فرهنگ و هنر

هوش مصنوعی آهنگساز و نویسنده می‌سازد؟

به نوشته مطبوعات بریتانیا، رفتار ترامپ با پناهجویان هند و روسیه و بی حوصلگی او برای بازگشت به پست ریاست جمهوری و خطرات هوش مصنوعی به موضوع داغ امروز تبدیل شده است.

به گزارش سلام آنلاین، آنچه در ادامه این مطلب می خوانید مروری بر مهمترین عناوین روزنامه جهان به نقل از آلبرت کوچویی گوینده پیشکسوت رادیو است:

سیل پناهجویان

هوش مصنوعی نویسندگان و نویسندگان می آفریند؟

روزنامه های بریتانیایی سیل پناهجویان را در 5000 کیلومتری رواندا تماشا می کنند. دیلی میرور می نویسد که پناهجویان در مسیر رواندا مورد حمله قرار می گیرند. آنها طبق قوانین بریتانیا هیچ سرپناهی ندارند. قاچاقچیان، قاچاقچیان و شکنجه گران در قوانین بریتانیا یافت نمی شوند. این چیزی است که کری اسمیت، امدادگر پناهندگان بریتانیا می گوید. به نوشته اکونومیست، فرستادن پناهجویان مانع از حمله پناهجویان به بریتانیا نمی شود.

برش از روسیه

هوش مصنوعی نویسندگان و نویسندگان می آفریند؟

عکسی از سه جت جنگنده در حال پرواز در آسمان در اکونومیست، همانطور که روزنامه هندی گزارش می دهد، می گوید هند در حال مسلح شدن است. غرب می نویسد که غرب خوش شانس است که هند را از تجارت اسلحه با روسیه جدا می کند. با این حال، ایالات متحده، مانند هند، نگران ناتوانی در همکاری با آن کشور است. هیچ اعتمادی به آمریکا وجود ندارد. تولید نظامی مشترک بین هند و غرب اکنون به یک مشکل تبدیل شده است. کاری که ایندیرا گاندی در دهه 80 در هند آغاز کرد.

ترامپ ناپلئون را دوست دارد

هوش مصنوعی نویسندگان و نویسندگان می آفریند؟

روزنامه های آمریکایی همچنان دونالد ترامپ را دنبال می کنند. یو اس ای تودی می نویسد: دونالد ترامپ هم مانند ناپلئون در فیلم «الب» اکنون نقشه انتقام خود را می کشد. او می خواهد صبورانه برگردد. نمایش پرواز بین فلوریدا و نیوجرسی دیروز. صبر داشته باش تا برگردی هدف، کاخ سفید است. لوید گرین تحلیلگر سیاسی نوشت: به نظر می رسد رودی جولیانی هنوز هم آماده است تا به صورت شیرین در گوش ترامپ بخوابد. هفده ماه از حمله حامیان او به کنگره می گذرد. اما چهل و پنجمین رئیس جمهور ایالات متحده هنوز پشیمان نشده است.

در حاشیه خبر امروز:

خطرات هوش مصنوعی

هوش مصنوعی نویسندگان و نویسندگان می آفریند؟

اکونومیست گزارشی از روبات‌های هوشمندی ارائه می‌کند که روی صورت انسان طراحی می‌کنند، جایی که تمام قطعات آن در دست دستگاه‌های با فناوری پیشرفته است. عنوان: هوش مصنوعی چگونه خلاقیت انسان را تغییر می دهد؟ این گزارش وعده ها و خطرات هوش مصنوعی را برجسته می کند. روبات هایی که به نویسندگان کمک می کنند تا ترکیبات خود را کامل کنند یا کسانی را بسازند که هرگز نبوده اند. نویسنده ای بسازید یا به نویسنده کمک کنید نوشته خود را کامل کند و هزاران “کد” برای یک کامپیوتر تولید کند. هیچ کس نمی داند چه اتفاقی خواهد افتاد، اما اکنون زمان آن است که به وعده ها و خطرات هوش مصنوعی فکر کنیم.

(عکس های این گزارش تزئینی است)

انتهای پیام/

دکمه بازگشت به بالا