جابه‌جایی رایگان بیش از ۳۰۰ هزار مسافر مترو در پیاده‌روی جاماندگان اربعین

خدمات‌رسانی مترو در ایام برگزاری نمایشگاه کتاب

مدیرعامل مترو تهران و حومه گفت: همزمان با راهپیمایی جاماندگان اربعین، 313 هزار و 284 نفر با متروی تهران به صورت رایگان جابجا شدند.

به گزارش سلام آنلاین. دکتر رضا محمدنژاد افزود: همزمان با راهپیمایی اربعین روز یکشنبه چهارم شهریور، 313 هزار نفر و 284 نفر در تمامی ایستگاه های خط یک و ایستگاه میدان امام حسین (علیه السلام)، شهدای هفده شهریور، شهید رضایی، امیرکبیر، میدان شهدا و میدان محمدیه رایگان است.

وی افزود: ایستگاه شهرری به دلیل مجاورت با حرم حضرت عبدالعظیم حسنی (ع) با 168 هزار و 111 مسافر امروز بیشترین تعداد جابجایی مسافران را داشته است.

محمدنژاد اظهار داشت: پس از مترو شهرری، ایستگاه میدان شهدا با 4 هزار و 985 نفر، ایستگاه محمدیه با سه هزار و 722 نفر و ایستگاه امیر کبیر با 3 هزار و 607 نفر به ترتیب بیشترین تعداد جابجایی رایگان مسافر را به خود اختصاص داده اند.

به گزارش روابط عمومی شهرداری تهران و حومه، وی با اشاره به اینکه متروی تهران به طور کامل ساماندهی شد و از تمام امکانات خود برای خدمت رسانی به مردم و شرکت کنندگان در راهپیمایی اربعین حسینی در پایتخت استفاده کرد، خاطرنشان کرد: به ترتیب زمانی. برای تسهیل در تردد مسافران در خط شهری، ۷۴ قطار فوق العاده برای ارائه خدمات منظم و ایجاد فضای امن برای شهروندان و مسافران اعزام شد.

انتهای پیام/

دکمه بازگشت به بالا