اجتماعی

طراحی بازی‌های شناختی با قابلیت ارزیابی و سنجش تمرکز و حافظه کودکان و نوجوانان

مدیرعامل شرکت دانش بنیان مستقر در پارک علم و فناوری دانشگاه تهران از استفاده از بازی درک این شرکت در مدارس برای ارزیابی و سنجش پارامترهای توجه، تمرکز و حافظه کودکان و نوجوانان خبر داد و گفت: درک، علم، روانشناسی، تجزیه و تحلیل داده ها، هوش مصنوعی و توسعه بازی.

به گزارش سلام آنلاین. دکتر هادی مرادی مدیر عامل شرکت دانشبانیان گفت:

وی افزود: این بازی ها به عنوان بازی های مدرسه ای برای سنجش و سنجش پارامترهای توجه، توجه و حافظه کودکان و نوجوانان مورد استفاده قرار می گیرد. این بازی ها همچنین برای کودکان دارای ناتوانی هایی مانند اختلالات یادگیری یا بیش فعالی و کمبود توجه به صورت بسته بندی شده برای تقویت عملکرد شناختی آنها ارائه می شود و در کلینیک مورد استفاده قرار می گیرد.

مدیرعامل شرکت فناور مستقر در پارک علم و فناوری دانشگاه تهران در تشریح مزیت رقابتی این شرکت گفت: حداقل هزینه شرکت. قیمت محصول کمتر از محصولات مشابهی است که آن را دارند.

دکتر مرادی خاطرنشان می کند: خوب، محصولات خارجی وضعیت کاربران را با جوامع عادی خارج از کشور مقایسه می کنند که ممکن است با جامعه ایرانی متفاوت باشد، اما محصولات ما وضعیت ادراکی افراد را بر اساس افراد جامعه ایران می سنجند که می تواند به ما تبدیل شود. مزیت رقابتی نسبت به محصولات مشابه خارجی.

وی افزود: در کلینیک ها از محصولات مشابه خارجی برای بهبود عملکرد شناختی مراجعین استفاده می شود و علاوه بر هزینه بالا فقط در اختیار مراجعه کنندگان در کلینیک قرار می گیرد. اما محصولات ما علاوه بر هزینه کمتر نسبت به رقبای خارجی خود، از گرافیک جذاب تری نیز برخوردار هستند و مشتریان می توانند به صورت مستقیم و آنلاین از خدمات این محصول استفاده کنند.

مدیرعامل این شرکت فناوری خاطرنشان می کند: داشتن اینترنت مزیتی است که به مشتریان امکان استفاده از محصول را در هر زمان می دهد و همچنین درمانگران می توانند فعالیت های انجام شده توسط مشتریان را به صورت آنلاین مشاهده کنند و امکان استفاده روزانه این امکان را افزایش می دهد. بهبود مشتری که در محصولاتی که فقط در بدن قابل استفاده است و بدن اصلا دیده نمی شود.

دکتر مرادی گفت: «در ابتدای سال اول مطالعه موردی، بیشتر پروژه ها مورد بررسی و بازنگری قرار گرفتند.» در 18 ماه آینده. ، 10 درصد از بازار را می توان به دست آورد. “، دسترسی.

وی با تاکید بر اینکه هوشیاری، تمرکز، تمرکز و حافظه این شرکت بر اساس تست های استاندارد جهانی است و پرورش می یابد، خاطرنشان کرد: این محصولات در بازار موجود است، از کشورهایی که به زبان فارسی و خاورمیانه صحبت می کنند و این محصول قادر است، در سیستم آموزشی مدارس خارج از کشور نیز استفاده می شود.

مدیرعامل شرکت فناوری با یادآوری اینکه شرکت های فعال در حوزه فناوری یکپارچه به مهارت های متفاوتی نیاز دارند، گفت: دستیابی به افراد مناسب و موثر بودن برای شرکت های این حوزه دشوار است. از طرفی تعاملات بین این افراد با یکدیگر گاه به دلیل اینکه از حوزه های مختلفی می آیند با یکدیگر مواجه می شود. به همین دلیل است که بهبود مهارت های نرم و اجازه دادن به همکاری بسیار مهم است.

مرادی با تشریح چالش های تجاری که این شرکت با آن مواجه بوده است، گفت: ارتباط با متخصصان مختلف و ناتوانی در درک یکدیگر و ورود به بازارهای ناشناخته یک چالش است، تجارت شرکت ماست. برای مقابله با این چالش ها، شرکت ها از روش هایی مانند آشنایی با حوزه های جدید، استفاده از افرادی که این حوزه را می شناسند در یک گروه، داشتن روابط جدی با مشتریان در بازارهای جدید، تلاش برای ایجاد درک متقابل و گاهی جایگزینی افراد استفاده کرده اند.

انتهای پیام/

دکمه بازگشت به بالا