اجتماعی

جزئیات صدور کارت شناسایی برای معلمان مدارس غیردولتی

معاون مدیر کل مدرسه دولتی و مرکز وزارت آموزش و پرورش جزئیات صدور شناسنامه برای معلمان این مدرسه دولتی را اعلام کرد و گفت: “مکاتبات با معاون مدیریت توسعه وزیر در حال انجام است و ما در حال بررسی احتمال از سایر خدمات مورد استفاده کارکنان رسمی استفاده کنید. ” ، همچنین می تواند برای معلمان غیر دولتی استفاده شود.

سعید صالح در مصاحبه با سلام آنلاین ، طبق آخرین آمار ، حدود 250 هزار معلم در مدارس غیر دولتی مشغول به کار هستند که 160 هزار نفر آنها کارگر آزاد و مابقی کارمندان رسمی و دولتی از جمله مدیران هستند. بازنشستگان فرهنگی و بازنشستگان سایر م institutionsسسات. امسال 1.6 میلیون دانش آموز در مدارس غیر دولتی ثبت نام کرده اند.

وی افزود: بزرگترین مدرسه غیر دولتی در تهران واقع شده است. ما 1800 مدرسه غیردولتی در تهران داریم و می توان گفت كه 10 درصد مدارس غیردولتی در تهران هستند.

معاون مدیرکل مدارس دولتی و مرکز وزارت آموزش و پرورش به صدور شناسنامه برای معلمان در مدارس دولتی اشاره کرد و گفت: “بنا به درخواست شورای هماهنگی م theسسان و کارکنان این مدارس ، “130،000 توسط شورا در سال گذشته صادر شده است.” امسال بخشنامه ای از سوی بنیانگذاران برای ثبت درخواست شناسنامه در سامانه مشارکت به استان ارسال شد.

صالح افزود که کارمندان مدرسه دولتی می خواستند کارت شناسایی داشته باشند ، بنابراین با همکاری شورای م foundسس مدرسه دولتی ، این امکان فراهم شد. مزایای کارت های شناسایی در مرحله اول کارت های شناسایی به کارمندان ارائه می شود. دوم ، ما با معاون وزیر توسعه ، که وزارتخانه را اداره می کند ، مکاتبه می کنیم و در حال نظارت هستیم تا معلمان غیردولتی نیز به سایر خدمات مورد استفاده کارمندان رسمی دسترسی داشته باشند.

وی با اشاره به اینکه کارت شناسایی توسط بنیانگذار درخواست و تحویل داده شده است ، گفت: “گزینه های تشویقی در شاخص های کیفیت شهریه صادر شده به کارمندان در نظر گرفته شده است.”

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا