اقتصادی

سود سهام عدالت از 21 اسفند ماه واریز می شود

سلام آنلاین/ گلستان وزیر اقتصاد و دارایی از پرداخت حقوق از 21 اسفندماه امسال خبر داد.

احسان خاندوزی امشب در جلسه شورای اداری استان گلستان گفت: پرداخت عادلانه سود سهام عدالت از 20 اسفندماه به حساب افراد واریز می شود. دامنه ای که باید تعمیر شود.

وی با بیان اینکه امیدواریم تا شهریور ماه سال 1401 بتوانیم طرح منطقه آزاد را به صورت رسمی راه اندازی کنیم، افزود: تصویب کامل طرح منطقه آزاد باید در شهریورماه انجام شود، اخیراً دولت 50 میلیارد تومان برای هفت منطقه آزاد جدید تصویب کرده است. اعتبار هفتم اعتبار تعیین شده متعلق به منطقه آزاد ایندرا بورون است.

وزیر اقتصاد و دارایی با اشاره به واردات کالاهای اساسی به استان گلستان یادآور شد: طبق هماهنگی های انجام شده واردات کالاهای اساسی از فروردین ماه امسال از طریق کشورهای CIS به سه استان شمالی کشور انجام می شود و ظرفیت گمرک افزایش می یابد. و عبور و مرور در این منطقه صورت خواهد گرفت.

خاندوزی با بیان اینکه گلستان یک استان کشاورزی است و خوش شانس است، گفت: شاخص پیوند مالیاتی گلستان مطلوب است، خب فرار مالیاتی در این استان بسیار کم است.

وی با اشاره به وضعیت کارکنان کاسپین اعتبار گفت: اولویت جذب کارمندان بانکی متقاضی استخدام، استخدام کارمندان موسسه کاسپین خواهد بود و تا چند ماه دیگر این تغییر در شبکه بانکی انجام می شود و به زودی. “

انتهای پیام/

دکمه بازگشت به بالا