فرهنگ و هنر

پیام تسلیت رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران در پی درگذشت مادر شهیدان «خودسیانی»

تسلیت رئیس صندوق شهدا و ایثارگران پس از درگذشت مادر شهید

معاون رئیس جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران با صدور پیامی درگذشت مجیده و مومنه بانو حاجیه خانم ماه منیر موحدی، مادران شهیدان ناصر، علی محمد و مسعود خودسیانی را از اصفهان تسلیت گفت.

به گزارش ایثار، متن پیام سید امیرحسین قاضی زاده هاشمی به شرح زیر است:

ما برای خدا هستیم و به سوی او باز می گردیم.
خانواده محترم
سلام

ایمان و فداکاری مادران بزرگوار شهدا که فرزندان دلبند خود را برای پاسداری از آرمان ها و ارزش های والای اسلام و انقلاب هدیه کردند وصف ناپذیر است و نمی توان از آنها ستایش کرد صبر گرانقدر – رتبه بانوان.
درگذشت مجیده و مومنه بانو حاجیه خانم ماه منیر موحدی، مادران شهیدان ناصرعلی محمد و مسعود خودسیانی را به خانواده و مردم شهید پرور اصفهان تسلیت می گویم.
بی شک ایمان و اراده واقعی این شهیدان ریشه در ایمان پاک پرورش یافته والدین گرانقدرشان دارد که در آن نقش این بانوی سرافراز در تربیت الگوی جهاد و مقاومت قابل جایگزینی نیست. یقیناً از دست دادن مادر والامقامی که در راه این شهدای بزرگوار مجاهدت و مجاهدت کردند و به شهادت فرزندان دلبندشان افتخار کردند، غم انگیز است.
از نظر کرامت و فداکاری، ساحت ایمان و مقام بردباری ایشان را ارج می نهم و از خداوند متعال برای درگذشتگان غفران و برای بازماندگان صبر مسئلت دارم. امید است به فضل الهی و فرزندان شهیدشان مورد رحمت الهی قرار گیرند.
سید امیرحسین قاضی زاده هاشمی
نایب رئیس و رئیس صندوق شهدا و ایثارگران.
انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا