تازه های کسب و کارعمومی

نخ لاغری ران

در مقاله های قبلی در مورد اینکه امبدینگ چیست ؟ چگونه عمل می کند و تفاوت آن باطب سوزنی صحبت نموده ایم که مراجعه به صفحه لاغری و امبدینگ می توانید اطلاعات بیشتری کسب کنید .ما در این بخش قصد نداریم تکرار مکررات نماییم و بصورت خلاصه مروری بر مطالب آن صفحه داریم و معجزه لاغری موضعی با امبدینگ را شرح می دهیم.

در حین جذب این نخ توسط بدن، عمل تحریک نقاط طب سوزنی نیز اتفاق افتاده و همان اثر استفاده از سوزن در طب سوزنی را ایجاد می‌کند. سوزن‌های امبدینگ کمی بزرگ‌تر از سوزن‌های استفاده شده در طب سوزنی بوده و ممکن است از محل امبدینگ یک یا دو قطره خون خارج شود. اما نگران درد ناشی از آن نباشید. به شما اطمینان می‌دهیم درد امبدینگ از سرنگ‌های آمپول کمتر است.این نخ ها یکبارمصرف و قابل جذب بوده و نیاز به بیهوشی یا جراحی خاصی ندارد و از طریق سوزن مخصوص وارد بافت چربی میگردد و در طول یک ماه جذب و ازبین میرود.

برخورداری از اندام مناسب را می توان یکی از معیار های زیبایی دانست. از این رو امروزه بسیاری از افراد به دنبال روش هایی برای لاغری و رسیدن به اندام ایده ال می باشند. به طور کلی هنگامی که افراد به فکر کاهش وزن می افتند، اولین ایده ای که به ذهن آن ها خطور می کند، ورزش کردن، مصرف قرص های لاغری و رژیم گرفتن است. اما لازم است بدانید که امروزه تکنیک های پیشرفته دیگری از جمله لاغری با طب سوزنی و نخ وجود دارد که در این مقاله قصد داریم شما را با این روش ها آشنا کرده و مطالبی را در این زمینه بیان کنیم.

گن لاغری ساعت شنی آنچری

گن لاغری ساعت شنی آنچری تولید می شود و ویژگی های خاصی دارد که آن را از گن های ساعت شنی دیگر متمایز می کند.گن های ساعت شنی کلمبیایی طراحی خیلی خاص و بهینه ای دارند که موقع پوشیدن فرم ساعت شنی خیلی بی نظیری به بدن شما می دهند و شکم و پهلوی شما را کاملا طبیعی جمع می کنند.تاثیر دایمی گن ساعت شنی اصل کلمبیا در فرم دهی بدن بسیار بالا است و اینطور نیست که فقط به محض پوشیدن بدن شما را فرم بدهند.

معرفی انواع روش های لاغری

یکی از محبوب ترین روش های سنتی به منظور لاغری، می باشد. در این روش دکتر متخصص با وارد کردن سوزن های مخصوص در نقاط مهم، منجر به باز شدن گره های بدن و جریان یافتن انرژی و در نتیجه موجب لاغری می شود.

Thigh slimming thread

لاغری با نخ (امبدینگ)

لاغری با نخ و یا همان امبدینگ را می توان یکی از تکنیک های به صرفه برای لاغری دانست. اما بهتر است بدانید که این روش در واقع زیر مجموعه طب سوزنی است. اما برخلاف طب سوزنی، از سوزن برای درمان استفاده نمی کنند. در این روش از نخ های قابل جذب بخیه به جای سوزن استفاده می کنند. اما این نخ ها را در همان نقاط مخصوص در طب سوزنی قرار می دهند و در نتیجه منجر به کاهش وزن می شوند.

روش لاغری با طب سوزنی چگونه است؟

در روش طب سوزنی، پزشک سوزن های مخصوصی به نام نیدل را وارد نقاط خاصی از بدن می کند. در واقع این سوزن ها بر روی گره های عصبی موجود تاثیر گذاشته و موجب تحریک آن ها می شوند. که این تحریک، منجر به فعالیت متابولیکی و ترشح هورمون هایی به منظور کاهش فشار عصبی، استرس،افزایش سوخت و سازی و از همه مهم تر منجر به تحریک چربی سوزی می شوند. البته همان طور که گفته شد، برای انجام طب سوزنی حتما باید نقاط خاصی از بدن در نظر گرفته شود. در ادامه شما را با این نقاط آشنا خواهیم کرد.

نقاط مهم در طب سوزنی برای لاغری شکم

اطراف گوش

  • با می توان باعث کنترل اشتها شد. همچنین لازم به ذکر است که طب سوزنی در اطراف گوش می تواند منجر به کاهش عفونت های فک و گوش نیز شود.

ناحیه شکم

  • در ناحیه شکم نقطه ای وجود دارد که به آن نقطه رفع کننده ورم های ناحیه شکمی گفته می شود. این نقطه در فاصله ۷ سانتی متری در زیرشکم و زیر آخرین رگ قرار دارد. استفاده از این نقطه علاوه بر تحریک چربی سوزی، منجر به درمان اختلالاتی از جمله کمردرد، اختلالات گوارشی، اشتهایی و زخم می شود.

نقطه تحریک کننده گردش خون

  • این نقطه اطراف ناف و روی شکم قرار دارد. با تحریک این نقطه می توان گردش خون در ناحیه شکم را افزایش داده. و منجر به بهبود فعالیت دستگاه گوارش شد.

نقطه زیر زانو

  • یکی از نقاط پر کاربرد برای کاهش وزن، نقطه زیر زانو می باشد. استفاده از این نقطه در طب سوزنی منجر به بهبود فعالیت معده و روند هضم خواهد شد. لازم به ذکر است که استفاده از نقطه زیر زانو در طب سوزنی در کاهش ذخیره های توده چربی نیز تاثیر گذار خواهد بود.

مچ پا

  • این نقطه در قسمت داخلی پا و کمی بالاتر از مچ پا قرار دارد. به طور کلی این نقطه در بهبود عملکرد سیستم گوارش به منظور کاهش وزن مورد استفاده قرار می گیرد.

نقطه آرنج

  • این نقطه در قسمت خارجی آرنج قرار دارد. تحریک این نقطه در طب سوزنی با تحریک روده بزرگ ارتباط دارد. به این منظور که تحریک طب سوزنی منجر به دفع آب اضافی در روده ها شده. و انتقال آن به کلیه ها بهتر صورت می گیرد. که این روند منجر به کاهش وزن خواهد شد.

چه زمانی می توان تاثیرات لاغری با طب سوزنی را مشاهده کرد؟

مطمئناً زمان تغییر لاغری با توجه به عوامل مختلفی از جمله میزان چاقی فرد و به طور کلی شرایط هر فردی متفاوت است. اما توصیه می شود برای کسب نتیجه مورد نظر، هفته ای دو جلسه به مدت ۱۲ جلسه این روش درمان را ادامه دهید. در آخر لازم به ذکر است که برای کامل طی کردن جلسات درمان لاغزی، به دکتر مراجعه کنید.

روش لاغری با نخ (امبدینگ)

همان طور که گفته شد، لاغری با نخ یکی از زیرشاخه های طب سوزنی می باشد. تنها تفاوت آن ها را می توان این مورد دانست که در روش امبدینگ به جای استفاده از سوزن از نخ های مخصوص در نقاط طب سوزنی استفاده می کنند. که این نخ ها در زیر پوست باقی می مانند. از این رو می توان گفت که روش امبدینگ اثر گذاری بیشتری خواهد داشت. لازم به ذکر است که این نخ ها در طول چهار هفته اثر کرده و سپس در بدن جذب می شوند.

در روش لاغری با نخ، از نخ های بخیه استفاده می شود. اما لازم است بدانید که این نخ ها به بدن بیمار دوخته نمی شوند. نخ امبدینگ توسط سوزن مخصوص وارد نقاط تشخیص داده شده و در زیر پوست کاشته می شوند. پس از چند وقت این نخ ها جذب بدن شده و دیگر هیچ اثری از آن ها به جا نخواهد ماند. همچنین لازم است بدانید که تعداد نخ های مورد استفاده در این شیوه متفاوت بوده اما به طور کلی می توان گفت که تعداد نخ‌ ها از ۱۵ نخ الی ‌۲۰ نخ می باشد.

هنگام انتخاب گن طبی شکم و پهلو، مهم است که موارد زیر را در نظر بگیرید:

  • نوع گنی که نیاز دارید: گن های مختلفی برای اهداف مختلف وجود دارد، بنابراین مهم است که گنی را انتخاب کنید که برای نیازهای شما مناسب باشد.
  • اندازه مناسب: گن باید به درستی جا بیفتد تا راحت باشد و کار خود را به درستی انجام دهد.
  • سطح راحتی: گن باید از موادی ساخته شده باشد که برای شما راحت باشد و باعث تحریک پوست شما نشود.
  • قیمت: گن ها می توانند از نظر قیمت بسیار متفاوت باشند، بنابراین مهم است که بودجه خود را در نظر بگیرید.

در اینجا چند نکته برای پوشیدن گن طبی شکم و پهلو آورده شده است:

  • گن طبی شکم و پهلو را طبق دستور پزشک یا متخصص ارتوپد خود بپوشید.
  • گن را در تمام طول روز نپوشید.
  • اگر احساس ناراحتی کردید، گن را در بیاورید.
  • گن را طبق دستورالعمل سازنده بشویید.

اگر در مورد انتخاب یا استفاده از گن طبی شکم و پهلو سوالی دارید، با پزشک یا متخصص ارتوپد خود صحبت کنید.

نکته:برای مشاهده گن های لاغری و جهت خرید گن لیفت باسن میتوانید وارد صفحه اینترنتی ما شوید.

دکمه بازگشت به بالا