عمومی

سردار شهید همدانی به تنهایی یک لشکر بود – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرگزاری آنلاین، آیت الله حسین نوری همدانی با صدور پیامی یاد و خاطره سردار شهید حمدانی را گرامی داشت که متن کامل آن به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم الحمدلله رب العالمین

کار اعضای قرارگاه شهید همدانی مهم و ضروری است همدان شهر مهمی است خیلی ها شهر و آبروی آن را خواسته اند.

وظیفه شما در زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدای همدان امری پسندیده و ضروری است و در کنار آن حفظ یاد و نام شهدای بازماندگان نیز فضیلتی است.

این شهر شهدای زیادی تقدیم انقلاب کرده است. در ایام قدس به عنوان نماینده امام خمینی (ره) در همدان حضور داشتم و با رزمندگان و ایثارگران ارتباط نزدیک داشتم.

بر ما لازم است فضایی را که شهدا برای انقلاب و کشورمان ایجاد کرده اند حفظ کنیم، وظیفه ما پاسداشت و احترام به این آرمان ها و نام شهدای عزیزمان به ویژه شهدای اول است.سردار حاج حسین حمدانی را دوست بداریم که در تنهایی از دنیا رفت. . آنها یک ارتش هستند، او از نظر قدرت، شجاعت و غیرت ممتاز است.

خداوند در بسیاری از جاهای قرآن می فرماید: کسانی را که فیض شهادت در راه حق نصیبشان شده است مرده و زنده و مورد رحمت خداوند قرار ندهید و از آن حال بهره مند شوید.

شهدا با سایر اموات فرق دارند، طرز فکرشان، فعالیت های فرهنگی و تأثیرشان فرق می کند.

کار شما کار پسندیده ای است و انجام آیات قرآن کریم در مورد شهادت است.

خدایا این فیض را نصیب همه ی مشتاقان کند که شهادت نعمت الهی است.

خواهشمند است یاد و نام شهدا را زنده نگه دارید چرا که شهدا مایه افتخار و افتخار ما هستند مخصوصا شهدای عزیز همدان که از نظر تربیت شده توسط آیت الله اعظمی آخوند همدانی (ره) که یکی از برجسته ترین علمای همدان هستند خاص هستند. .

این جلسات اردویی به نام شهید عزیز حاج حسین همدانی را بپذیرید و یاد او و دیگر شهدای همدانی را زنده نگه دارید و مردم را تشویق کنید که یادشان را حفظ کنند و او را زنده کنند.

خدمت به عزیزان اردوگاه شهید همدانی برایم توفیق بوده است. من هر کاری از دستم بر بیاد برات انجام میدم

خداوند توفیق روز افزون شما را در این راه عنایت فرماید.

دکمه بازگشت به بالا