اجتماعی

پیکرکارگر مترو به خاک سپرده شد

مدیرعامل جدید شرکت بهره برداری مترو تهران و حومه به نمایندگی از زاکانی شهردار تهران در مراسم تشییع و خاکسپاری علیرضا گودرزی از کارگران مترو شرکت کرد.

به گزارش سلام آنلاین، چهارشنبه سوم آذرماه، مدیرعامل و عضو هیئت مدیره شرکت بهره برداری مترو تهران و حومه به نمایندگی از شهردار تهران و با همراهی نمایندگان مدیریت و کارکنان شهر تهران و حومه بهره برداری مترو. شرکت برای عرض تسلیت و همدردی، در مراسم تشییع در بهشت ​​زهرا (س) به همراه خانواده داغدار آن مرحوم حضور یافت.

مهدی شایسته اصل در این مراسم ضمن تسلیت به خانواده آن مرحوم، از خداوند متعال برای آن مرحومه صبر و شکیبایی مسئلت کرد.

مدیرعامل و عضو هیئت مدیره جدید شرکت بهره برداری مترو تهران و حومه نیز این ضایعه را به خانواده شرکت پیمانکاری پارس و همکاران تسلیت گفت.

به گزارش اداره ارتباطات و امور بین الملل تهران و حومه، مترو؛ متن پیام تسلیت مهدی شایسته اصل به شرح زیر است:
«ما برای خدا هستیم و به سوی او باز می‌گردیم.
خبر فوت یکی از همکارانمان به نام علیرضا گودرزی در اواخر حادثه در ایستگاه ارم سبز باعث تاسف و تأثر من و همه همکارانم در مترو و حومه تهران شد.
اینجانب ضمن عرض تسلیت به خانواده محترم آن مرحوم، از درگاه خداوند متعال برای آن عزیزان غفران و رحمت واسعه الهی و برای بازماندگان صبر و اجر مسئلت دارم.
لازم به یادآوری است که مدیرعامل و اعضای هیئت مدیره شرکت بهره برداری راه آهن تهران و حومه در اولین روز آغاز به کار رسمی در شرکت بهره برداری مترو تهران و حومه دستور بازنگری در روند بهره برداری برای جلوگیری از این امر را صادر کردند. خطر
مهدی شایسته اصل به کمیسیون بررسی سوانح بهره برداری مترو تهران، خواستار رسیدگی بیشتر در خصوص اجرای صحیح حفاظت ایمنی و بهداشت کار، حفاظت کار و همچنین پیشگیری از حوادث شغلی، حفاظت و ارتقاء شد. سلامت کارگران و محیط کار سالم جلوگیری از وقوع چنین حوادثی.
وی با تاکید بر اینکه سلامت جسمی و روحی نیروی کار برای توسعه و پتانسیل های صنعتی کشور بسیار حائز اهمیت است، گفت: توجه به ایمنی محیط کار بر بهره وری صددرصدی تاثیر می گذارد. بنابراین سلامت جسمی و روحی کارکنان برای ما بسیار مهم است، باید در این موضوع تجدید نظر کنیم تا دیگر چنین حوادثی رخ ندهد که با سازوکارهای جدید دیگر شاهد چنین حادثه دلخراشی در مترو نباشیم. سیستم حمل و نقل ریلی زیبا زیرا جان و سلامت مسافران برای ما مهم است. حفظ جان و سلامت کارکنان نیز در اولویت قرار دارد که بزرگترین سرمایه شرکت است.

انتهای پیام/

دکمه بازگشت به بالا