اجتماعی

نظارت جدی بر حقوق معلمان مدارس غیردولتی/ پیگیری جهت اصلاح حقوق‌ها

رئیس مدرسه غیردولتی و مرکز توسعه مشارکت های مردمی گفت: متأسفانه در مدارس غیردولتی معلم داریم. صحیح و مناسب.

به گزارش سلام آنلاین. احمد محمودزاده بر اهمیت نقش معلمان در همایش تجلیل و تعلیم و تربیت مدارس دولتی ساوجبلاگ که به مناسبت گرامیداشت هفته معلم در تالار گلستان نیومهستان برگزار شد، تاکید کرد. در واقع، همه مدیران، دستیاران و کارکنان اداری تلاش می کنند تا اطمینان حاصل کنند که معلمان حضور سازنده ای در کلاس دارند.

وی با اشاره به اینکه حتی یک روز هم در خارج از آموزش و پرورش کار نکرد، گفت: معلمی جایگاه مقدسی است; معلم را باید تکریم کرد و اقتدار و کرامت او را حفظ کرد; بزرگترین و مهمترین سرمایه کشور در دست معلمان است.

محمودزاده تاکید کرد: در بیانیه مرحله دوم انقلاب مهمترین رسالت در تربیت نسل جدید تمدن اسلامی و آرمان های مهدویت و طیه بر عهده آموزش و پرورش گذاشته شد. همه رسالت ما در آموزش و پرورش است.

وی با تاکید بر تربیت صحیح دینی در نظام تعلیم و تربیت، تصریح کرد: تمام موارد ذکر شده توسط معلمان در کلاس انجام می شد. از طرفی مرجعیت جمهوری اسلامی یک مرجع علمی است، به همین دلیل دشمن سعی کرد کلاس ها، معلمان و دانش آموزان را پوشش دهد و در این مدت تلاش زیادی کرد.

رئیس سازمان های مردم نهاد و مراکز و توسعه مشارکت های مردمی با اشاره به اهمیت نقش معلمان در مدرسه علم آموزی را از ویژگی های دانش آموزان در سطح انقلاب اسلامی دانست. و این همان مشکلی است که دشمنان انقلاب به شدت از آن وحشت دارند و پیشینه آن استحکام ایران را می دهد.

وی با بیان اینکه متعهد هستیم قرارداد معلمان مدارس غیردولتی را در راستای حق التدریسی نگه داریم، گفت: معلمانی در مدارس غیردولتی هستند که حقوق کمتری دریافت می کنند و تا زمانی که حقوق بگیریم ادامه می دهیم. کلیه معلمان مدارس غیردولتی اصلاح شده و مناسب هستند.

آقای محمودزاده با تاکید بر اینکه حقوق معلمان غیردولتی را به دقت رصد خواهیم کرد، گفت: اجازه نخواهیم داد حقوق معلمان غیردولتی تضییع شود، یکی به ما اطلاع دهید.

وی بر تخصص و مهارت معلمان مدارس غیردولتی تاکید کرد و گفت: در برخی مدارس غیردولتی شاهد نوآوری و نوآوری بزرگی هستیم و حتی رهبران معظم انقلاب نیز به آن اشاره کرده اند و ما آن را خوب می دانیم. فال.”

به گزارش مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش، معاون آموزشی وزیر آموزش و پرورش اظهار داشت: امسال برنامه ویژه ای در زمینه انتخاب رشته ها و مهارت ها داریم و برنامه ریزی های خوبی در این زمینه انجام داده ایم و فعالیت ها انجام شده است. در فصل اجرا خواهد شد.

انتهای پیام/

دکمه بازگشت به بالا