اقتصادی

دومین رکورد تناژ تولیدی تاریخ فولاد اکسین شکسته شد

سلام آنلاین/ خوزستان مدیرعامل فولاد اکسین خوزستان دومین رکورد وزن تولید در تاریخ فولاد اکسین را در سال گذشته شکست و گفت: اکسین پیشرو در تولید محصولات با ارزش افزوده بالا است.

علی محمدی در گفت وگو با سلام آنلاین، اکسین را پیشرو در تولید محصولات با ارزش افزوده بالا دانست و گفت: در سال 1402 با وجود محدودیت های انرژی در بخش گاز و برق، فولاد اکسین خوزستان رکورددار بود. دومین رکورد تولید در تاریخ کشور شرکت کرد

وی افزود: بر اساس برنامه ریزی تولید، سال گذشته 656 هزار تن هدف گذاری شده بود، اما با تلاش کارشناسان و کارگران شرکت تولیدی، 720 هزار تن به ثبت رسید که افزایش 10 درصدی را نشان می دهد و بیشترین میزان تولید نیز همین است API و محصولات ارزش افزوده فوق در نظر گرفته شده است.

محمدی گفت: فولاد اکسین به عنوان اولین تولیدکننده محصولات دارای استاندارد API در خاورمیانه، 90 درصد از تولید خود را به این نوع محصولات اختصاص داده است که نسبت به رکورد قبلی 30 درصد رشد داشته است.

وی افزود: در عین حال ثبت راندمان کیفیت تولید 98 درصدی نتیجه درخشانی در بخش تولید است که نقش مهمی در سودآوری شرکت دارد و شرکت را به سود 76 درصدی سوق می دهد. و 66 درصد درآمد شرکت افزایش یافت

محمدی گفت: حتی با وجود محدودیت های برق منجر به کاهش و گاهاً تعطیلی تولید در بسیاری از واحدهای تولیدی، فولاد اکسین رکورد 94 درصدی تجهیزات آماده را به ثبت رسانده است.

وی افزود: امید است با لغو محدودیت های انرژی در سال 1403 در کنار تعهد قاطع و تلاش نیروی انسانی خود، شاهد تداوم رکوردشکنی در سایر حوزه ها باشیم.

انتهای پیام/

تیم تحریریه اقتصادی

سلام! من یک خبرنگار اقتصادی با تجربه و تخصص در زمینه اخبار و تحلیل‌های مرتبط با اقتصاد هستم. به شما اطلاعات و نظراتی را ارائه می‌دهم که با کیفیت و قابل اطمینان هستند تا شما بتوانید در مسائل اقتصادی بهترین تصمیمات را بگیرید.
دکمه بازگشت به بالا