فرهنگ و هنر

پیکر چهار شهید گمنام امروز در قم تشییع و به خاک سپرده شدند

سلام آنلاین/ قم همزمان با سالروز شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) شامگاه پنجشنبه پیکر مطهر چهار شهید از مقابل اقشار مختلف مردم قم تشییع شد.

امروز همزمان با سراسر کشور پس از اقامه نماز ظهر و عصر در صحن امام رضا(ع)، حرم مطهر حضرت معصومه(س) آیت الله سید محمد سعیدی نماینده ولی فقیه. و امام جمعه قم بر پیکر مطهر این شهدا نماز اقامه کرد.

4 رزمنده ناشناس امروز در قم تشییع شدند

در این مراسم حجت الاسلام و المسلمین محمود محمدی عراقی، مسئول دفتر مقام معظم رهبری در قم؛ دانش پژوهان و دانشجویان کارگاه؛ بسیجیان و نیروهای مسلح استان; مقامات؛ خانواده های معظم شهدا، جانبازان و ایثارگران و اقشار مختلف مردم حضور داشتند.

4 رزمنده ناشناس امروز در قم تشییع شدند

پیکر مطهر این شهیدان پس از گریه و سوگواری یکی از محبان اهل بیت عصمت و طهارت علیهم السلام بر دوش مردم، بر روی دوش آیت الله مرعشی نجفی (ارم) و انقلاب اسلامی (چهارمردان) قرار گرفت. به گلزار علی بن جعفر (ع) مدفون شد.

پیکرهای مطهر «محمد حسین خجسته‌راد» در گلزار علی بن جعفر(ع) و پیکر مطهر شهید مدافع حرم «سید محمد حسینی» برای خاکسپاری در کنار همرزمانش به بهشت ​​معصومه منتقل شد.

همچنین در ادامه این مراسم پیکر مطهر دو شهید گمنام از گلزار علی بن جعفر(ع) به سمت مدرسه علمیه فاطمی واقع در خیابان شهید کلهری 12 کوچه تشییع و در این مدرسه به خاک سپرده شد. .

انتهای پیام/

دکمه بازگشت به بالا