‌شود.

ارتش سری

  • سال اکران: 1401
  • ژانر: رئالیتی شو، گیم شو
  • کارگردان: سعید ابوطالب
  • بازیگران: پژمان بازغی، بهنام تشکر، سروش جمشیدی، عباس جمشیدی فر
  • تعداد فصل: 5
  • تعداد قسمت: 16

رئالیتی شو‌ها یکی از محبوب‌ترین و پربیننده ترین سریال ایرانی هستند که در این چندسال اخیر تعداد زیادی از آن‌ها در سبک و ژانر‌های متفاوتی ساخته شده است. یکی از این سریال‌های جذاب و دیدنی، سریال ارتش سری است.

داستان این سریال در واقع همان بازی محبوب مافیا است، اما این‌بار شرکت‌کنندگان خود را در میان جنگ‌چهانی دوم می‌یابند؛ شرکت‌کنندگان به دو گروه آلمان نازی و پارتیزان‌ها تقسیم می‌شود و یک بازی استدلالی و استنتاجی را انجام می‌دهند.

قهوه ترک

  • سال اکران: 1402
  • ژانر: خانوادگی – درام
  • کارگردان: علیرضا امینی
  • بازیگران: حامد بهداد, رعنا آزادی ور, سارا رسول زاده
  • تعداد فصل: 1
  • تعداد قسمت: 2 (درحال پخش)

این سریال ایرانی جدید که در ژانر درام ساخته شده است، در همین چند هفته اخیر منتشر شده و با اینکه تنها دو قسمت از آن پخش شده است اما با این حال، مخاطبان نظر مثبتی را به این سریال نشان داده‌اند.

داستان این سریال درباره دختری به نام ترانه (با بازی سارا رسول‌زاده) است که به شغل پرستاری مشغول است اما درکنار این، او به خوانندگی در خیابان نیز می‌پردازد. اما یک روز در پی شکایت یکی از بیماران، ترانه شغل خود را از دست می‌دهد، سپس او تصمیم می‌گیرد به کشور ترکیه مهاجرت کرده و با پسری که با تازگی با وی آشنا شده است دیدار کند.

سیاه چاله

  • سال اکران: ۱۴۰۲
  • ژانر: کمدی، خانوادگی
  • کارگردان: ابراهیم حامدی
  • بازیگران: حسن پورشیرازی، ژاله صامتی، مهران احمدی، شهره سلطانی، الناز حبیبی
  • تعداد فصل: 1
  • تعداد قسمت: 7

یکی از سریال های جذاب ایرانی که به صورت آنلاین و از طریق پلتفرم فیلم‌نت پخش می‌شود، سریال طنز و دیدنی سیاه‌چاله است. این سریال پس از پخش با استقبال نسبتا خوبی مواجه شد و ما امیدواریم که این روند در قسمت‌های بعدی سریال نیز ادامه پیدا کند.

داستان سیاه‌چاله درباره مردی میانسال به نام جمشید است که به دلیل بیکاری و فقر مجبور می‌شود خانه اجاره‌ای خود را تحویل داده و به روستا بازگردد تا در خانه پدری‌اش زندگی کند. هیچ‌چیز بر وفق مراد جمشید نیست، تا اینکه او می‌فهمد لوله‌های نفت قرار است از از زیر این خانه رد شود.

مترجم

  • سال اکران: 1400
  • ژانر: اجتماعی, زندگی نامه
  • کارگردان: بهرام توکلی
  • بازیگران: پانته آ پناهی ها , صابر ابر , ملیکا شریفی نیا , هدی زین العابدین
  • تعداد فصل: 1
  • تعداد قسمت: 13

این سریال، دومین سریال بهرام توکلی است که برای شبکه خانگی ساخته می‌شود؛ و همچنین این فیلم چندمین همکاری توکلی با رسانه خصوصی نماوا است. این سریال ایرانی جذاب در ژانر هیجان‌انگیز-اجتماعی ساخته شده است و هنوز هیچ‌خبری از تمدید فصل‌های بعدی آن در دسترس نیست.

داستان این سریال درباره مرد جوان مترجمی است که به هنگام انجام دادن کار خود، به راز‌های وحشتناکی پی می‌برد که امنیت خود او و یا شاید حتی امنیت شهر را تهدید می‌کند.

سریال پوست شیر

  • سال انتشار: ۱۴۰۱ – اکنون
  • کارگردان: جمشید محمودی
  • ژانر: درام، جنایی، معمایی، اجتماعی
  • تعداد فصل: ۳
  • تعداد قسمت‌ها: 24
  • بازیگران: هادی حجازی فر، شهاب حسینی، پانته‌آ بهرام، علیرضا کمالی

از بهترین سریال های ایرانی جدید، سریال پوست شیر به کارگردانی جمشید محمودی و نویسندگی نوید محمودی در ژانر جنایی محصول سال 1401 شبکه نمایش خانگی است. این سریال به دلیل موضوع جذاب و پرکششی که دارد از استقبال بی‌نظیری از سوی مخاطبین مواجه شده و آن را به یکی از پرطرفدارترین سریال‌های ایرانی تبدیل کرده است.

داستان فیلم روایت‌کننده پلیسی به نام محب مشکات است که در جریان پرونده آدم‌ربایی و قتل دختری به نام ساحل قرار می‌گیرد. او که سال‌ها پیش دختر خود را براثر تجاوز و قتل از دست داده است با درگیر شدن در این پرونده انگیزه‌ای مضاعف برای حل آن پیدا می‌کند. او در جریان این پرونده پیچیدi و مرموز در تلاش است تا با کمک نعیم پدر ساحل قاتل را دستگیر کنند که با اتفاق‌های غیرمنتظره‌ای روبرو می‌شوند.

از طریق لینک‌های زیر می‌توانید به تمامی قسمت‌های این سریال با کیفیت‌های مختلف دسترسی داشته باشید:

سریال آکتور

  • سال انتشار: ۱۴۰۱
  • کارگردان: نیما جاویدی
  • ژانر: درام، اجتماعی
  • تعداد فصل: ۱
  • تعداد قسمت‌ها: 20
  • بازیگران: نوید محمدزاده، احمد مهران‌فر، هومن برق‌نورد، هانیه توسلی

یکی از قشنگ‌ترین سریال‌های ایرانی که از شبکه نمایش خانگی پخش می‌شود آکتور به کارگردانی و نویسندگی نیما جاویدی است که پخش آن از سال 1401 شروع شده و تاکنون (در زمان نگارش این مقاله) ادامه دارد. پرداختن به لایه‌های پنهان شخصیت آدمی موضوعی است که نیما جاویدی با قلم زیبای خود آن را به تصویر کشیده است. در دنیای پر از رمز و راز ما آدمی گاهی مجبور به نمایش جلوه‌ای دیگر از شخصیت واقعی خود است.

موضوع سریال در مورد زندگی چند بازیگر آماتور تئاتر است که در تلاش برای اجرای نمایش‌نامه‌ای و تامین هزینه‌های زندگی با مشکلات مالی مواجه هستند. در جریان اجرای یکی از نمایش‌های خود با پیشنهاد وسوسه انگیزی مواجه می‌شوند که آن‌ها را با چالش‌ها و مشکلاتی مواجه می‌کند.

از طریق لینک‌های زیر می‌توانید به تمامی قسمت‌های این سریال با کیفیت‌های مختلف دسترسی داشته باشید:

سریال سرگیجه

  • سال انتشار: 1401
  • کارگردان: بهرنگ توفیقی
  • ژانر: درام
  • تعداد فصل: 1
  • تعداد قسمت‌ها: 21
  • بازیگران: حامد بهداد، هومن سیدی، رعنا آزادی ور، هادی حجازی‌فر

بهرنگ توفیقی پس از ساخت سریال پربیننده آقازاده در شبکه نمایش خانگی این بار دست به تولید یک سریال خانوادگی ایرانی به نام سرگیجه زده است. ترکیب بازیگران این سریال به همراه شروع خوبی که داشته است توانسته مخاطب را همراه خود کند. هرچند داستان این قصه تکراری و جذابیت لازم را ندارد؛ اما کارگردان در تلاش است تا با روایت داستانی برآمده از دل جامعه مخاطب را همراه خود کند.

داستان سرگیجه در مورد یک رفاقت دیرینه و شراکت بین کامران و پیمان است که در شب سالگرد ازدواج پیمان آن‌ها را درگیر مشکل تازه‌ای می‌کند. پیمان در تدارک مراسم سالگرد ازدواج اش است که با یک تلفن در جریان رابطه پنهانی همسرش با کامران قرار می‌گیرد و متهم به قتل دوست قدیمی خود می‌شود.

از طریق لینک زیر می‌توانید به تمامی قسمت‌های این سریال با کیفیت‌های مختلف دسترسی داشته باشید:

سریال سقوط

  • سال انتشار: 1401
  • کارگردان: سجاد پهلوان‌زاده
  • ژانر: درام، عاشقانه
  • تعداد فصل: 1
  • تعداد قسمت‌ها: 9
  • بازیگران: حمید فرخ‌نژاد، سجاد بابایی، عباس جمشیدی‌فر، الناز ملک

سقوط نام یکی از سریال‌های جذاب ایرانی است که به کارگردانی سجاد پهلوان زاده در ژانر عاشقانه و جنگی ساخته شده است. صحنه‌های پراسترس و پیچیده را می‌توان یکی از نکات مثبت این سریال دانست که همواره مخاطب را با درگیری‌های ذهنی مواجه می‌کند.

پرداختن به موضوع داعش و جنایات آن کمتر در آثار سینمایی و تلویزیونی دیده شده است که کارگردان این اثر توانسته است به خوبی آن را به تصویر بکشد.

داستان سریال سقوط زندگی عاشقانه آیسان و ژاکان را به تصویر می‌کشد که در ابتدای زندگی با مشکلات متعددی مواجه هستند. ژاکان که برای کار به کشور ترکیه سفر کرده است، برای ماه عسل آیسان را همراه خود می‌کند. این در حالی است که ژاکان واقعیت را از همسر خود پنهان کرده و ادامه زندگی این زوج با چالش‌هایی روبرو می‌شود.

از طریق لینک‌های زیر می‌توانید به تمامی قسمت‌های این سریال با کیفیت‌های مختلف دسترسی داشته باشید:

سریال رهایم کن

  • سال انتشار: 1401
  • کارگردان: شهرام شاه‌حسینی
  • ژانر: عاشقانه، اجتماعی
  • تعداد فصل: 1
  • تعداد قسمت‌ها: در حال پخش
  • بازیگران: محسن تنابنده، هوتن شکیبا، هدی زین‌العابدین، مهدی حسینی‌نیا

یکی از سریال‌های محبوب ایرانی رهایم کن به کارگردانی بهرام شاه‌حسینی است که پخش آن از سال 1401 شروع و کماکان ادامه دارد. فیلم‌نامه قوی و ترکیب بازیگران پیشکسوت و حرفه‌ای این سریال را به یکی از پرمخاطب‌ترین آثار شبکه نمایش خانگی تبدیل کرده است. روایت زندگی یک خانواده قدیمی در دهه 50 با سکانس‌هایی جذاب و نوستالژی توانسته است مخاطب را همراه خود کند.

موضوع این سریال در مورد زندگی ارباب رعیتی در دهه50 شمسی است که در روستای سیاه‌رود رقم می‌خورد. نائب نائب‌سرخی مالک یک معدن زغال‌سنگ است که به دلیل تعصبات خود در روابط با فرزندانش دچار مشکلاتی شده است. حاتم پسر بزرگ خانواده درگیر رابطه عاشقانه با پرستار پسرش به نام مارال است که با کشته‌شدن برادر مارال مشکلاتی بر سر راه آن‌ها قرار می‌گیرد.

از طریق لینک‌های زیر می‌توانید به تمامی قسمت‌های این سریال با کیفیت‌های مختلف دسترسی داشته باشید:

سریال روزی روزگاری مریخ

  • سال انتشار: 1401
  • کارگردان: پیمان قاسم خانی، محسن چگینی
  • ژانر: فانتزی، کمدی
  • تعداد فصل: 1
  • تعداد قسمت‌ها: 26
  • بازیگران: سام درخشانی، ویشکا آسایش، امیر نوروزی، امیر کاظمی

سریال ایرانی و جذاب روزی روزگاری مریخ سریالی کمدی، علمی تخیلی میباشد که در شبکه های خانگی مانند فیلیمو و نماوا اکران شده است و شما می‌توانید از طریق این شبکه ها اقدام به تماشا کنید که با هنرنمایی بازیگران سرشناسی همچون سام درخشانی، ویشکا آسایش، امیر نوروزی، امیر کاظمی، بهادر مالکی، امیر مهدی ژوله، نوشین تبریزی، عبدالله روا، رامین ناصر نصیر، فلامک جنیدی، بهروز رهبری فرد، پیمان فاطمی، لیلی رشیدی، کاظم نوربخش و مهراب قاسم خانی ساخته شده است.

همچنین کارگردان سریال روزگاری مریخ آقای پیمان قاسم خانی و محسن چگینی است که با تهیه کنندگی محسن چگینی این سریال در سال 1401 ساخته شده است و جز یکی از بهترین سریال ایرانی خوب به‌شمار می‌آید.

از طریق لینک‌های زیر می‌توانید به تمامی قسمت‌های این سریال با کیفیت‌های مختلف دسترسی داشته باشید:

سریال زیبای ایرانی گیسو

  • سال انتشار: 1399 – 1400
  • کارگردان: منوچهر هادی
  • ژانر: عاشقانه، درام
  • تعداد فصل: 2
  • تعداد قسمت‌ها39
  • بازیگران: محمدرضا گلزار، حسین یاری، هومن سیدی، ساره بیات

گیسو نام فصل دوم سریال عاشقانه است که از سال 1399 توسط شبکه نمایش خانگی شروع به پخش کرد. وظیفه کارگردانی این سریال برعهده منوچهر هادی قرار داشت. هومن کبیری تهیه‌کننده این اثر بود. داستان این سریال نیز توسط علیرضا کاظمی‌پور و سعید جلالی به رشته تحریر درآمد.

گیسو به مانند سریال عاشقانه توانست طرفداران زیادی پیدا کند و به محبوبیت بالایی برسد. ازجمله بازیگرانی که در این سریال به ایفای نقش پرداختند می‌توان به محمدرضا گلزار، ساره بیات، هانیه توسلی، هومن سیدی، حسین یاری، مسعود رایگان، بیژن امکانیان، بهاره رهنما، شمسی فضل الهی، سید جمشید حسینی، علیرضا زمانی نسب و آزاده ریاضی ازجمله بازیگرانی هستند که در این سریال به ایفای نقش پرداختند.

خلاصه داستان این سریال بدین شرح است: رضا وارد گرفتاری شده که برای بیرون آمدن از آن به کمک سهیل و پیمان نیاز دارد. اما نقشه آن‌ها آن‌طور که باید جلو نمی‌رود و اتفاقاتی رخ می‌دهد که کنترل اوضاع را از دست همه خارج می‌کند.

از طریق لینک زیر می‌توانید به تمامی قسمت‌های این سریال با کیفیت‌های مختلف دسترسی داشته باشید:

سریال تاریخی جیران

  • سال انتشار: ۱۴۰۰ تا ۱۴۰۲
  • کارگردان: حسن فتحی
  • ژانر: عاشقانه، تاریخی
  • تعداد فصل: ۱
  • تعداد قسمت‌ها: ۵۲
  • بازیگران: پری‌ناز ایزدیار، بهرام رادان، امیرحسین فتحی، مهدی پاکدل

از محبوب‌ترین و پربیننده ترین سریال ایرانی قطعا سریال تاریخی جیران است. این سریال در ژانر عاشقانه تاریخی برای اولین بار در سال 1400 شروع به پخش کرد و تا بحال 29 قسمت از آن در دسترس مخاطبان قرار گرفته است.

کارگردانی این اثر برعهده حسن فتحی بوده است. از جمله بازیگرانی که در این سریال به ایفای نقش پرداخته‌اند می‌توان به بهرام رادان، پریناز ایزدیار، مریلا زارعی، غزل شاکری، ستاره پسیانی، امیرحسین فتحی، امیر جعفری، رویا تیموریان، مهدی پاکدل، هومن برق نورد، بهناز نازی و غلامرضا نیکخواه اشاره کرد.

سریال جیران از همان زمانی که زمزمه‌های ساخت و انتشارش در فضای مجازی پخش شده بود مورد استقبال گسترده‌ی مخاطبان ایرانی قرار گرفت، این استقبال تا به امروز ادامه دارد و هرروزه بر مخاطبان این سریال افزوده می‌شود.

هرچند که پخش این مجموعه تلویزیونی به دلیل مغایرت با شئونات یک بار متوقف شد اما با اصرار عوامل و طرفداران، پخش سریال دوباره از سر گرفته شد. برخی منتقدان معتقدند که روایت تاریخی مجموعه جیران کاملا صحیح نیست و در دیالوگ‌نویسی ضعف دارد، با اینحال جیران طرفداران خود را حفظ کرده و تا کنون موفق ظاهر شده است.

داستان درباره‌ی عشق بین زنی به نام جیران و ناصرالدین شاه است. جیران پیش از آشنایی با شاه دختری ساده بوده که عاشق پسری به نام سیاوش شده بود، اما روزی در بازار ناصرالدین شاه چشمش به جیران افتاده و مهر جیران به دلش می‌افتد. از همان زمان شاه تصمیم می‌گیرد که جیران را همسر خود بنامد و اینگونه عشق بین سیاوش و جیران را پایان می‌دهد، بدون آنکه خود بداند.

از طریق لینک‌های زیر می‌توانید به تمامی قسمت‌های این سریال با کیفیت‌های مختلف دسترسی داشته باشید:

سریال محبوب یاغی

  • سال انتشار: ۱۴۰۱
  • کارگردان: محمد کارت
  • ژانر: درام، اجتماعی
  • تعداد فصل: ۱
  • تعداد قسمت‌ها: ۲۰
  • بازیگران: علی شادمان، پارسا پیروزفر، طناز طباطبایی، امیر جعفری، فرهاد اصلانی

یکی از سریال های پرطرفدار ایرانی، سریالی عاشقانه-درام به نام یاغی است که در سال 1401 از شبکه‌ی فیلیمو پخش شد و برای یک فصل بیست قسمتی ادامه یافت. وظیفه‌ی کارگردانی این سریال محبوب برعهده محمد کارت بوده است و تهیه‌کنندگی آن توسط سید مازیار هاشمی انجام شده است.

از بازیگرانی که در سریال به ایفای نقش پرداخته‌اند می‌توان به پارسا پیروزفر، علی شادمان، طناز طبابایی، امیر جعفری، فرهاد اصلانی، نیکی کریمی، آبان عسکری، مهدی حسینی نیا، مه لقا باقری، ناهید مسلمی و امیر رضا دلاوری اشاره کرد.

در ابتدا واکنش منتقدان نسبت به این سریال خوب و مثبت بود اما با جلو رفتن داستان، این سریال نظرات بسیار منفی از سوی منتقدان دریافت کرد. اغلب منتقدان مدعی شده‌اند که داستان یک روند هماهنگ و یکسان ندارد و در میان پیرنگ اصلی، پیرنگ‌های بسیاری باز می‌شود که این موضوع مخاطب را گیج می‌کند. آن‌ها همچنین معتقدند که برای برخی نقش‌ها بازیگران خوبی انتخاب نشده و در کل بازیگران برای هنرمندی در این اثر ضعیف عمل کرده‌اند. با تمام نظرات منفی، این سریال مورد استقبال مخاطبان زیادی قرار گرفت و توانست موفق ظاهر شود.

داستان سریال درباره‌ی پسری به نام جاوید است که در محله‌های فقیرنشین زندگی کرده و برای گذران امور زندگی در مسابقات کشتی خیابانی شرکت می‌کند. او همچنین یک خواهر دارد که آرزویش کار کردن به عنوان یک نوازنده است.

جاوید که عاشق دختری از خانواده‌ی ثروتمند شده در تلاش است تا با کار کردن و شرکت در مسابقات بیشتر آرزوهای خود و خواهرش را برآورده کند تا اینکه بخت در خانه‌اش را می‌زند و فردی به نام بهمن سر و کله‌اش پیدا می‌شود. بهمن فردی بسیار ثروتمند است که به دنبال کشتی‌گیرانی با استعداد می‌گردد.

از طریق لینک زیر می‌توانید به تمامی قسمت‌های این سریال با کیفیت‌های مختلف دسترسی داشته باشید:

سریال اقتباسی زخم کاری

  • سال انتشار: ۱۴۰۰
  • کارگردان: محمدحسین مهدویان
  • ژانر: درام، جنایی
  • تعداد فصل: ۱
  • تعداد قسمت‌ها: ۱۵
  • بازیگران: جواد عزتی، رعنا آزادی‌ور، هانیه توسلی، سعید چنگیزیان، سیاوش طهمورث

به گفته‌ی برخی منتقدان بهترین سریال ایرانی، سریال زخم کاری می‌باشد. این سریال در ژانر رازآلود درام در سال 1400 توسط فیلیمو منتشر شد.

کارگردانی این اثر برعهده محمدحسین مهدویان بوده است و تهیه‌کنندگی آن توسط محمدرضا تخت کشیان انجام شده است.

بازیگرانی مانند جواد عزتی، رعنا آزادی ور، هانیه توسلی، سعید چنگیزیان، الهه حصاری، سارا حاتمی، سیاوش طهمورث و عباس جمشیدی فر در این مجموعه به ایفای نقش پرداخته‌اند.

سریال زخم کاری که اقتباسی از کتاب حسینی زاد است در زمان انتشارش توانست مخاطبان زیادی از رده‌های سنی مختلف به خود جذب کند اما این موضوع برای جذب منتقدان طور دیگری رخ داد.

بسیاری از منتقدان معتقد بودند که روایت سریال مانند کتاب تمام و کمال نیست و پیرنگ و شخصیت‌پردازی مجموعه زخم کاری دارای ابهامات زیادی است.

هرچند که این سریال هدفش نشان دادن تصویر واقعی از ایران در زمان حال است، مجموعه این هدف را کم کم گم می‌کند و همین موضوع باعث شده تا زخم کاری کمتر از حد تصور قدرتمند ظاهر شود.

داستان درباره‌ی یک هلدینگ است که هرکدام از اعضای آن به سود و منفعت خود فکر می‌کنند. همه چیز به آرامی و خوبی پیش می‌رود اما هنگامی که رئیس هلدینگ توسط یکی از اعضا کشته می‌شود همه چیز بهم می‌ریزد هرکس تلاش می‌کند تا “سهم” خود از این هلدینگ را بدست آورد.

از طریق لینک زیر می‌توانید به تمامی قسمت‌های این سریال با کیفیت‌های مختلف دسترسی داشته باشید:

سریال آقازاده

  • سال انتشار: 1399
  • کارگردان: بهرنگ توفیقی
  • ژانر: اجتماعی، سیاسی، معمایی
  • تعداد فصل: 1
  • تعداد قسمت‌ها: 29
  • بازیگران: امیر آقایی، نیکی کریمی، امین تارخ، سینا مهراد

اگر در اینترنت لیست بهترین سریال های ایرانی جدید را جستجو کنید قطعا نام سریال آقازاده را خواهید دید. این مجموعه پخش خانگی در سال 1398 در ژانر درام اجتماعی منتشر شد و برای 29 قسمت ادامه یافت.

وظیفه‌ی کارگردانی این سریال برعهده بهرنگ توقیفی بوده و فیلم‌نامه‌ی آن توسط حامد عنقا نوشته شده است. از بازیگرانی که در این سریال به ایفای نقش پرداخته‌اند می‌توان به امین تارخ، امیر آقایی، مهدی سلطانی و ثریا قاسمی اشاره کرد.

سریال آقازاده با اینکه توانست مخاطبان زیادی را جذب کند اما در نظر منتقدان نتوانست به عنوان یک اثر قابل قبول واقع شود. بسیاری از منتقدان مدعی شدند که این مجموعه بیش از اینکه به اصل داستان و ساخت شخصیت‌های عمیق بپردازد، به یکسری مسائل حاشیه‌ای و کلیشه‌های مدرن پرداخته ‌است.

نداشتن روایتی هماهنگ و وجود شخصیت‌های سطحی همگی باعث می‌شود تا سریال آقازاده از نظر منتقدان اثری ضعیف شناخته شود. داستان سریال درباره‌ی دختری ساده است که به طور اتفاقی وارد دم و دستگاه یکی از آقازاده‌ها می‌شود.

از طریق لینک زیر می‌توانید به تمامی قسمت‌های این سریال با کیفیت‌های مختلف دسترسی داشته باشید:

سریال طنز تلخ هیولا

  • سال انتشار: ۱۳۹۸
  • کارگردان: مهران مدیری
  • ژانر: طنز سیاسی، اجتماعی
  • تعداد فصل: ۲
  • تعداد قسمت‌ها: ۳۵
  • بازیگران: مهران مدیری، فرهاد اصلانی، محمد بحرانی، سیما تیراندا

یکی از پرطرفدارترین سریال های پخش خانگی سریال هیولا است که در سال 1398 ساخته و منتشر شد. کارگردانی و نویسندگی این مجموعه توسط مهران مدیری انجام شده است.

در این سریال درام کمدی بازیگرانی مانند شیلا خداداد، فرهاد اصلانی، مهران مدیری، شبنم مقدمی، نیما شعبان نژاد و گوهر خیراندیش به ایفای نقش پرداخته‌اند.

سریال هیولا به دلیل موضوع جدید و دیدگاه جالبش نسبت به اوضاع امروزه ایران توانست مورد استقبال مخاطبان زیادی قرار گیرد و همچنین نظرات مثبت بسیاری از منتقدان را جلب کند.

البته برخی منتقدان مدعی شدند که علی‌رغم دیدگاه تازه و هنجارشکنی “آدم بدها همیشه به سزای اعمالشان می‌رسند” سریال هیولا داستانی نه چندان قدرتمند دارد و پایانش مانند باقی سریال‌ها آبکی بوده است.

داستان درباره معلمی به نام هوشنگ شرافت است که به دلیل برخی اتفاقات وارد مافیای کنکور و پولشویی شده و بدین گونه تبدیل به یک هیولای اقتصادی می‌شود.

از طریق لینک زیر می‌توانید به تمامی قسمت‌های این سریال با کیفیت‌های مختلف دسترسی داشته باشید:

سریال تاریخی خاتون

  • سال انتشار: 1400 – 1401
  • کارگردان: تینا پاکروان
  • ژانر: عاشقانه، تاریخی، جنگی
  • تعداد فصل: 1
  • تعداد قسمت‌ها: 21
  • بازیگران: مهران مدیری، اشکان خطیبی، بابک حمیدیان، نگارجواهریان

پربازدیدترین و پرطرفدارترین سریال سال 1400 نماوا سریال خاتون است. این سریال در ژانر درام تاریخی و عاشقانه به تهیه‌کنندگی علی اسدزاده منتشر شد و برای یک فصل 23 قسمتی ادامه یافت.

وظیفه‌ی کارگردانی و نویسندگی این مجموعه پخش خانگی برعهده تینا پاکروان بوده است. جالب است بدانید که این اثر اولین سریال تینا پاکروان است.

از بازیگرانی که در این سریال به ایفای نقش پرداخته‌اند می‌توان به نگار جواهریان، اشکان خطیبی، میرسعید مولویان، شبنم مقدمی، ستاره پسیانی، محمدرضا شریفی نیا و بابک حمیدیان و مهران مدیری اشاره کرد.

سریال خاتون با تمام سختی‌هایی که برای انتشار داشت بالاخره توانست از طریق شبکه‌ی نماوا برای اولین بار پخش شود و همراه با انتشارش مخاطبان بسیار زیادی را به خود جذب کند. این اثر با سرعت باورنکردنی در ایران به شهرت رسید و همچنین توانست مورد تحسین و تمجید منتقدان زیادی قرار گیرد.

داستان سریال در ابتدای شهریور سال 1320 اتفاق می‌افتد، هنگامی که جنگ جهانی دوم به ایران رسیده و ارتش متفقین کشور را تحت سلطه خود درآورده‌اند. این سریال تحولات یک خانواده و تلاش‌های زنی به نام خاتون برای زنده ماندن را در این دوران نشان می‌دهد.

از طریق لینک زیر می‌توانید به تمامی قسمت‌های این سریال با کیفیت‌های مختلف دسترسی داشته باشید:

سریال کمدی نیسان آبی

  • سال انتشار: 1400
  • کارگردان: منوچهر هادی
  • ژانرکمدی
  • تعداد فصل: 1
  • تعداد قسمت‌ها20
  • بازیگران: حسین یاری، یکتا ناصر، بهناز جعفری، مهران غفوریان

اشتباه نکنید، نیسان آبی فقط نام یک ماشین نیست بلکه حالا اسم یکی از سریال های ایرانی کمدی و پرطرفدار است. این سریال کمدی اجتماعی در سال 1400 به تهیه‌کنندگی احسان ظلی پور از شبکه‌ی فیلیمو پخش شد و برای یک فصل بیست قسمتی ادامه یافت.

وظیفه‌ی کارگردانی این اثر برعهده منوچه هادی بوده و فیلم‌نامه‌ی آن توسط سعید دولتخانی و سعید هوشیار نوشته شده است. در این مجموعه ستارگانی از جمله حسین یاری، جمشید هاشم پور، مهران غفوریان، علیرضا خمسه، سحر قریشی، گیتی قاسمی و یوسف صیادی اشاره کرد.

احتمالا تا الان خودتان هم متوجه این موضوع شده باشید که فیلم‌ها و سریال‌های کمدی همیشه موفق ظاهر می‌شوند حتی اگر داستانی سطحی داشته باشند؛ سریال نیسان آبی نیز از این قاعده مستثنا نیست.

این مجموعه پخش خانگی از همان ابتدای انتشار توانست با استقبال گسترده‌ی مخاطبان روبرو شود و نظرات مثبت برخی منتقدان را نیز جذب کند.

داستان درباره‌ی یک راننده نیسان به نام جمشید قاسم پور است که بزرگترین آرزویش در زندگی ملاقات جمشید هاشم پور است. روزی بعد از یک حادثه جمشید به زندان می‌افتد و با اینکه مدت زیادی را در آن جا سپری نمی‌کند، اوضاع زندگی بیرون از زندان دچار تغییرات بسیاری می‌شود.

از طریق لینک زیر می‌توانید به تمامی قسمت‌های این سریال با کیفیت‌های مختلف دسترسی داشته باشید:

سریال هم‌گناه

  • سال انتشار: 1398
  • کارگردان: مصطفی کیایی
  • ژانر: اجتماعی، خانوادگی
  • تعداد فصل: 2
  • تعداد قسمت‌ها: 24
  • بازیگران: پرویز پرستویی، هدیه تهرانی، محسن کیایی، مهدی پاکدل

هم‌گناه یک سریال ایرانی جذاب به کارگردانی مصطفی کیایی است که در سال 1398 از طریق شبکه نمایش خانگی اکران شد. وظیفه نویسندگی این سریال برعهده محسن کیایی و علی کوچکی قرار داشت.

هم‌گناه توانست مورد توجه مخاطبان زیادی قرار بگیرد و با استقبال آنان روبه‌رو شود. در این سریال بازیگرانی همچون پرویز پرستویی، هدیه تهرانی، محسن کیایی، مهدی پاکدل، پدرام شریفی، حبیب رضایی، هنگامه قاضیانی، مسعود رایگان، رویا تیموریان، افسانه چهره آزاد، شاهرخ فروتنیان، افسانه ناصری، احسان کرمی، روشنک گرامی و سوگل خلیق به ایفای نقش پرداختند.

خلاصه داستان سریال هم‌گناه بدین شرح است: داستان درمورد یک خانواده‌ قدیمی در تهران به نام صبوری است که سال‌ها است در کار پرورش گل‌های تزئینی و گل‌های مختلف هستند. خانواده صبوری متشکل از سه برادر و یک خواهر است. خانواده‌ای که همگی در این شرکت کار می‌کنند و شغل موروثی خانواده خود را دنبال می‌کنند. تنها پسر دوم، فریبرز است که در حال حاضر 58 سال سن دارد و افسر اداره آگاهی است و داستان زندگی خود را بی‌تأثیر از خانواده خود نوشته ‌است.

از طریق لینک زیر می‌توانید به تمامی قسمت‌های این سریال با کیفیت‌های مختلف دسترسی داشته باشید:

می‌خواهم زنده بمانم 

  • سال انتشار: 1399
  • کارگردان: شهرام شاه‌حسینی
  • ژانر: درام، اجتماعی
  • تعداد فصل: 1
  • تعداد قسمت‌ها: 20
  • بازیگران: حامد بهداد، سحر دولتشاهی، پدرام شریفی، علی شادمان

می‌خواهم زنده بمانم یک سریال درام و اجتماعی به کارگردانی شهرام شاه‌حسینی است که از سال 1399 توسط شبکه نمایش خانگی شروع به پخش کرد. داستان این سریال تماشایی توسط پویا سعیدی و پوریا کاکاوند نوشته شد.

حامد بهداد، سحر دولتشاهی، پدرام شریفی، علی شادمان، مهران احمدی، بهاره کیان افشار، آزاده صمدی، آناهیتا درگاهی، افسانه چهره آزاد، بابک کریمی، مهدی حسینی نیا، فرید سجادی حسینی و عزت الله مهرآوران ازجمله بازیگرانی هستند که در این سریال به ایفای نقش پرداختند.

خلاصه داستان این سریال بدین شرح است: داستان سریال در دهه شصت خورشیدی جریان دارد. هما حقی و نامزدش نادر به همراه خانواده حقی آماده می‌شوند تا برای شب تولد همایون حقی، پدر خانواده او را غافلگیر کنند. اما با رسیدن پدر، همه خانواده غافلگیر می‌شوند.

از طریق لینک زیر می‌توانید به تمامی قسمت‌های این سریال با کیفیت‌های مختلف دسترسی داشته باشید:

سریال ایرانی ملکه گدایان

  • سال انتشار: 1399
  • کارگردان: حسین سهیلی‌زاده
  • ژانر: عاشقانه، معمایی
  • تعداد فصل: 2
  • تعداد قسمت‌ها: 30
  • بازیگران: باران کوثری، آرمان درویش، پانته‌آ بهرام، رویا نونهالی

سریال ملکه گدایان از سال 1399 توسط شبکه نمایش خانگی شروع به پخش کرد. وظیفه کارگردانی این سریال ایرانی جدید برعهده حسین سهیلی‌زاده قرار داشت. رحمان سیفی آزاد و علی طلوعی تهیه‌کنندگان این سریال بودند. داستان این سریال نیز توسط حامد افضلی و امین محمودی به رشته تحریر در آمد.

سریال ملکه گدایان موفق شد با استقبال گسترده مخاطبان مواجه شود و به‌عنوان یکی از محبوب‌ترین سریال‌های شبکه نمایش خانگی لقب بگیرد. ازجمله بازیگرانی که در این سریال به ایفای نقش پرداختند می‌توان به باران کوثری، آرمان درویش، پانته‌آ بهرام، رویا نونهالی، فرزاد فرزین، محمدرضا غفاری، الهام کردا، رضا بهبودی، عرفان ناصری، شبنم قربانی، یسنا میرطهماسب، علی اوجی، سولماز غنی، بهشاد شریفیان، علی صلاحی، مریم سرمدی و شیدا یوسفی اشاره کرد.

خلاصه داستان این سریال بدین شرح است: البرز یک شیمیدان ساکن آلمان است . پدرش خسرو و مادرش خورشید در ایران زندگی می‌کنند. البرز با دختری به نام سارا که در ایران زندگی می‌کند و برای درمان بیماری پدرش به آلمان آمده، آشنا می‌شود و با او نامزد می‌کند. او قرار است در ترکیه با سارا ازدواج کند. همه‌چیز برای یک مراسم به یادماندنی مهیا است که خبر می‌رسد پدرش به کما رفته ‌است.

البرز با گذشته‌ای مبهم، از بازگشت به ایران هراس دارد اما برای آخرین ملاقات با پدر، راهی جز بازگشت به ایران ندارد؛ ولی بنابر مشکلاتی او مجبور است که به صورت قاچاقی به ایران بیاید. با وجود اصرار فراوان مادر البرز برای بازنگشتن او به ایران، البرز تصمیم خود را گرفته است. وقتی او بازمی‌گردد هیچ‌کس او را نمی‌شناسد و او را فرهاد بابایی خطاب می‌کنند و کسی جز قاچاقچی او را به خاطر ندارد.

از طریق لینک‌های زیر می‌توانید به تمامی قسمت‌های این سریال با کیفیت‌های مختلف دسترسی داشته باشید:

سریال سیاوش

  • سال انتشار: 1399
  • کارگردان: سروش محمدزاده
  • ژانر: درام
  • تعداد فصل: 2
  • تعداد قسمت‌ها: 18
  • بازیگران: میلاد کی مرام، رضا کیانیان، مجید صالحی، ترلان پروانه

سیاوش را می‌توان یکی از بهترین سریال های ایرانی دانست که از سال 1399 توسط شبکه نمایش خانگی شروع به پخش کرد. وظیفه کارگردانی این سریال برعهده سروش محمدزاده قرار داشت. داستان این سریال توسط پویا سعیدی، علی امیرریاحی و امیررضا رشتی به رشته تحریر درآمد.

ازجمله بازیگرانی که در این سریال به ایفای نقش پرداختند می‌توان به میلاد کی مرام، رضا کیانیان، مجید صالحی، ترلان پروانه، خسرو شهراز، گیتی قاسمی، سوگل خلیق، علیرضا جعفری، مسعود چوبین، محمد ولی زادگان، مهدی حسینی نیا، محمدرضا صولتی، علی عامل هاشمی، مرجان اتفاقیان، مهدخت مولایی، الهام جدی و رویا جاویدنیا اشاره کرد. سریال سیاوش خیلی زود به محبوبیت بالایی دست پیدا کرد و موفق شد توجه بسیاری از مخاطبان شبکه نمایش خانگی را به سمت خود جلب کند.

خلاصه داستان سریال سیاوش بدین شرح است: سیاوش ساقی یک کشتی‌گیر قهرمان جهان است که متوجه می‌شود نامزدش مرجان، نیازمند عمل پیوند کبد است. سیاوش به دلیل ناتوانی مالی در پرداخت هزینه‌های عمل نزد نصرت که یکی از میلیاردرها محسوب می‌شود می‌رود؛ اما نصرت در ازای دادن پول از سیاوش می‌خواهد تا با مارال دخترش عقد کند.

از طریق لینک زیر می‌توانید به تمامی قسمت‌های این سریال با کیفیت‌های مختلف دسترسی داشته باشید:

سریال شهرزاد

  • سال انتشار: 1394 – 1397
  • کارگردان: حسن فتحی
  • ژانر: عاشقانه، تاریخی، جنایی
  • تعداد فصل: 3
  • تعداد قسمت‌ها: 59
  • بازیگران: علی نصیریان، ترانه علیدوستی، شهاب حسینی، مصطفی زمانی

سریال شهرزاد یکی از بهترین سریال های ایرانی است که می‌توانید ببینید، این مجموعه از سال 94 در شبکه نمایش خانگی کار خود را آغاز کرد و در خرداد سال 1397 پایان یافت این سریال درام- عاشقانه توانست مخاطبان بسیار زیادی را به دست آورد.

شهرزاد عنوان پر هزینه‌ترین سریال نمایش خانگی را به خود اختصاص داده است و از مطرحترین بازیگران سینما و تلوزیون در مجموعه‌ی خود بهره برده است. شهرزاد به کارگردانی حسن فتحی و با حضور بازیگرانی هم‌چون علی نصیریان، ترانه علیدوستی، شهاب حسینی، مصطفی زمانی و پریناز ایزدیار همراه بوده است.

داستان این فیلم در مورد شهرزاد و فرهاد است که بسیار به هم علاقه‌مندند و قصد ازدواج با یکدیگر را دارند پدر این دو جوان هر دو از زیر دستان فرد با نفوذی به نام بزرگ آقا هستند، دختر بزرگ آقا با پسری به نام قباد ازدواج کرده است که این ازدواج بیشتر به صورت اجباری بود و قباد از آن راضی نیست، طی اتفاقاتی فرهاد در یک درگیری متهم به قتل می‌شود و پس از آن حکم تیر باران برای او بریده می‌شود.

بزرگ آقا برای نجات فرهاد از این ماجرا درخواست می‌کند که شهرزاد را به عقد قباد درآورد و این شروع ماجرای درام و عاشقانه‌ی شهرزاد است.

از طریق لینک‌های زیر می‌توانید به تمامی قسمت‌های این سریال با کیفیت‌های مختلف دسترسی داشته باشید:

سریال عاشقانه

  • سال انتشار: 1395 – 1396
  • کارگردان: منوچهر هادی
  • ژانر: عاشقانه
  • تعداد فصل: 2
  • تعداد قسمت‌ها: 17
  • بازیگران: محمدرضا گلزار، ساره بیات، مهناز افشار، حسین یاری

سریال نسبتا جدیدی است که در شبکه نمایش خانگی پخش شده و فصل اول آن با بازخوردهای کاملا مثبتی همراه بود، بیشتر دلیل محبوبیت این سریال در فصل اول را می‌توان به داستان نسبتا واقع گرایانه در بازار سریال‌هایی که بزرگنمایی را دستور کار قرار داده‌اند و همچنین هنرنمایی بازیگران بخصوص هومن سیدی که شخصیت پیمان را به یک شخصیت کاملا دوست داشتنی و فراموش نشدنی تبدیل کرده است نسبت داد.

سریال عاشقانه به کارگردانی منوچهر هادی که او را با کارگردانی فیلم‌های آینه بغل و من سالوادور نیستم می‌شناسیم و با بازی محمدرضا گلزار، هومن سیدی، مهناز افشار، ساره بیات، فرزاد فرزین، پانته آ بهرام، حسین یاری و… در سال 96 شروع به پخش فصل اول خود کرد و به سرعت توانست در میان مخاطبان جای خود را در شبکه نمایش خانگی باز کند.

داستان سریال در مورد چند خانواده است که رابطه صمیمی باهم دارند این چند خانواده پس از ورود شخص جدیدی به شرکت آن‌ها به نام گیسو (با بازی مهناز افشار) با یکدیگر وارد روابط پیچیده‌ای می‌شوند که به سختی می‌توانند دوستی میان خود را حفظ کنند. گیسو که قصد کلاهبرداری از آن‌ها را دارد خود را به عنوان خواهر رضا شکیبا جا می‌زند و بدین ترتیب از رابطه‌ی به وجود آمده سوء استفاده می‌کند تا وارد خانواده شود و نقشه‌های خود را پیاده می‌کند.

از طریق لینک زیر می‌توانید به تمامی قسمت‌های این سریال با کیفیت‌های مختلف دسترسی داشته باشید:

سریال قورباغه

  • سال انتشار: ۱۳۹۸ – ۱۳۹۹
  • کارگردان: هومن سیدی
  • ژانر: جنایی، معمایی
  • تعداد فصل: ۱
  • تعداد قسمت‌ها: ۱۵
  • بازیگران: نوید محمدزاده، صابر ابر، فرشته حسینی، هومن سیدی، سحر دولتشاهی

قورباغه یکی از بهترین سریال های ایرانی محسوب می‌شود که از سال 1399 توسط شبکه نمایش خانگی شروع به پخش کرد و به‌واسطه گروه بازیگری فوق‌العاده خود توانست به محبوبیت بسیار بالایی دست پیدا کند.

وظیفه کارگردانی و نویسندگی این سریال برعهده هومن سیدی قرار داشت. سریال قورباغه درواقع نخستین تجربه سیدی در عرصه سریال‌سازی محسوب می‌شود. سریال قورباغه پس از آغاز پخشش واکنش‌های مختلف منتقدان را به همراه داشت.

برخی از منتقدان اعتقاد داشتند که فیلم‌نامه این اثر دارای ایردات بزرگی است که باعث سردرگمی مخاطبان می‌شود. آن‌ها همچنین شخصیت‌پردازی‌های سریال را ضعیف دانسته و از بازی نه‌چندان قدرتمند نوید محمدزاده انتقاد کردند. از سوی دیگر برخی از منتقدان بزرگ‌ترین نقطه قوت این سریال را کارگردانی عالی هومن سیدی و بازی محشر صابر ابر توصیف کردند. البته نباید از فیلم‌برداری فوق‌العاده سریال قورباغه نیز چشم‌پوشی کرد.

ازجمله بازیگرانی که در این سریال به ایفای نقش پرداختند می‌توان به صابر ابر، نوید محمدزاده، سحر دولتشاهی، فرشته حسینی، مهران غفوریان، آناهیتا افشار و هومن سیدی اشاره کرد.

خلاصه داستان سریال قورباغه بدین شرح است: در روز چهارشنبه سوری سه دوست به نام‌های رامین، فرید و جواد پس از ربودن اسلحه یک مأمور زخمی، دست به سرقت از نوری، همکلاسی دوران کودکی رامین که به فردی پولدار و مرموز تبدیل شده ‌است می‌زنند؛ اما اتفاق بسیار عجیبی در آنجا رخ می‌دهد که نشان از قدرت خارق‌العاده صاحبخانه دارد.

از طریق لینک زیر می‌توانید به تمامی قسمت‌های این سریال با کیفیت‌های مختلف دسترسی داشته باشید:

سریال هزاردستان

  • سال انتشار: 1367
  • کارگردان: علی حاتمی
  • ژانر: تاریخی، سیاسی، حماسی
  • تعداد فصل: 1
  • تعداد قسمت‌ها: 15
  • بازیگران: جمشید مشایخی، علی نصیریان، عزت‌الله انتظامی، هرا حاتمی

سریال هزار دستان یکی از بهترین سریال های ایرانی ساخته شده در تاریخ تلوزیون و صدا و سیمای کشور ایران است. این سریال اثری فاخر از علی حاتمی است که ساخت آن در حدود 8 سال طول کشیده است و شهرک سینمایی غزالی به خاطر همین سریال ساخته شده است.

این سریال به داستان زندگی رضا خوشنویس، که شخصیتی تخیلی مبتنی بر شخصیتی تاریخی به‌نام کریم دواتگر است، و نظریهٔ توطئه‌ای مبنی بر دست داشتن شخصیتی به نام خان مظفر در وقایع پشت پردهٔ سیاسی و اجتماعی ایران در دوران قاجار و پهلوی می‌پردازد.

از جمله بازیگران این سریال می‌توان به جمشید مشایخی، علی نصیریان، عزت‌الله انتظامی، محمدعلی کشاورز، داوود رشیدی، داوود رشیدی، حسین گیل، زهرا حاتمی، شهلا میربختیار و جعفر والی اشاره داشت.

سریال برره

  • سال انتشار: 1384
  • کارگردان: مهران مدیری
  • ژانر: تاریخی، کمدی
  • تعداد فصل: 1
  • تعداد قسمت‌ها: 92
  • بازیگران: مهران مدیری، سیامک انصاری، سعید پیردوست، شقایق دهقان

کمتر سریالی وجود دارد که بتواند یک کشور را به طور کامل تحت تاثیر قرار دهد ولی آقای مهران مدیری در انجام دادن این کار استاد است و چندین اثر با چنین بازخوردی در کارنامه قدرتمند خود دارد، اما در میان همه‌ی این سریال‌های تاثیرگذار، پر بازدید و به یادماندنی نام یک سریال طنز ایرانی می‌درخشد و آن نامی نیست جز برره.

برره به حدی در کشور تاثیرگذار بود که در میانه‌های تولید بعضی از رفتار بازیگران و بعضی از سکانس‌ها به دلایل ایمنی تغییر کرد از دعواهای برره‌ای گرفته که در مدارس پر شده بود تا پرتاب قند با کف دست که می‌توانست باعث خفگی شود و به طرز شگفت آوری این رفتار در میان مردم بعد از پخش سریال افزایش یافت.

نهایتا تیم تولید مجبور به تغییر این سکانس‌ها شدند و حتی بجز این موارد می‌توان ادعا کرد که برره واژگانی را وارد زبان فارسی کرد که قبل از آن وجود نداشتند، کلماتی مثل خُرزو خان، سخن از خود در کردن، پاچه خواری و تغییراتی در فعل‌ها و حتی بیشتر؛ چنین تاثیری از یک سریال نشان دهنده‌ی حجم عظیم محبوبیت آن است بعضی از این کلمات امروزه هم کاربرد دارند و کاملا وارد زبان فارسی شده‌اند.

نکته‌ی دیگر درمورد برره دوست داشتنی بودن آن است، همه‌ی آثار بزرگ نه تنها در ایران بلکه در همه‌ی جهان طرفداران و در عین حال مخالفانی دارند اما برره یا مخالفی ندارد یا آنقدر مخالفانش کم هستند که اصلا دیده نمی‌شوند، بی شک برره یکی از بهترین سریال‌های تاریخ تلویزیون است که تماشای آن برای همه از واجبات است چنین مجموعه‌ای به نظر تکرار نشدنی است.

سریال روزگار قریب

  • سال انتشار: 1386 – 1387
  • کارگردان: کیانوش عیاری
  • ژانر: درام، بیوگرافی
  • تعداد فصل: 1
  • تعداد قسمت‌ها: 36
  • بازیگران: مهدی هاشمی، مهران رجبی، ناصر هاشمی، آفرین عبیسی

روزگار قریب یکی از بهترین سریال‌‎های تاریخ تلویزیون می‌باشد که به سفارش شبکه سه سیما در سال 1386 از همین شبکه پخش شد و روایتگر داستان زندگی این دکتر ایرانی در بین سال‌های 1295 تا 1354می‌باشد، دکتر محمد قریب پایه گذار اولین مرکز طبی کودکان در ایران می‌باشد و یکی از تاثیرگذارترین پزشکان در تاریخ ایران است.

نقش محمد قریب را مهدی هاشمی، ناصر هاشمی، شهاب کسرائی، کاوه آهنگر و پرهام کرمی در این فیلم بازی کرده‌اند، کیانوش عیاری وظیفه کارگردانی و نویسندگی این سریال را برعهده داشته است.

این سریال علاوه بر تمرکز بر زندگی دکتر محمد قریب حوادث سال‌های 1295 تا 1354 ایران را مورد بررسی قرار می‌دهد. خانه شخصی دکتر قریب، هتل قدیم رامسر، ایستگاه گارماشین و بیمارستان فیروزآبادی بخشی از لوکیشن‌های واقعی بودند که سریال در‌ آن‌ها فیلمبرداری شد.

سریال مرد هزار چهره و دوهزار چهره

  • سال انتشار: 1387 – 1388
  • کارگردان: مهران مدیری
  • ژانر: کمدی، خانوادگی
  • تعداد فصل: 2
  • تعداد قسمت‌ها: 26
  • بازیگران: مهران مدیری، سیامک انصاری، برزو ارجمند، سپند امیرسلیمانی

قطعا افرادی که به دنبال سریال طنز ایرانی هستند بارها و بارها با نام مهران مدیری برخورد داشته‌اند و دلیل آن هم مشخص است، نبوغ این کارگردان در ایده‌پردازی و ساخت سریال‌های کمدی با فضاهای بسته و دیالوگ محور که در بین مخاطبان ایرانی محبوبیت بسیاری دارد، همکاری پیمان قاسم‌خانی و مهران مدیری قطعا خاطر انگیزترین آثار تلویزیونی مانند برره و پاورچین را مانند همین مجموعه نوروزی به ایرانی‌ها تقدیم کرد.

مرد هزار چهره در نوروز 1387 از شبکه سه سیما پخش شد و داستان زندگی یک کارمند معمولی ثبت احوال به نام مسعود شصتچی را روایت می‌کند که به صورت اتفاقی وارد قشرهای مختلف جامعه می‌شود و سر و صدای زیادی را به پا می‌کند. مرد دوهزار چهره ادامه همین داستان را روایت می‌کند و به بعد از آزاد شدن مسعود شصتچی از زندان می‌پردازد.

سریال مختارنامه

  • سال انتشار: 1389 – 1390
  • کارگردان: داوود میرباقری
  • ژانر: تاریخی
  • تعداد فصل: 1
  • تعداد قسمت‌ها: 40
  • بازیگران: فریبز عرب‌نیا، فرهاد اصلانی، گوهر خیراندیش، فریبا کوثری

سریال مختار نامه اثری در ژانر تاریخی و حماسی است که در مورد قیام مختار ثقفی برای گرفتن انتقام خون امام حسین(ع) ساخته شده است این مجموعه یکی از بهترین سریال های ایرانی ساخته شده در این ژانر به حساب می‌آید و از افتخارات تلوزیون به شمار می‌آید.

این مجموعه به کارگردانی داوود میرباقری در 40 قسمت 60 دقیقه‌ای ازسال 1389 تا 1390 در تلوزیون پخش شده است و یکی از پرتکرارترین سریال‌هایی است که در تلوزیون ایران آن را دیده‌اید و هرساله در مناسبت‌های گوناگون منتخبی از این سریال در شبکه‌های مختلف پخش می‌شود.

ساخت مختارنامه بیش از 6 سال به طول انجامیده است و بازیگران مطرح زیادی از جمله فریبز عرب‌نیا، فرهاد اصلانی، مهدی فخیم‌زاده، رضا کیانیان، رضا رویگری، گوهر خیراندیش، فریبا کوثری، الهام حمیدی، ویشکا آسایش و بسیاری دیگر در این مجموعه به ایفای نقش پرداخته‌اند.

سریال یوسف پیامبر

  • سال انتشار: 1387
  • کارگردان: فرج‌الله سلحشور
  • ژانر: تاریخی، مدهبی
  • تعداد فصل: 1
  • تعداد قسمت‌ها45
  • بازیگرانمصطفی زمانی، محمود پاک نیت، کتایون ریاحی، جعفر دهقان

سریال یوسف پیامبر هم‌چون سریال مختارنامه در ژانر تاریخی است و روایت‌گر زندگی یوسف پیامبر است که بر اساس داستان این پیامبر در قرآن کریم ساخته شده است.

این مجموعه به کارگردانی فرج‌الله سلحشور روانه‌ تلوزیون شد و بازیگرانی هم‌چون مصطفی زمانی، محمود پاک نیت، کتایون ریاحی، جعفر دهقان، عباس امیری، جهانبخش سلطانی، رحیم نوروزی، مهوش صبرکن، الهام حمیدی، پروانه معصومی، لیلا بلوکات در آن به ایفای نقش پرداخته‌اند.

در این مجموعه مصطفی زمانی ایفاگر نقش یوسف است و نقش پدرش یعقوب را محمود پاک نیت ایفا می‌کند. شخصیت زلیخا که در حین مراحل فیلمبرداری بازیگر آن انتخاب شد را کتایون ریاحی و نقش عزیزمصر پوتیفار هم جعفر دهقان بازی کرده‌اند.

نسخه سینمایی از این مجموعه برای به نمایش درآمدن در سایر کشورهای جهان نیز تهیه شده است، یوسف پیامبر یکی از بهترین سریال‌های ایرانی ساخته شده از زندگی یک شخصیت تاریخی است که تا کنون به نمایش درآمده است.

سریال امام علی(ع)

  • سال انتشار: 1370 – 1375
  • کارگردان: داوود میرباقری
  • ژانرتاریخی، مذهبی
  • تعداد فصل: 1
  • تعداد قسمت‌ها: 22
  • بازیگران: داریوش ارجمند، مهدی فتحی، بهزاد فراهانی، ویشکا آسایش

سریال امام علی(ع) یکی دیگر از سریال‌های تاریخی پخش شده از تلوزیون است که این سریال را نیز می‌توان به عنوان یکی از بهترین سریال‌های ایرانی تاریخ تلوزیون دانست که در مورد شخصیتی تاریخی ساخته شده است.

این مجموعه به کارگردانی داوود میرباقری و محصول سال 1375-1370 است که از آن نسخه‌‌ای سینمایی نیز تهیه شده است، بازیگران بسیار زیادی در این مجموعه فعالیت داشته‌اند و از بزرگی این سریال همین بس که 150 بازیگر اصلی و حدود 5 هزار هنرور در آن ایفای نقش داشته‌اند که تعدادی از بازیگران عبارت‌اند از: داریوش ارجمند، مهدی فتحی، بهزاد فراهانی، ویشکا آسایش، محمدرضا شریفی نیا، عنایت بخشی، پرویز پرستویی و…

سریال امام علی(ع) به روایت دوره تاریخی خلافت عثمان بن عفان تا پایان خلافت و عمر امام علی (ع) می پرداد.

سریال پژمان

  • سال انتشار: 1391 – 1392
  • کارگردان: سروش صحت
  • ژانر: کمدی، پلیسی
  • تعداد فصل: 1
  • تعداد قسمت‌ها: 25
  • بازیگران: بهاره رهنما, پژمان جمشیدی, سام درخشانی, شقایق دهقان، بیژن بنفشه‌خواه

سریال پژمان یکی از بهترین سریال های ایرانی است که می‌توانید ساعت‌ها با آن شاد باشید سریال‌ طنز ایرانی هم‌چون پژمان خیلی مشابه ندارد، پژمان مجموعه‌ای تلویزیونی به کارگردانی سروش صحت، تهیه‌کنندگی محسن چگینی و نویسندگی مهراب قاسم‌خانی و پیمان قاسم‌خانی ساخته بهمن 1391 تا خرداد 1392 است.

داستان این سریال در مورد پژمان جمشیدی بازیکن سابق تیم پرسپولیس و تیم ملی فوتبال است که دیگر از دوران اوج خود فاصله گرفته است و حتی نمی‌تواند برای خود یک تیم دست و پا کند.

بهاره رهنما, پژمان جمشیدی, سام درخشانی, شقایق دهقان، بیژن بنفشه‌خواه به عنوان بازیگران اصلی این مجموعه شناخته می‌شوند و علی موسوی، محمد محمدی، آرش برهانی، حمید درخشان، بهروز رهبری‌فر و حسین ماهینی از جمله فوتبالیست‌هایی هستند که در این مجموعه به عنوان بازیگر حضور داشته‌اند.

سریال دزد و پلیس

  • سال انتشار: 1391
  • کارگردان: سعید آقاخانی
  • ژانرکمدی
  • تعداد فصل: 1
  • تعداد قسمت‌ها: 26
  • بازیگران: بهنام تشکر، هومن برق‌نورد، شقایق دهقان، مهران رجبی

سریال دزد و پلیس یکی از بهترین سریال های ایرانی است که می‌توانید ببینید و بازهم همکاری زوج هنری بهنام تشکر و هومن برق‌نورد این مجموعه را جذاب‌تر کرده است و هرکسی که به دنبال یک سریال طنز ایرانی باشد باید این مجموعه را ببیند.

این مجموعه به کارگردانی سعید آقاخانی تولید و نخستین بار از شبکهٔ سه پخش شده‌است و مهراب قاسم‌خانی نویسندگی این اثر را بر عهده داشته است.

داستان این مجموعه در مورد ناصر کاظمی، خلافکاری معروف و سابقه دار است که در اثر یک ضربه ناشی از وقوع یک تصادف به سر او حافظهٔ خود را از دست می‌دهد. ناصر پس از وقوع این تصادف شخصیت دیگری پیدا کرده و وقتی که می‌بیند همه از او می‌ترسند سعی می‌کند که اشتباهات خودش را جبران کند اما کم‌کم دوست او داوود (هومن برق نورد) به او توضیح می‌دهد که آن‌ها برای یک باند قاچاق مواد مخدر که رئیس آن، مهندس (حمید لولایی) فردی بسیار بی رحم است کار می‌کردند.

سریال ساختمان پزشکان

  • سال انتشار: 1390
  • کارگردان: سروش صحت
  • ژانر: کمدی، اجتماعی
  • تعداد فصل: 1
  • تعداد قسمت‌ها: 57
  • بازیگران: بیژن بنفشه خواه، محمد شیری، شقایق دهقان، هومن برق نورد

سریال ساختمان پزشکان، از بهترین سریال های ایرانی ساخته شده در ژانر طنز است که در ده 90 ساخته شده است، سریالی که به کارگردانی سروش صحت و با هنرنمایی مجدد زوج هنری بهنام تشکر و هومن برق‌نورد توانست محبوبیت زیادی را به دست آورد تا جایی که هم‌چنان می‌توانید منتخبی از صحنه‌های خنده‌دار این مجموعه را در شبکه‌های اجتماعی ببینید زیرا بدون شک یک سریال طنز ایرانی فوق‌العاده است.

از جمله بازیگرانی که در این مجموعه به ایفای نقش پرداخته‌اند می‌توان به بیژن بنفشه خواه، محمد شیری، شقایق دهقان، هومن بر نورد، هوشنگ حریرچیان، نعیمه نظام دوست و بهنام تشکر اشاره داشت.

داستان‌ سریال ساختمان پزشکان به زندگی پردردسر پزشکی به نام نیما می‌پردازد. او در میان مشکلاتش با بیماران مختلف و گرفتاری‌های ناشی از پرداخت اجاره خانه، اقساط مختلف، مهریه همسر سابقش، تلاش دائمی برای حفظ آرامش و صلح بین والدین بی‌ملاحظه و همسر وسواسی‌اش قرار دارد.

سریال در چشم باد

  • سال انتشار: 1388 – 1389
  • کارگردان: مسعود جعفری جوزانی
  • ژانر: تاریخی، حماسی
  • تعداد فصل: 1
  • تعداد قسمت‌ها: 24
  • بازیگران: پارسا پیروزفر، کامبیز دیرباز، لاله اسکندری، اکبر عبدی

سریال تاریخی و حماسی در چشم باد یکی از بهترین سریال های ایرانی است که در تلوزیون پخش شده است، این فیلم در مدت زمان 5 سال ساخته شده است.

کارگردانی در چشم باد، بر عهده‌ی مسعود جعفری جوزانی قرار داده شده بود و در آن بازیگرانی هم‌چون پارسا پیروزفر، کامبیز دیرباز، لاله اسکندری، اکبر عبدی، جهانگیر الماسی، محمدرضا هدایتی، سحر جعفری جوزانی، رضا شفیعی جم، گلاره عباسی، ماه چهره خلیلی، هومن سیدی، سام درخشانی، سعید راد، سیما تیرانداز، هادی کاظمی، مصطفی زمانی و ارسلان قاسمی ایفای نقش داشته‌اند.

سریال مدار صفر درجه

  • سال انتشار: 1386
  • کارگردان: حسن فتحی
  • ژانر: درام، تاریخی
  • تعداد فصل: 1
  • تعداد قسمت‌ها: 30
  • بازیگران: شهاب حسینی، ناتالی متی، رویا تیموریان، مسعود رایگان

سریال مدار صفر درجه به کارگردانی حسن فتحی در ژانر درام- تاریخی یکی از بهترین سریال های ایرانی ساخته شده در تاریخ تلوزیون محسوب می‌شود و از محبوبیت بالایی در میان مردم برخوردار است این سریال با بازی شهاب حسینی بارها به درخواست مردم در تلوزیون بازپخش شده است.

داستان مدار صفر درجه در مورد دانشجویی ایرانی به نام حبیب پارسا که برای تحصیل در رشته علم و فلسفه به فرانسه سفر کرده است ماجرا بر بستر جنگ جهانی دوم و شکل گرفتن صهیونیزم و تسلط تدریجی بر فلسطین می‌گذرد که طبیعتاً فضای داستان متأثر از این واقعه مهم تاریخی است. در زمان اعزام دانشجویان ایرانی به فرانسه و همچنین تحصیل آن‌ها در دانشگاه پاریس، جنگ جهانی دوم نیز در حال آغاز است.

حبیب پارسا در دانشگاه با دختری یهودی به نام سارا استروک (ناتالی متی) آشنا می‌شود و کم کم رابطه‌ی آن‌ها از بحث و مخالفت با یکدیگر به عاشقی کشیده می‌شود، ترور یهودیان به دست صهیونیست‌ها در ایران و اروپا و دنبال کردن سرنوشت دانشجویی ایرانی در فرانسه و رابطه عاطفی او با دانشجویی یهودی با سلسله حوادثی به یکدیگر مرتبط می‌شوند.

از جمله بازیگرانی که در این سریال به ایفای نقش پرداخته‌اند می‌توان به شهاب حسینی، ناتالی متی، رویا تیموریان، مسعود رایگان، پیر داغر، لعیا زنگنه، آتنه فقیه نصیری، احمد ساعتچیان، پیام دهکردی، ایرج راد، رحیم نوروزی، علی قربانزاده و… اشاره داشت.

سریال پس از باران

  • سال انتشار: 1379
  • کارگردان: سعید سلطانی
  • ژانر: تاریخی، درام
  • تعداد فصل: 1
  • تعداد قسمت‌ها: 40
  • بازیگران: محمود پاک نیت، کتایون ریاحی، مرجان محتشم، جهانگیر الماسی

یکی از بهترین سریال های ایرانی که در هنگام پخش جزو محبوب ترین سریال های تلوزیون به حساب می‌آمد سریال پس از باران است، این سریال در 40 قسمت از شبکه یک سیما پخش شده است و کارگردانی آن را سعید سلطانی بر عهده داشته است.

پس از باران در فضایی قدیمی و جدید در حال رفت وآمد است و روایت داستانی قدیمی است از زبان فردی دیگر است، هم‌چنین این سریال کاملاً در شمال کشور فیلم برداری شده است و بازیگران آن با لهجه‌ی خاص آن منطقه در این سریال حضور دارند.

از جمله بازیگرانی که در این سریال به ایفای نقش پرداخته‌اند می‌توان به محمود پاک نیت، کتایون ریاحی، مرجان محتشم، جهانگیر الماسی، بهزاد فراهانی، ثریا قاسمی، صبا کمالی، رحیم نوروزی، شهاب حسینی، امیر آتشانی، جمیله شیخی و کیومرث ملک مطیعی و… اشاره داشت..

پس از باران، داستانی است که به روابط انسانی میان ارباب و رعیت، در برهه‌ای از تاریخ سرزمین‌مان اشاره دارد. زوجی، در راه سفر به گیلان و در اثر یک سانحه رانندگی جان می‌بازند. فرزندان آنان که به اتفاقی بودن مرگ والدین خود مشکوک‌اند، با مرور دفتر خاطرات مادرشان از سرگذشت مادربزرگشان شهربانو، آگاهی یافته و اطلاعات بیشتری از گذشته خانواده‌شان به‌دست می‌آورند…

سریال خواب و بیدار

  • سال انتشار: 1381
  • کارگردان: محمد فخیم‌زاده
  • ژانر: اکشن، پلیسی، جنایی
  • تعداد فصل: 1
  • تعداد قسمت‌ها22
  • بازیگران: رویا نونهالی، مهدی فخیم زاده، دانیال حکیمی، محمد صادقی

یکی از بهترین سریال های ایرانی ساخته شده در دهه 80 را می‌توان سریال خواب بیدار ساخته محمد فخیم‌زاده دانست، این سریال ایرانی در ژانر اکشن- پلیسی در زمان خود از محبوبیت بسیار بالایی برخوردار بود و البته هم‌چون سایر سریال‌های معرفی شده در این لیست بارها وبارها از تلوزیون بازپخش شده است.

از جمله بازیگرانی که در این سریال به ایفای نقش پرداخته‌اند می‌توان به: رویا نونهالی، مهدی فخیم زاده، دانیال حکیمی، محمد صادقی، لادن طباطبایی، اردشیر تفتی، لیلا برخورداری و…

خلاصه داستان: ناتاشا یک خلافکار بین المللی است که پس از مدتها به ایران باز می گردد. او با مراجعه به خلافکاری بازنشسته بنام عبدالله پلنگ گروهی تشکیل می دهد و قصد دارد از یک جواهر فروشی سرقت مسلحانه انجام دهد و…

سریال پایتخت

  • سال انتشار: 1389 – 1399
  • کارگردان: سیروس مقدم
  • ژانر: خانوادگی، کمدی
  • تعداد فصل: 6
  • تعداد قسمت‌ها100
  • بازیگرانمحسن تنابنده، ریما رامین فر، احمد مهران فر، علیرضا خمسه

یکی از محبوب‌ترین سریال های ایرانی دهه 90 بدون شک سریال پایتخت است سریالی که معمولاً در ایام عید از شبکه 1 سیما پخش شده است.

پایتخت هم‌چنین جزو بهترین سریال های خانوادگی و طنز ایرانی است که تاکنون از تلوزیون پخش شده است که مربوط به اتفاقاتی است که برای یک خانواده علی‌آبادی می‌افتد و حوادث گوناگونی که در طول 5 سری ساخته شده از این سریال این خانواده را درگیر می‌کند.

از جمله بازیگرانی که در این سریال ایفای نقش داشته‌اند می‌توان به: محسن تنابنده، ریما رامین فر، احمد مهران فر، علیرضا خمسه، هومن حاجی عبداللهی، نسرین نصرتی، سارا و نیکا فرقانی اصل، بهرام افشاری، مجتبی و مصطفی بلال حبشی، سلمان خطی و… اشاره داشت.

نظر شما همراهان در مورد این لیست چیست؟ جای کدام سریال از نظر شما خالی است آن را با ما به اشتراک بگذارید.

بیشتر بخوانید:

لیوه به سفری جادویی برود.

سفری هیجان انگیز اما پر از اتفاقات جادویی و دلهره آور…

 

دکمه بازگشت به بالا