اجتماعی

اعلام «شهریه» مدارس غیردولتی در اواخر خردادماه

مدیرکل آموزش و پرورش وزارت آموزش و پرورش درباره تعیین شهریه مدارس دولتی گفت: بخشنامه شهریه به استان ابلاغ شده و مدرسه در حال ثبت اطلاعات خود از جمله تعداد معلمان، فعلی است. هزینه ها نرخ اجاره برنامه درسی و موارد دیگر. شهریه در پایان خرداد ماه اعلام خواهد شد.

سعید صالح در گفت وگو با سلام آنلاینوی در پاسخ به سؤالاتی درباره راهکارهای جبران خسارت و تقویت دوره های آموزشی در مدارس غیردولتی به دلیل غیبت در ماه های اول، گفت: سازمان های مردم نهاد موظف به ارائه برنامه درسی مناسب اعلام شده از سوی وزارت آموزش و پرورش هستند. کیفیت.

وی افزود: اگر جایی محدودیتی وجود دارد یا امکان پذیر نیست باید آن قسمت جبران شود و آموزش های لازم به دانش آموزان داده شود.

مدیرکل مدارس غیردولتی وزارت آموزش و پرورش با بیان اینکه در صورت حذف بخشی از دروس اصلی مدرسه موظف به ارائه فرم شهریه رسمی دریافتی است گفت: اما اولیای مدرسه می توانند به این نتیجه برسند. لازم به ذکر است که از آنجایی که آموزش یک برنامه آموزش از راه دور است، تشکیل کلاس های پزشکی که با هماهنگی مدارس و شوراهای ناحیه و با موافقت خود اولیاء برگزار می شود ضروری است.

صالح درباره تعیین شهریه مدارس غیردولتی نیز بیان کرد: بخشنامه شهریه به استان ها ابلاغ شده و مدرسه در حال ثبت اطلاعات آنها از جمله تعداد معلم، هزینه های جاری، نرخ شهریه و … است. شهریه در پایان خرداد ماه اعلام خواهد شد.

انتهای پیام/

دکمه بازگشت به بالا