اجتماعی

نصب شهریه روی تابلو مدارس غیردولتی/ دریافت وجه بیش از شهریه مصوب را گزارش دهید

رئیس مرکز آموزش و پرورش و سازمان های مردم نهاد وزارت آموزش و پرورش با اشاره به ابلاغیه شهریه مدارس غیردولتی گفت: اگر والدین احساس می کنند باید شهریه های معوقه از آنها گرفته شود باید موضوع را به ما منعکس کنند تا ما نیز در این زمینه اقدام کنیم. می تواند پیگیری کند.

احمد محمودزاده در گفت وگو با سلام آنلاین، با توجه به اعلام شهریه مدارس غیردولتی که برای همه اولیا از طریق سامانه مشارکتی به نشانی https: // mosharekatha .ir / قابل مشاهده است، گفت: افزایش داشته است. بر این اساس حداقل شهریه ثابت مصوب چهار میلیون تومان و حداکثر شهریه 35 میلیون تومان خواهد بود.

وی افزود: سقف شهریه مصوب نیمسال دوم 34 میلیون تومان، نیمسال اول 33 میلیون تومان و دوره ابتدایی 26 میلیون و 800 هزار تومان است و شهریه نخواهیم داشت بالاتر از پست. شکل.

محمودزاده تاکید کرد: موسسان و مدیران شهریه بیش از حد مجاز در سیستم تعلق نمی گیرند. ما در حال حاضر بر روند ثبت نام در مدارس غیردولتی نظارت داریم و تیم ما نظارت بر مدارس را در برنامه خود دارد. ضمناً دفتر ارزیابی عملکرد وزارت آموزش و پرورش آمادگی رسیدگی به هرگونه اعتراض را دارد.

وی افزود: به این ترتیب اگر والدین متوجه شدند که مازاد بر شهریه مصوب از آنها اخذ می‌شود، موضوع را به ما منعکس کنند تا ما پیگیری کنیم.

رئیس سازمان مدرسه و مرکز مردم نهاد وزارت آموزش و پرورش با تایید اینکه مدرسه باید شهریه مصوب را بر روی تابلوی مدرسه درج کند و به اولیای مدرسه نشان دهد، تاکید کرد: از اولیای دانش‌آموزان انتظار می‌رود به این موضوع توجه جدی داشته باشند. روند آموزشی مدرسه و در صورت وجود کاستی مراتب را جهت بررسی به ادارات استانی شرکت کننده اطلاع دهید.

همچنین نیاز به تدریس و آموزش کامل کتاب هاست. والدین باید در این مورد از مدرسه سوال کنند و روی کتاب های کمتر و بیشتر کار نکنند. برنامه درسی مصوب باید به موقع به دانش آموزان آموزش داده شود.

محمودزاده ضمن بیان اینکه شهریه اعلام شده شهریه ثابتی است که می توان به آن اضافه کرد. وی افزود که البته نصب برنامه های آموزش غیررسمی باید به تایید شوراهای ناحیه و استان و تایید انجمن اولیا و مربیان مدارس برگزار کننده و مجری آن باشد.

والدین به تفاوت شهریه ثابت و فوق برنامه با سایر دروس توجه داشته باشند، ناگفته نماند که اعداد شهریه اعلام شده و مدرسه اضافه دریافت می کند. پول. ”اگر سهل انگاری مدرسه مربوط به شهریه ثابت است، حتماً ما را از هرگونه اعتراض مطلع کنید.

انتهای پیام/

دکمه بازگشت به بالا