اجتماعی

جزئیات و ضوابط سومین دوره جشنواره طب ایرانی

با توجه به جزئیات و آیین نامه سومین جشنواره پزشکی ایران، مدیرکل دفتر پزشکی ایران و وزارت بهداشت گفت: متقاضیان شرکت در جشنواره تا 9 آذرماه فرصت دارند اصل آثار و مدارک خود را در برنامه سامانه سوم قرار دهند. جشنواره طب ایرانی. .

دکتر نفیسه حسینی یکتا در گفت وگو با سلام آنلاین. وی گفت: اولین دوره جشنواره شناسایی و حمایت از دانشمندان و مبتکران برتر و همچنین ایجاد بستری برای بهره وری بیشتر از دانش بنیان و دانش بنیان است. بازاریابی و تعامل چند جانبه آموزش، پژوهش و درمان طب ایرانی به صورت ملی در حوزه طب ایرانی، طب سنتی و تاریخ پزشکی در سال ۱۳۹۶ برگزار شد.

وی افزود: جشنواره طب ایرانی فرصتی است برای معرفی بهترین دانشمندان و تکنسین های حوزه طب ایرانی و مکاتب که روش های تشخیصی، علت شناسی و درمان را بر اساس تفاوت های فردی در این رشته ادغام می کنند. مراقبت های بهداشتی و درمانی. بر اساس حمایت علمی و تجربی هزاران ایرانی و سایر ملل و به همت علمای بزرگ تمدن ویرایش و تدوین شده است.اسلام و به کمال نسبی رسیده است.

وی در خصوص شعار سومین جشنواره اظهار داشت: نام گذاری 1401 را با عنوان تولید در نظر بگیرید; با تکیه بر دانش و اشتغال زایی “توسط مقام معظم رهبری و تاکید ایشان بر ضرورت پیشرفت و نوآوری در علم و فناوری و نیز توانمندی های بالقوه دانشکده پزشکی غنی ایران در تولید، کارآفرینی و دانش – فناوری محور؛ دبیرخانه سومین جشنواره پزشکی ایران با شعار «طب ایرانی; مسیر پیشرفت علمی و نوآوری “؛ برگزیده

وی در خصوص بخش ارزیابی جشنواره گفت: علم با محور آموزش، پژوهش، درمان، فناوری، پیشکسوتان بین المللی، بخش های ویژه، با محوریت جوانان مردم، فرهنگ و هنر با محور کوتاه. و فیلم های مستند، عکاسی، گرافیک، انیمیشن، پوستر و فناوری اطلاعات، داستان های کوتاه برای کودکان، خوشنویسی و بخش های دانش آموزی با قصه گویی، نقاشی، اسباب بازی، بازی های رومیزی و بازی های رایانه ای فعال.

حسینی یکتا گفت: متخصصان طب ایرانی، طب سنتی و تاریخ پزشکی، پژوهشگران، پژوهشگران و دانشمندان، پزشکان، هنرمندان، دانشجویان، معلمان و علاقه مندان به نرم افزار و هوش مصنوعی و فعالان فناوری و دانش می توانند از سامانه استفاده کنند. جشنواره طب ایرانی به آدرس http://pmfestival.ir جهت ثبت نام در جشنواره.

وی در خاتمه تاکید کرد: متقاضیان شرکت در جشنواره تا 9 آذرماه فرصت دارند اصل اثر و مدارک را در سامانه سومین جشنواره طب ایرانی بارگذاری کنند. در نهایت پس از قضاوت، مراسم اختتامیه در 13 بهمن ماه برگزار می شود.

انتهای پیام/

دکمه بازگشت به بالا