عمومی

شهدا سند پرافتخار نظام جمهوری اسلامی ایران هستند – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار آنلاین سردار حسین کاجی عصر جمعه در یادواره 190 رحیم آباد و 9 دی در مسجد صاحب. الزمان این شهرستان گفت: گرامیداشت یاد و خاطره شهدا اقدامی شایسته و ضروری برای بازنگری در رسوایی هشت سال دفاع مقدس و ایثارگری فرزندان این مرز و بوم برای نسل های آینده است.

وی با بیان اینکه شهدای انفرادی نظم سیاسی آمریکا و جهان را برهم زدند چرا که ما در انقلاب خود با هشت سال پاسداشت مقدس فرهنگ ایثار و شهادت را به دنیا آوردیم، گفت: شهدای منفرد ما نیز همینطور. با ترک نفوذ آنها در جهان اسلام و در سوریه و عراق و سایر کشورها روحیه شهادت طلبی در حال گسترش است.

سادار کاجی وی افزود: ما انقلاب خود را در جنگ به دنیا صادر کردیم و امروز آثار خون شهدا را در منطقه می بینیم.

این فرمانده در هشت سال دفاع مقدس با اشاره به اینکه شهدا سند افتخار جمهوری اسلامی ایران هستند، افزود: شهدا با جانفشانی خود عزت، استقلال و آزادی را برای کشور به ارمغان آورده‌اند.

در روایات آمده است که اولین نفری که مراسم یادبود شهدای جنگ احد را در خانه حضرت حمزه برگزار کرد حضرت زهرا بود.س) او گفت: «باید دنبال سیره حضرت زهرا باشیم.س) بیایید عمل کنیم و به این شهدا، فرزندان عشق بپیوندیم.

رفیق شهید سلیمانی در دوران دفاع مقدس و مبارزه با اشاره به اسرار و محبوبیت شهید سلیمانی در دل مردم گفت: چرا شهید سلیمانی فرمانده قلب شد و محبوبیت او بیش از یک جمهوری اسلامی است. ما در ایران برابری زیادی داریم زیرا شهید سلیمانی به بقای شهدا معتقد است و شهدا نقش مهمی در زندگی دارند. خاکستر آنها دارند.

روشن کرد که اوپالی زنده بود و در آخر روشن کرد که: انفاق.

دکمه بازگشت به بالا