شهدای دولت حجت بزرگی برای حقانیت نظام جمهوری اسلامی ایران هستند

شهدای دولت حجت بزرگی برای حقانیت نظام جمهوری اسلامی ایران هستند

به گزارش خبرگزاری سلام آنلاین از کردستان؛ اسماعیل زارعی کوشا صبح امروز – پنجشنبه هشتم شهریور – در یادواره شهدای دولت که در مجتمع فرهنگی فجر سنندج برگزار شد، اظهار کرد: شهید رئیسی الگوی ماندگار برای همه دوران ها و دوران اوست. شخصیت از همه ابعاد قدردانی می شود.

وی افزود: شهید رئیسی صادق، مسئولیت پذیر، مودب، کوشا، پرتلاش و پرشور، شبانه روز تلاش می کرد و در طول 33 ماه خدمت خاطره ای ماندگار برای کشور به یادگار گذاشت.

استاندار کردستان گفت: ایشان در دوران مسئولیت خود الگوی سخت کوشی و فداکاری بودند و در همه جا حامی و پشتیبان مردم بودند و نقش و نقش ایشان نتوانست در تواضع تأثیر بگذارد، متواضع و استاندار نمونه ایشان بود.

زارعی کوشا گفت: تحولات زیادی داشته ایم اما همچنان شهید رئیسی از نظر رهبری مورد تحسین و تحسین قرار گرفته و به عنوان الگوی دولتمردان معرفی شده است.

وی گفت: شهدای دولت گواهی بزرگ بر حقانیت جمهوری اسلامی ایران هستند و امیدواریم دولتمردان نیز بتوانند به این چهره های درخشان نزدیک شوند.

وی افزود: کشور ما همواره شاهد تضاد بین نفاق مزدوران و جریان انقلاب بوده است که تشخیص حق از باطل را در بسیاری از عرصه ها و اگر نخبگان مرکزی مراجع و مراجع تقلید نمی کند، دشوار می کند. ممکن است بسیاری از مردم و مسئولان در مسیر اشتباه رفته باشند

زارعی کوشا افزود: هفته دولت فرصت مغتنمی برای تمرین صداقت در عمل و شهید اندیشی و پاکسازی فعالیت ها و سازگاری با زبان است.

وی تأکید کرد: «نقش و نقش دولت، اگر صرف خدمت و تضعیف کار مردم باشد، چیزی جز وزیر و باری بر دوش مردم نیست».

استاندار کردستان خاطرنشان کرد: روزی مناصب و مناصب از بین می رود، اما اگر خداوند ما را یاری نکند، همه ما به دلیل سهل انگاری در کار همه دستگیر می شویم و هیچکس نمی تواند ماموریت خود را کامل کند.

زارعی کوشا گفت: برای دولت چهاردهم آرزوی توفیق داریم تا با رویکردی یکپارچه گرد هم آیند و برای همه در خدمت به مردم آرزوی موفقیت داریم.

دکمه بازگشت به بالا