فرهنگ و هنر

پیام تسلیت رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران در پی درگذشت مادر شهیدان گرانقدر «رحیمی کناری»

تسلیت رئیس صندوق شهدا و ایثارگران در پی درگذشت والدین شهدا

معاون رئیس‌جمهور و رئیس هیئت‌مدیره سردخانه‌ها با صدور پیامی درگذشت ماجده و مومنه «حاجی خانم خیرالنساء نظریان کله باستی» مادران عزیز شهیدان «عسگری، مهدی و علی رحیمی قناری» را تسلیت گفت.

به گزارش سلام آنلاین، متن پیام تسلیت دکتر سید امیرحسین قاضی زاده هاشمی به شرح زیر است:
ما برای خدا هستیم و به سوی او باز می گردیم.
خانواده شهید گرانقدر رحیمی کناری
سلام
ایمان و فداکاری مادران شهدای بزرگواری که فرزندان دلبند خود را در راه اعتلای آرمان‌ها و ارزش‌های الهی اسلام و انقلاب تقدیم کردند وصف ناپذیر است و از صبر و شکیبایی این زنان مؤمن و بزرگوار نمی‌توان گفت. .
این مصیبت وارده را به خانواده محترم شهیدان «عسگری، مهدی و علی رحیمی کناری» «حاجی خانم خیرالنسا نظریان کله باستی» تسلیت می گویم.
بی شک ایمان و اراده واقعی این شهدای سرافراز ریشه در ایمان پاک و مقدس پرورش یافته والدین گرانقدرشان دارد که در آن نقش این بانوی بزرگوار در راستای تربیت روح جهاد و مقاومت بی بدیل است. مادری والا مقام که به شهادت فرزند دلبندش افتخار می کرد با ایمان و استقامتی بی دریغ راه آن شهیدان بزرگ را ادامه داد. واقعاً از دست دادن این سرمایه های اجتماعی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران غم انگیز است.
از نظر اخلاقی و ایثارگرانه ایمان و بردباری ایشان را ارج می نهم و از خداوند متعال برای درگذشتگان مغفرت و برای بازماندگان صبر مسئلت دارم. امید است به فضل الهی و فرزندان شهیدشان مشمول رحمت الهی شوند.
سید امیرحسین قاضی زاده هاشمی.
انتهای پیام/

دکمه بازگشت به بالا