ورزشی

لیگ برتر فوتبال | استقلال در اندیشه ذوب آلومینیوم/ فولاد به دنبال رسیدن به صدر جدول

طبق گزارش تیم ورزشی آنا ، برنامه های فصل لیگ برتر انگلیس آشفته شده و بازی هفته 10 امروز چهار مسابقه دنبال می شود. اولین مورد هفته گذشته برگزار شد. دیداری که ماشین سازی و سپاهان به تساوی 3 بر 3 رسیدند.

شهر لان-ساپا

هر دو تیم تاکنون عملکرد خوبی نداشته اند. شهر خودرو شروع خوبی با سید مهدی رحمتی داشت اما بعدا بدون شکست رفت و تیمش در انتهای جدول قرار دارند. نمایندگان ماساژ در جایگاه دهم قرار دارند. در آن سوی ساپا ، مانند فصل گذشته ، آبرام صدگی ، مربی آن ، رکورد بیشترین تساوی در این فصل را به خود اختصاص داده و در هفت مسابقه از 9 مسابقه خود به پیروزی رسیده است و در رده نهم جدول قرار دارد. به نظر می رسد احتمال تساوی این مسابقه بیش از برتری یکی از دو تیم است ، اما فوتبال غیرقابل پیش بینی است و احتمال هر نتیجه ای در این مسابقه وجود دارد.

صنعت روغن آدامسام – روغن سلیمان

مسابقات قهرمانی خوزستان به میزبانی نمایندگان شهر آبادان و مسجدسلیمان برگزار می شود ، صنعت نفت در این فصل عملکرد خوبی داشته و پورموسوی را در این مسابقات حفظ کرده است. تسویه حساب با 15 امتیاز در مکان دوم جدول رده بندی قرار دارد. از طرف دیگر ، نفت مسجد سلیمان در هفته های اخیر عملکرد خوبی داشته و در رده های بالای جدول قرار دارد. شاگرد مجتبی حسینی 12 امتیاز دارد و امیدوار است با کسب 6 امتیاز مقابل تیم میزبان بهتر شود.

استقلال – آلومینیوم اراک

استقلال ، یک بازی عقب از اکثر تیم های جدول ، در بالای جدول قرار دارد و برای حفظ موقعیت خود و استقبال از بازی عنوان باید روحیه خوبی در این بازی کسب کند. اگرچه آبی ها بازی خوبی انجام ندادند ، اما نور ستاره ای به نام رشید مظاهری در درون دروازه آبی ها باعث شد این تیم عنوان قهرمانی را کسب کند. در مقابل ، آلومینیوم اراک که در چند هفته اول نتایج ضعیفی داشت ، در شش هفته گذشته نباخت و 10 امتیاز از آن خود کرد. دانشجویان Reaksmey Khatley حریف آسانی برای استقلال نخواهند بود و آنها تمام تلاش خود را می کنند تا با دست پر به اراک برگردند.

فولاد خوزستان – مس سن ژان

شاگردان جواد نکونام در این فصل عملکرد خوبی داشته اند و در مسابقات قهرمانی 13 امتیازی حضور دارند. تیم فولاد برای بهبود موقعیت خود در جدول به چیزی جز پیروزی در این بازی خانگی نمی اندیشد. از طرف دیگر ، مس رفسنجان بسیار تحریک کننده است و اگرچه کمی از انتهای جدول فاصله گرفت ، اما در پایین جدول موقعیت خوبی داشت و در خانه گل زد. شاگردان محمد ربیعی تمام تلاش خود را به کار می گیرند تا با یک امتیاز به رفسنجان برگردند.

انتهای پیام / 4048 /

دکمه بازگشت به بالا