عمومی

رغبت به فروش «سهام عدالت» در اردبیل به حداقل رسید – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

ژلا کاملی در گفتگو با خبرنگار آنلاین اظهار داشت که از میان 981،000 سهامدار عادلانه ، 510،000 راه مستقیم برای مدیریت سهام خود را انتخاب کرده اند و دیگران از این رویکرد بهره مند شده اند.

وی به ادغام سهام خالص و دشواری مدیریت مستقیم در بازار ناپایدار سرمایه اشاره کرد و گفت: ادغام حقوق صاحبان سهام شامل 36 شرکت و کارخانه است. در کشوری با سابقه طولانی در سهام ، عرضه و عملیات . “

رئیس بورس اوراق بهادار ادادبیل ایران ، کدورو ، سایپاد ، مبارگا ، صنایع مخابرات ، گلداهار و ریاض ، مگادانا ، امه ، پتروشیمی و نمونه کوزسان را به عنوان نمونه ای از این شرکتهای پذیرفته شده در لیست اعلام کرد و افزود: “این شرکتها دارای رکورد بزرگی در سهام خود هستند. آنها در بازار سرمایه هستند و به دلیل این شرایط سرمایه گذاران کمتری مایل به فروش سهام خود هستند.

کامیل گفت: “در مرحله دوم ، سهامداران عادل مجاز به فروش تا 60 درصد هستند ، اما در ماه های اخیر ، به دلیل افزایش قیمت سهام عادلانه ، ما قصد و تشویق زیادی داریم.” ما به سهامداران عادل توصیه می کنیم که درگیر تعلیق کار خود نشوند و برای حفظ سهم خود قدم بردارند.

وی ارزش واقعی سهامداران عدالت را که در شرایط فعلی 500000 توماس بودند ، بیش از 14000 و 200،000 توماس اعلام کرد و ادامه داد: دارندگان عدالت یک میلیون توماس اکنون 26 میلیون سهم دارند و 800 هزار تومان. می تواند تا 60 درصد بازار را معامله کند ، اما بخش زیادی از آنها به این معاملات علاقه ای ندارند.

کاملی در قسمت دیگری از سخنان خود خاطرنشان کرد که سهامداران عادل نباید نگران اصل و سود سهام خود باشند ، زیرا همه این شرکت ها با فعالیت اقتصادی مناسب ، شرکت هایی هستند که در پرداخت سود سهام به آنها بدون تاخیر سود می آورند. سهامداران. آنها نمی کنند.

وی افزود: با توجه به فشاری که برخی از صاحبان سهام ایجاد می کنند تا سهام خود را در بازار به مقدار کم بفروشند ، اکنون دستور توقف فروش عادلانه سهام صادر شده است و به این معنا هنوز شاهد آن هستیم “از افزایش حقوق صاحبان سهام . “

کاملی اظهار داشت که سهامداران می توانند 1569 را شماره گیری کرده و کد ملی خود را وارد کنند تا از سازمان های نظارتی خود اعلاناتی دریافت کرده و دستورات توقف و اعلان وضعیت سهام و درآمد خود را صادر کنند.

وی همچنین در مورد سهم عادلانه متوفیان ادامه داد: با توجه به اینکه در شرایط فعلی امکان تقسیم سهام وجود ندارد ، وارث باید با اخذ گواهی فوت و اطلاع بهره بردار ، اطلاعات را در سیستم SJM ثبت کند. بازار. سرمایه پرونده های حقوقی را وارد کرده و ثبت کنید و سهام را به طور منظم بین وراث تقسیم کنید.

رئیس بورس اورادبیل فعالیت سرمایه گذاران سهامداری در استانها به منظور حفظ منافع سهامداران را یادآور شد و گفت: “امیدواریم با تصویب طرح پارلمانی برای کسانی که در حقوق صاحبان سهام باقی می مانند” ثبت نام و نمایشگاه حقوق صاحبان سهام تکمیل شود. “

دکمه بازگشت به بالا