عمومی

نقاط ضعف حضور رئیس بنیاد شهید در خراسان شمالی/ آمار دهی کافی نیست – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش آنلاین، مرکز یادگران در بیانیه ای شاهد بجنورد بود. آه تو رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان شمالی به حضور سید امیرحسین قاضی زاده هاشمی واکنش نشان داد.

در این بیانیه آمده است:

سفر معاون رئیس جمهور و رئیس افتخاری بنیاد شهید کشور به خراسان شمالی در بین اقشار مختلف متفاوت است.

وی در جلسه شورای ترویج فرهنگ و ایثار، افتتاح خانه ایثار (مورد استفاده از سال 1397) شرکت کرد و عصر در یک نشست خبری با خانواده های قربانیان و برخی از قربانیان دیدار کرد. نرخ با حضور در مراسم تجلیل از اهالی روستا گزارش بازدید خود را ارائه دهد خودسرانه در فاروج تمام کرد.

حضور مسئولان کشوری در استان های کم امتیاز، ارزشمند و مایه برکت است که البته استاندار استان از این فرصت برای حمایت از جریان ایثار و فداکاری استفاده کند.

چند نقد کوتاه و منظم به حوزه فعالیت سر چنین مؤسساتی هستند که گویا از سفر دکتر قاضی زاده فراری نیست.

اول، ارائه . گزارش آماری عمومی و بدون درهم ریختگی . مقداری قدرت مرتبط با خدمات ایثارگری و ایثارگران (مانند کار 73 درصد شهدا و نوادگان آنها در مسئولیت مدیریت استان) . ما دو مشکل داریم: اول اینکه عده ای در جامعه با خواندن این گونه مطالب بیشتر از جایگاه خانواده شهدا و ایثارگران عصبانی می شوند و این حرف ها و احادیث ساده را شعله ور می کنند که «همه چیز هست. و نکته بعدی اینکه این خبر بازتاب نامطلوبی در بین خود ایثارگران به ویژه خانواده های مظلوم شهدا دارد چرا که بر اساس اعتقادات و تجربیات آنها اکثر خدمات “به نام خودشان اما به نفع خودشان است. کلاس ها. ” ; (مدرسه شهید فعلی، استخر ایثار و مسکن دی بانک و سهمیه اشتغال و دانشگاه چند مورد است).

مورد سوم بی توجهی همیشگی مدیران ارشد صندوق از ارتباط سیستماتیک و باز با جامعه هدف است. شرکت در شورای ایثار حلقه . حضور مدیران امری مطلوب است، اما مستلزم ارتباط صمیمانه و بی وقفه با نمایندگان جامعه، ایثار و از خودگذشتگی قبل از آن است (بدیهی است که برنامه ریزی شده بود، اما به دلایل عادی انجام نشد).

مهمترین موضوع در مورد . سفر. سر میدان ارادت آن است. متاسفانه در این رویدادها به کل جامعه هدف (مانند وام، مستمری، مسکن دولتی، سهمیه‌ها. این مسائل و نتیجه آن مردم عادی از خدمات اطلاع دارند و معمولاً برخی از آنها به دلیل عقاید محدود شخصی یا سیاسی معترض هستند) خدمت خواهد کرد. ، جامعه ایثارگر آنچنان که باید از خدمات اطلاع رسانی نمی شود و بدتر از آن در برخی موارد خبری از سلف سرویس نیست.دکتر قاضی زاده در برنامه تلویزیون در مورد ارائه هر چه بیشتر خودرو به جامعه ایثارگر).

پس خدا خیرت بده کارآفرین دعوت از ریاست محترم بنیاد شهید و آرزوی سفر به استان این است که عزیزان آمار و اطلاعات خود را جدا از سایر گروه های شهدا جهت خدمت به خانواده های نیازمندان منعکس نمایند شفافیت.

ثانیاً سفر خود را به دور از هیاهوی رسانه های عمومی و با آگاهی از جامعه ایثارگر سازماندهی کنند تا از خیرخواهی پزشکان به قربانیان واقعی جلوگیری شود و از رسوایی های عمومی کمتر جلوگیری شود.

دکمه بازگشت به بالا