عمومی

عضویت ۱۳۰۰ عضو هیئت علمی و استاد دانشگاه در سازمان بسیج اساتید همدان

نائب رئیس نهضت معلمان استان همدان گفت: در حال حاضر 1300 استاد و استاد دانشگاه در 17 مرکز ساماندهی شده و در انجمن نهضت معلمان همدان عضویت دارند.

عضویت 1300 نفر از اعضای هیات علمی و اساتید دانشگاه در بسیج معلمان همدانبرای گزارش دادن خبرگزاری همدانعلی بقایی با اشاره به سی و یکمین سالگرد شهادت شهیدان چمران و نامگذاری روز به نام بسیج اساطید افزود: مواظب نان و نام باشید همیشه در جنبه صداقت، شجاعت، ایمان قوی و معرفت حضور داشته باشید.

وی با اشاره به اینکه هم اکنون یک هزار و 300 استاد و استاد دانشگاه در 17 مرکز سازماندهی شده و عضویت هیئت علمی را تشکیل می دهند، گفت: استان میزگرد تخصصی بر اساس نظام مشکلات استانی با بررسی موضوعاتی مانند مسکن، آب، مدیریت زیرساخت ها برگزار کرد. بررسی وضعیت فناوری و دانش بنیان یکی از برنامه های مهم هفته بسیج معلم، برنامه ای است که با حضور 18 معلم بسیجی و توسط رسانه ها برگزار می شود.

نائب رئیس کانون بسیج اساتید همیجان از گردهمایی 30 هزار معلم بسیجی کشور در قالب وبینار خبر داد و گفت: 600 نفر از اساتید بسیجی همدان نیز حضور خواهند داشت.

بقایی حضور 25 نفر از اساتید بسیجی در اجلاس نماز جمعه 21 شهرستان استان را از دیگر برنامه های این سازمان برشمرد و گفت: برنامه اردوی راهیان نور و سفر علمی بازدید اساتید از 6 مرکز بزرگ است. همچنین از اوایل تیرماه شروع خواهد شد.

وی همچنین به بازدید و قدردانی از اساتید پیشکسوت با منش خاص در ماه گذشته اشاره کرد و گفت: پنج اندیشمند در استان داریم که به تحصیل کشاورزی، جمعیت آموزش و پرورش و میراث فرهنگی و گردشگری ادامه می دهند با فرض اینکه در هفته نهضت معلمان باید جلسات خود را سازماندهی کنند.

بقایی راه اندازی حلقه های دانش و حمایت از این دانشکده ها و سایر برنامه های تشکل های معلمان استان را شناسایی کرد و افزود: هدف ما این است که امسال تشکل های معلمی بتوانند نقش بیشتری در رشد جمعیت ایفا کنند. و همچنین توضیحات جهاد.

وی تاکید کرد: در جذب اساتید، علاوه بر معاونت علمی، معاونت فناوری نیز تشکیل شده است و بر این اساس، بازدید اساتید از مراکز مختلف هدفمند بوده و گاه به نتیجه می رسد. از یادداشت تفاهم.

دکمه بازگشت به بالا