دانلود سریال زخم کاری به کارگردانی محمدحسین مهدویان

برنامه های تلویزیون خانگی به شرح زیر است: دانلود قسمت اول سریال Zazamari و قسمت اول سریال Half. سریال Red Square ، Neighborhood و Professional به زودی به لیست پخش اضافه می شود. بارگیری همه این عناوین با ترافیک استفاده شده و حجم بارگیری نصف مقدار (به نصف محاسبه شده) در این مبحث امکان پذیر است. کارهای روزمره و بصورت آنلاین در صفحه نمایش خانگی را با کیفیت بلوری HD از سایت بارگیری Cole شیک و به روز مشاهده کنید.

دانلود آثار سریال زخمی به کارگردانی محمد حسین مهدویان

  • قسمت اول کار آسیب

یک نمایش خانگی 46 اپیزودی با عنوان “زخم کار” در وب سایت کول دانلود پخش و توزیع می شود. اولین قسمت از این سریال عالی این هفته منتشر می شود. طرح و روایت این اثر از 20 زخم نوشته محمود حسینی زاد است که چند سال پیش توسط نشر چشمه منتشر شده است.

این مجموعه در اواخر سال 1399 به تهیه کنندگی محمدرضا تخت کشیان ، نویسندگی و کارگردانی محمد حسین مهدویان تولید شده است و اکنون به مرحله انتشار رسیده است و از خرداد ماه در Cool Download در دسترس خواهد بود.

برای بارگیری قسمت اول خط زمزاری ، از لینک زیر استفاده کنید:

دانلود سریال زخم

چه کسی زخمی ها را شفا می دهد؟

امیر جعفری – جواد عزتی – رعنا آزادی ور – سارا بهرامی – محسن تنابنده – الهه حصاری – هانیه توسلی – سعید چنگیزیان ، عباس جمشیدی ، فرهاد ، مهدی زمین پرداز ، امیر حسین هاشمی ، کاظم حاجیر آزاد ، منگ چو علیپ ، منو چهرگ علیپ ته ترم Amini min ار Tabar – Sarahatami – Nitha Alicepur و Mahaya Phasa.

درباره موضوعات و داستان های این مجموعه

“من اینجا زمستان را دوست دارم. زیبا نیست؟ – زیبا اما دشوار. آنها برای زنده ماندن پنج هزار مایل پرواز می کنند. در ابتدا ترسناک بود ، اما آنها خانه خود را پیدا کردند. – اگر به تاس برسند. آنها می دانستند که می آیند.

همچنین لازم به ذکر است که علاوه بر زخم های سریال جذاب و شگفت انگیز جرن ، میدان سرخ ، هاف و شغل در لیست های پخش بهار و تابستان 1400 نیز موجود است که می توانید با دنبال کردن وب سایت کول از تاریخ انتشار بارگیری کنید و آنها را بارگیری کنید لینک دانلود نیز هست. در ادامه این مقاله ، سعی در بررسی ، راهنمایی و ارائه پیوندهای قابل بارگیری از این آثار است.

دانلود کار سریال زخم به کارگردانی محمد حسین مهدویان

2 – مهمترین سریال قبل از روز پخش / جرمی

همسایگان را باید حداقل تاکنون مهمترین سریال سال در نظر گرفت. جیران قطعاً جدیدترین اثر حسن فتحی است که بعد از سریال شهرزاد تصمیم به تولید آن گرفت. البته او همچنین کار مست عشق ، کار تاریخی مربوط به زندگی مولوی در ترکیه در سال گذشته را نیز بر عهده داشت.

چند هفته می شود که پروژه جرمی پس از مدت ها پیش تولید (به دلیل طولانی بودن داستان عاشقانه و درگیری با تهیه کننده) ایجاد شده است. از آنجا که جیران مانند شهرزاد یک بنای تاریخی است و مکان و مکان لازم برای سبک و سیاق است ، انتظار می رود فیلمبرداری آن در شهرک غزالی انجام شود.

و بازیگران سریال جران

این سریال با حضور بسیاری از بازیگران از جمله امیر جعفری ، امیر حسین فاطی ، بابا حمیدی ، برام رامران ، پرنسس ایسیس ، رعنا آزادی ور ، گلاره عباسی ، مریلا زارعی ، الهام نامی ، پاج جمالی یکی از بزرگترین بازدیدهای شبکه نمایش خانگی خواهد بود. – رویا تیموریان – ستاره پسیانی – سمیرا حسن پور – غزل شاکری – مهدی پاکدل – نهال دشتی و هومن برق نورد. همانطور که می دانید امیر جعفری ، امیرحسین فتحی ، پریناز ایزدیار ، گلاره عباسی ، الهام نامی ، پاشا جمالی ، غزل شاکری ، نهال دشتی و هومن برق نورد نیز در سریال های شهرزاد حضور دارند.

داستان و مضمون سریال چیست؟

جیران (با بازی پریناز ایزدیار) در واقع بخشی از ناصرالدین شاه (با بازی بهرام رادان) است. داستان در زمان سلطنت این پادشاه رخ می دهد که عاشق همسایه خود شد و

در خلاصه داستان جران آمده است كه ژانها ، كه سبك و راه او گم شده و قابل قبول است و حقيقت آميخته است ، بخش كشاورز كابوس و بخشي از پادشاه تاج و تخت طاووس است. نقشه کری خان برای گرفتن تاج سلطنتی از جاهلان کجاست؟ کجاست شمشیر نادر برای انتقام از وسوسه های ما؟ کشور آشفته است و امیر در قبر خوابیده است. هر اسمی مکروه است و هر صلحی یک جنگ است. مردم در طبقات پایین دنیا به دنبال پناهندگی هستند. او می خواست معبد پناهگاه او باشد. قلعه ای نیرومندتر از عشق برای انسان وجود ندارد. بگذارید همه فریاد بزنند: ای مردم! دیروز در نزدیکی تجریش پادشاه شما عاشق شد …

زمان انتشار سریال

می دانیم که می خواهید از تاریخ انتشار مطلع شوید و بسیاری از بینندگان منتظر آن هستند. از آنجا که این عکسبرداری ژو از نظر کار تاریخی و موقعیت مکانی بسیار دشوار و وقت گیر خواهد بود ، نمی توان در اینجا تاریخ مشخصی برای دکوراسیون ، طراحی صحنه و سایر ویژگی های مورد نیاز برای این نوع کارها تعیین کرد. زمان. اما زمان تقریبی قابل انجام از این پس برای تابستان 1400 خواهد بود. در هر صورت ، با پیروی از سایت جالب دانلود ، تضمین می کنید که به محض تعیین تاریخ واقعی انتشار به شما اطلاع داده می شود. همچنین لازم به ذکر است که در لینک زیر علاوه بر لینک دانلود آثار طنز ، پشت صحنه ، تصاویر و تصاویر و آخرین اطلاعات این مجموعه ، جرن همیشه به روز می شود.

پیوندهای حقوقی برای این شغل:

دانلود سریال جران

دانلود آثار سریال زخمی به کارگردانی محمد حسین مهدویان

3 – مجموعه های احتمالی و قریب الوقوع آماده برای زمین باد / قرمز

از سری برنامه ریزی شده برای نیمه اول سال 1400 ، میدان سرخ احتمالاً اولین پخش خواهد شد.

میدان سرخ به سرپرستی آبراهام ابراهیموویچ ماه هاست که بی سر و صدا بسته شده و اکنون به شبکه نمایش خانگی رسیده است.

در این مجموعه امیرحسین امان ، برام افهاری ، حمید فاروخان ، مداب کراما ، امین رحیمان به ایفای نقش پرداختند.

همکاری مد Fazard

فاشیست مد خواننده سریال های قرمز شد. فاضل فاشیست که سابقه بازی در نمایش های خانگی را دارد ، قبلاً قطعاتی را برای عاشقانه و عاشقانه می خواند.

صدا و سیمای سرخ

به گزارش روابط عمومی سریال ، اولین قسمت از میدان سرخ در ماه مه 1400 پخش می شود. اما بعداً به دلیل برخی تصمیمات ، قسمت اول سریال دوباره فیلمبرداری می شود ، بنابراین پخش این اثر با کمی تأخیر همراه خواهد بود. در واقع ، قسمت اول این مجموعه قرار است این بار با هدایت بحرین بارامیا تکرار شود زیرا انتظارات سرمایه گذاران را برآورده نکرد. این فیلم در 26 قسمت و دو فصل پخش می شود. به این ترتیب ، میدان سرخ دارای سه رهبر باتجربه است (افرام ، آبرامامی ، مینی ، ایهیلا و بارامین بحرین).

همچنین می توانید برای جدیدترین فیلم ها و سریال ها سایت های دانلود Instagram و Telegram Cool را دنبال کنید.

لینک را دریافت کنید: دانلود سریال قرمز

دانلود کار سریال زخم به کارگردانی محمد حسین مهدویان

4 – مهمترین سریال آماده پخش / هفت

Half یکی دیگر از مجموعه های پیش اکران است که به گفته سازندگان ، در نیمه دوم ژوئن 1400 نیز پخش خواهد شد.

7 مجموعه تولید و نویسندگی به کارگردانی: کیارش اسدی زاده از اواخر سال 1999 تولید شده است. در هفت ، بازیگرانی چون امیر جعفری ، بابک حمیدیان ، حدیث میر امینی ، رضا کیانیان ، علی مصفا ، مهدی هاشمی ، مینا ساداتی ، نازنین بیاتی ، نیکی کریمی ، هانیه توسلی حضور دارند. یک ستاره قوی در این کار بازی می کند.

لازم به ذکر است که “هفت” یکی از محبوب ترین سریال های شبکه نمایش خانگی است که در تهران ، کیز و هیرابی جلوی دوربین فیلمبرداری شده است.

لینک را دریافت کنید: دانلود سریال 7

دانلود کار سریال زخم به کارگردانی محمد حسین مهدویان

5 – جنجالی ترین سریال های تابستانی / حرفه ای

صحنه شغلی سریال دیگری در حال فیلمبرداری است که در واقع اولین حضور سیروان خسروی به عنوان بازیگر است و از این لحاظ جنجال های زیادی به همراه خواهد داشت.

علاوه بر وی ، سارا برامی ، ماهو الوان ، زانیا خسروی و علیموسا صفا نیز در این سریال حضور دارند. وی با سعید خانی تهیه کننده حرفه ای و همچنین مصطفی تقی زاده نویسنده و کارگردان است.

پیوندهای حقوقی: دانلود سریال حرفه ای

منبع: وب سایت CoolDl.Net

دکمه بازگشت به بالا