اجتماعی

وزش باد شدید و خیزش گردوخاک در نقاط مختلف کشور

رئیس مرکز پیشگیری و مدیریت بحران کشور از وزش باد شدید و افزایش گرد و خاک و همچنین بارش باران در مناطق مختلف کشور خبر داد.

صادق ضیائیان در گفت وگو با سلام آنلاین. وی گفت: شرایط جوی طی چند روز آینده که از امروز تا دوشنبه (17 تا 21 فروردین) در اکثر نقاط کشور پایدار است.

وی افزود: پنجشنبه (27 فروردین) در شمال آذربایجان غربی و آذربایجان شرقی، جمعه (28 فروردین) در شمال خراسان رضوی، شنبه و یکشنبه (19 و 20 فروردین) در مناطق شمال غرب، فلات ، جنوب شرقی و دوشنبه. 21 فروردین) در شمال غرب گاهی بارش پراکنده همراه با رعد و برق وجود دارد.

رئیس مرکز ملی پیشگیری و مدیریت خطرات اقلیمی خاطرنشان کرد: از امروز تا دوشنبه وزش باد شدید در استان‌های شمال غرب، البرز و کمربند شرقی کشور پیش‌بینی می‌شود. و در جاهایی که گرد و غبار مستعد افزایش است.

روزهای پنجشنبه و شنبه (27 و 29 فروردین) در استان های ساحلی دریای خزر وزش باد گرم و در دامنه ها و ارتفاعات این استان ها وزش باد شدید پیش بینی می شود.

رئیس مرکز پیشگیری و مدیریت خطرات اقلیمی درباره وضعیت هوای تهران طی دو روز آینده نیز گفت: آسمان تهران فردا (18فوادین) نیمه ابری همراه با وزش باد شدید و وزش باد شدید طی چند ساعت پیش بینی می شود. با حداقل دمای 13 درجه سانتی گراد و حداکثر 24 درجه سانتی گراد. و در روز شنبه (29 فروردین) نیمه ابری همراه با وزش باد شدید و وزش باد تا ساعاتی دیگر با حداقل دمای 13 و حداکثر 25 درجه سانتیگراد پیش بینی می شود.

ضیائیان همچنین اعلام کرد: طی امروز و فردا (27 و 28 فروردین ماه) شهرکرد با دمای 0.2 درجه سانتیگراد سردترین و اهواز با دمای 34 درجه سانتیگراد گرمترین است.

انتهای پیام/

دکمه بازگشت به بالا