حوادث

شاهد طلاق‌هایی با ۲۰ سال زندگی مشترک هستیم

اطلاعات تکمیلی:

اولین موافقت نامه ویژه خلاقانه با هدف تقویت فرآیند تحول و تعالی خانواده در تالار وزارت کشور (ص) برگزار شد.

در این برنامه آقای میشم نعمتی رئیس کارگروه مدیریت و کاهش طلاق سازمان اجتماعی وزارت کشور با تاکید بر اینکه راهنمایی در مورد تاثیر طلاق داشتن کارشناسان با دقت و تجربه می باشد. ، گفت: همه حاضران در جلسه افرادی هستند که می توانند بار تیم را به دوش بکشند، خانواده ها با آنها تقسیم شده اند و امروز در این دولت فرصتی برای تفکر جدی وجود دارد.

وی نقش فعالان مردمی در مسائل طلاق را مهم دانست و ادامه داد: خوشبختانه دولت سیزدهم حاضر است موضوع کاهش طلاق و حمایت از خانواده در کشور را به دست فعالان مردمی بسپارد. قبل از این دوران ما خیلی از این توانایی ها را نداشتیم، اما امروز این فرصت را داریم که در کنار نهادهای ملی بنشینیم و درباره کارهایی که انجام دادند و نکردند صحبت کنیم.

رئیس کارگروه مدیریت و کاهش طلاق سازمان اجتماعی وزارت کشور تاکید کرد: یک سال و نیم پیش رتبه بندی انجام دادیم و چهار موضوع عمده در حوزه طلاق و کاهش جمعیت شناسایی شد. متأسفانه تا کنون هیچکس علل طلاق را در منطقه شمرده است، مثلاً اگر پنج محیط فرهنگی در کشور وجود دارد، وضعیت هر منطقه چگونه است، علل طلاق چیست و دلایل ما چیست؟ برای طلاق چیکار میشه کرد؟ با این مشکل مبارزه کنید

نعمتی به بحث آمار طلاق در ادارات دولتی پرداخت و این آمار را فاجعه بار دانست. برای حل این مسئله.

وی در ادامه به تشریح کارگروه طراحی شده با موضوع حمایت از خانواده پرداخت و ادامه داد: در کمیته ای که در این کارگروه است و با همکاری مردم مدارک اولیه مربوط به حمایت از قبل از ازدواج تهیه شد. پس از ازدواجی که شامل الحاق خانواده می شود، کمیته ای در زمینه طلاق تشکیل خواهیم داد.

رئیس کارگروه مدیریت و کاهش طلاق سازمان اجتماعی وزارت کشور از افتتاح دوره آموزشی توانمندسازی فعالان خانواده خبر داد و گفت: فعالان خانواده در سطح کمون تقویت و توانمند می شوند تا سفیران داشته باشیم. در هر کمون که مسائل خانوادگی را در سطح اقوام و همسایه ها زیر نظر دارند.»

نعمتی با اشاره به موارد زیادی از زوجین با سابقه ازدواج 20 ساله که اکنون در راه طلاق هستند، گفت: باید حمایت خانواده از افراد مختلف صورت گیرد زیرا بعد از دو دهه شاهد طلاق خانواده هستیم. با زندگی مشترک، باید طلاق را برای 10، 15 و 20 سال آینده مدیریت کنیم.

وی تاکید کرد: طرح هدا طرحی است که برای دانش‌آموزان دختر استان تهران به منظور ایجاد و گردهمایی خانواده‌هایشان راه‌اندازی شده است و برای هر دختر سال دوم چهار رویداد در نظر گرفته شده است تا هر دو نفر بتوانند عضو هدا باشند. باشگاه یک قدم در یک زمان.

رئیس کارگروه مدیریت و کاهش طلاق وزارت کشور خبرنگاران را یک چالش خانوادگی می داند و می گوید: یکی از بزرگترین چالش هایی که با آن مواجه هستیم خبرنگارانی هستند که نسبت به مشکل واکنش منفی دارند خانواده و اصلاح روش غربی. از زندگی انجام می دهند و ما باید از این طریق محتوای فرهنگی و هنری تولید کنیم و به همین دلیل در حال تولید صحنه های منحصر به فرد هستیم.

انتشارات مقالات حوادث

نویسنده حوادثی هستم که با دقت و دقت بسیار بالا می‌توانم اخبار را ارائه دهم. هدفم ارائه اطلاعات صحیح و قابل اعتماد است.
دکمه بازگشت به بالا