عمومی

پیام رئیس جمهور برای فوتبالیست ها

به گزارش رسانه های محلی

وی گفت: رئیس جمهور قصد دارد به اردوی تیم ملی برود اما پس از مشورت با کادر پزشکی و مشاهده تفکر ملی پوشان، حضور بازیکنان را برای همیشه به تعویق انداخت. رقابت. “

حجت الاسلام والمسلمین رئیسی با انتشار پیامی در این باره نوشت:
بچه های برومند;
من می خواهم با شما باشم و با شما صمیمی و شخصی صحبت کنم و خدا خیرتان دهد، اما به دلیل پروتکل جدا شده کرونا و شرایط پیش روی شما این اتفاق نیفتاد.

زمین فوتبال فقط فرصتی برای رقابت فیزیکی یا آمادگی فنی نیست. آنچه من از رفتار شما در بازی های گذشته شما دیده ام، بلور اخلاق و شجاعت است. شما عزیز هستید. من این افتخار و افتخار را دارم که نماینده کشور عزیزمان در سطح جهانی و بین المللی باشم.

صرف نظر از نتیجه ای که در میدان اراده برنده خواهید شد، حضور شما مایه مباهات کشور است و یک مسابقه عادلانه و خاطره انگیز باعث شادی مردم عزیزمان خواهد شد. دعای خیر برای من و کسانی که با شما هستند. از خداوند منان سلامتی، عزت و سربلندی شما را خواستارم.

خدا خیرت دهد و دست راست با تو.

آخرین تمرین تیم ملی ایران پیش از دیدار با عراق امروز (چهارشنبه) برگزار می‌شود و تیم ملی فردا در هفتمین دیدار خود در مرحله مقدماتی جام جهانی 2022 به مصاف عراق می‌رود. پیروزی شاگردان اسکوچیچ قطعا ایران را به جام جهانی می رساند.

این دیدار فردا پنجشنبه ساعت 18 در ورزشگاه آزادی برگزار می شود.

دکمه بازگشت به بالا