استان ها

توزیع رایگان محصولات آموزشی و فرهنگی انجمن اسلامی در مدارس غیردولتی و هیات امنایی

به گزارش خبرگزاری سلام آنلاین. احمد محمودزاده رئیس مدرسه و سازمان مردم نهاد و مرکز توسعه مشارکت های مردمی وزارت آموزش و پرورش از امضای تفاهم نامه همکاری بین مدرسه و مرکز مردم نهاد و مرکز توسعه مشارکت های مردمی خبر داد. وزارت آموزش و پرورش و اتحادیه دانشجویان مسلمان.

وی در تشریح این اطلاعات گفت: این تفاهم نامه با توجه به توصیه های مقام معظم رهبری (مدظله العالی) در بیانات مرحله دوم انقلاب و تاکید ایشان بر انتقال هوشمندانه ارث عالیه اجرا شد. انقلاب اسلامی به نسل جدید و جوانان.

وی برنامه ریزی ایجاد فرصت های متنوع و پویا برای مشارکت و اقدام را از اهداف اصلی این طرح دانست و افزود: توسعه و تقویت انجمن های اسلامی دانش آموزی در بستر مدرسه مطابق با اهداف بیان شده است. در بیان مرحله دوم انقلاب اسلامی یکی از اهداف فهم این نامه است

آقای محمودزاده بر لزوم تمرکز بر همکاری در ایجاد اتحادیه های اسلامی دانش آموزان در مدارس دولتی و هیئت مدیره تاکید کرد و بر جذب و ساماندهی دانش آموزان در انجمن اسلامی مدارس خارج از دولت و هیئت مدیره تاکید کرد. باید سریعتر انجام شود.

رئیس دانشکده تشکل های مردم نهاد و مراکز توسعه مشارکت های مردمی وزارت آموزش و پرورش همکاری اتحادیه اسلامی با این سازمان را در اجرای برنامه های آموزشی و فرهنگی از جمله اردوهای جهادی، پیشرفت و اردوها دانست و رستگاری است. یکی از مفاد کلیدی این تفاهم نامه اعلام شد و ارتقای دانش، دانش آموزان پرتلاش با رتبه برتر علمی، فرهنگی و آموزشی باید در دستور کار قرار گیرد.

معاون وزیر آموزش و پرورش با اشاره به ترویج فرهنگ مطالعه و مطالعه انتقادی دانش آموزان و همکاری در مدیریت کتابخانه های مدارس، عرضه و توزیع محصولات آموزشی، فرهنگی و آموزشی انجمن اسلامی در مدارس را رایگان عنوان کرد. NGO و هیئت مدیره. این یکی از اهداف این یادداشت است.

محمودزاده همکاری در برگزاری برنامه تقدیر از مدیران، معلمان و مربیان با مشارکت اتحادیه دانشجویان مسلمان را از نکات برجسته این تفاهم نامه خواند و گفت: امیدواریم با همکاری اینگونه عملیات و تشکیل تشکل های دانش آموزی انجام شود. ما قادر خواهیم بود انرژی و تاب آوری را به مدارس غیر اسلامی بیاوریم. کمیته مدیریت.

انتهای پیام/

دکمه بازگشت به بالا