فرهنگ و هنر

سردار جلالی: آمریکا از تقابل نظامی با جمهوری اسلامی در هر شرایطی پرهیز می‌کند

رئیس سازمان پدافند غیرعامل کشور در جنگ ترکیبی گفت: دستاوردهای دفاعی ما باعث شده که آمریکا در هر شرایطی از رویارویی نظامی با جمهوری اسلامی خودداری کند، اما تلاش می کند اقدامات خود را علیه کشورمان انجام دهد. ”

به گزارش سلام آنلاین، سردار غلامرضا جلالی در دیدار با آیت الله حسین نوری همدانی با استناد به نقشه ها و راهبردهای دشمن، اظهار کرد: هر کدام با نظامیان. جمهوری اسلامی در هر شرایطی. اما در جنگ پسا هیبریدی تلاش می کنند علیه کشور ما عملیات کنند.

وی خاطرنشان کرد: در این جنگ ترکیبی دشمن دفاع، امنیت، سیاست، اقتصاد، جامعه، فرهنگ، رسانه و… را هدف قرار داده است. وی تاکید کرد: دشمن در نهایت درصدد تضعیف سرمایه اجتماعی و حمایت مردمی از نظام است.

آقای جلالی ماموریت اصلی پدافند غیرعامل را ارتقای تاب‌آوری ملی کشور دانست و افزود: برای ارتقای توان بازدارندگی در برابر تهدیدات جدید دشمن و ترکیبی نیازمند یک سیستم دفاعی منسجم، پویا و نوین در بخش غیرنظامی هستیم.

آیت‌الله نوری همدانی همچنین با اشاره به اینکه اساساً از ابتدای شکل‌گیری ماه، نوع مشی استکباری و الهی را شاهد بوده‌ایم، تأکید کرد: در سیاست الهی، پیامبران سعی می‌کنند مردم را به سلاح ایمان مجهز کنند.

وی با اشاره به مردم به عنوان ستون های دین در سیاست الهی و مردم به عنوان پایه و پایداری کشور گفت: برای دفاع ملی باید مردم را با سلاح هوشمند بیدار کنیم زیرا دشمن در رهگیری است.

مسئولان متقلب در بخشی دیگر از سخنان خود با اشاره به اینکه کشور باید آنقدر قوی باشد که دشمن جرات هیچ تهدیدی علیه کشور نداشته باشد، افزودند: پدافند غیرعامل باید در این مسیر گام بردارد و هوشیاری و احتیاط بیشتری داشته باشد. و قوی تر..

انتهای پیام/

دکمه بازگشت به بالا