اجتماعی

بارش باران در نقاط مختلف کشور/ خیزش گردوخاک در اغلب مناطق

رئیس مرکز پیشگیری و مدیریت بحران کشور از بارش باران در نقاط مختلف کشور و خیزش گرد و غبار در بیشتر نقاط کشور به ویژه غرب خبر داد.

صادق ضیائیان در گفت وگو با سلام آنلاین. وی درباره وضعیت جوی کشور در روزهای آینده بیان کرد: بر اساس تحلیل آخرین نقشه های پیش یابی هوای استان طی 24 ساعت آینده در استان های کرمان، سیستان و بلوچستان، فارس و یزد، رگبار، رعد و برق، بارش باران و رگبار پراکنده در خراسان شمالی و رگبار پراکنده پیش بینی می شود. گلستان.

وی افزود: بارش پراکنده باران روز شنبه (18 اردیبهشت) در کرمان، یزد، سیستان و بلوچستان، خراسان جنوبی و شمال غرب ادامه دارد.

رئیس مرکز ملی پیشگیری و مدیریت خطرات اقلیمی روز یکشنبه (20 اردیبهشت) در سواحل شمال غربی دریای خزر، البرز، قزوین، تهران، سمنان، اصفهان، یزد، کرمان، خراسان شمالی، خراسان جنوبی، سیستان و بلوچستان و در شرق کرمان بارش پراکنده و گاهی رعدوبرق پیش بینی می شود.

رگبار و رعد و برق پراکنده در روزهای دوشنبه و سه شنبه (11 و 22 اردیبهشت) در شمال آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، اردبیل، مناطقی از دریای خزر و خراسان شمالی ادامه دارد.

وی گفت: از شنبه تا سه شنبه وزش باد شدید در اکثر نقاط کشور به ویژه در غرب کشور و در آن منطقه گرد و خاک خواهد بود.

رئیس مرکز پیشگیری و مدیریت مخاطرات اقلیمی همچنین با تایید وضعیت جوی تهران در دو روز آینده گفت: آسمان تهران فردا (18 اردیبهشت) نیمه ابری و گاهی وزش باد با حداقل دما 18 و حداکثر دمای 29 درجه خواهد بود. درجه سانتی گراد و در روز یکشنبه (20 اردیبهشت) بارش شدید باران در بعدازظهر افزایش می یابد و بارش باران، رعد و برق، رعد و برق و وزش باد به مدت چند ساعت با حداقل دمای 18 و حداکثر دمای 29 درجه سانتیگراد خواهد بود.

ضیائیان همچنین اعلام کرد: طی امروز و فردا (8 و 9 اردیبهشت) شهرکرد با دمای 4 درجه سانتیگراد سردترین و اهواز با دمای 38 و 39 درجه سانتیگراد گرمترین مرکز کشور خواهد بود.

انتهای پیام/

دکمه بازگشت به بالا