فرهنگ و هنر

سفیر ویتنام از موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس بازدید کرد

سفیر ویتنام کونوک هوی از موزه ملی انقلاب و دفاع اسلامی بازدید کرد

به گزارش سلام آنلاین، به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل موزه ملی انقلاب و دفاع اسلامی، صبح روز شنبه 30 اردیبهشت 1401، کونوک هوی سفیر ویتنام به همراه دکتر سید کمال الدین سجادی رئیس دوستی ایران و ویتنام. انجمن از هفت تالار بازدید و از موزه ملی انقلاب و دفاع اسلامی بازدید کردند.

سفیر ویتنام در پایان این بازدید گفت: از تکنولوژی و تجهیزات ظریف و پیشرفته موجود در این مجموعه برای نشان دادن انقلاب ایران و مدت زمان جنگ علیه ایران استفاده شده است که واقعاً من را شگفت زده کرد.

او گفت: من به آزمایشگاه بمباران هوایی بسیار علاقه مند هستم زیرا این آزمایشگاه مرا به یاد روزها و روزهای بمباران ویتنام می اندازد.

وی افزود: در سال 1359 با شروع جنگ علیه ایران، خدمتگزار یک دانشجوی جوان بودم و در آن زمان اطلاعات زیادی از جنگ به دست نیاوردیم، اما از مجموعه دانش و اطلاعات من بازدید کنید. درباره انقلاب ایران و چم گفته شده است.

در پایان، کونوک هوی از زحمات مدیریت و کارکنان این گروه تشکر کرد و گفت: “ما در ویتنام یک موزه دفاع ملی داریم، اما در مقایسه با موزه های ویتنام، حرفه ای تر و حرفه ای تر است. و حوادث انقلاب.» جمهوری اسلامی ایران و دفاع شما در دوران جنگ به زیبایی شما را نشان داد.

انتهای پیام/

دکمه بازگشت به بالا