فرهنگ و هنر

دیدار رئیس بنیاد شهید با خانواده شهید خدمت «مهدی وریجی»

دیدار رئیس شهادت با شهید

نماینده ولی فقیه ، معاون رئیس جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران ، دوشنبه 6 اردیبهشت با همسر و فرزندان این شهید در مراقبت های بهداشتی ، دکتر مهدی واریجی فرزند شهید “رحیم واریجی” دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش سلام آنلاین ، حجت الاسلام والمسلمین سیدمحمدعلی شهیدی خواستار پذیرش اطاعت و عبادت خانواده شهید واریجی شد ، برای این شهید بزرگوار آرزوی آمرزش خداوند کرد و آرزوی صبر و پاداش برای خانواده خود کرد و گفت: این شهید فرزند یک شهید و غیره بود. یک شهید در خدمت مردم خدا بود.
معاون رئیس جمهور خطاب به فرزندان شهید واریجی گفت: ادامه راه پدر و همچنین پدربزرگ ، مسئولیت سنگینی است که امروز بر دوش فرزندان قرار می گیرد تا پیروی از راه خدای متعال خدا و اسلام شود.
رئیس بنیاد شهید و ایثارگران با اشاره به گسترش تاج گفت: “دکتر واریجی به عنوان پزشک فداکاری بزرگی را برای ملت ایران و برای رضای خداوند انجام داد و زیبایی ایثارگری اجتماعی را به نمایش گذاشت.” این شهید والاخلاق سرانجام مانند پدر شریف خود به تأمل خدا تسلیم شد و نام او را ماندگار کرد.
نماینده مقام معظم رهبری در بنیاد با اشاره به تأکید مقام معظم رهبری در دیدار با خانواده های معظم شهدا و خانواده ، گفت: ما وظیفه خودمان را این بودیم که به خانه این شهید بیاییم و از نزدیک با آنها دیدار و گفتگو کنیم. امروز ، کادر پزشکی و پیراپزشکی ما در صدر حمایت از سلامت انسان قرار دارند و تلاش های خستگی ناپذیر این عزیزان ستودنی است. این تلاش ها هرگز به دست خدا و ملت ایران از بین نمی رود و همه ما مدیون این عزیزان هستیم.
براساس گزارشی از مارتیمی واریجی ، که یک پرستار و یکی از مدافعان بهداشت است ، همسر خانم کریمی با بیان اینکه شهید واریجی در خدمت رسانی به مردم تلاش نکرد ، افزود: درد و رنج ما در این فاجعه بوده است.
گفتنی است ، شهید مهدی واریجی فرزند شهید رحیمه واریجی است که یکی از شهدای دفاع مقدس است. رقیه کرمی همچنین همسر این شهید ارجمند ، فرزند شهید حاج “امیر کرمی” و برادر شهید “شمس الله کرمی” است.
انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا