بین الملل

آماده‌باش مهران برای میزبانی از زائران اربعین/ بسیج امکانات دانشگاه برای خادمی عزاداران

به گزارش خبرنگار استانی آنا از ایلام، بهروز ناصری رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد ایلام از زیرساخت های دانشگاه آزاد اسلامی در مرکز مهران از جمله پارکینگ 15 هکتاری این دانشگاه بازدید کرد. از هزاران وسیله نقلیه در روز. ابیانمهمانزیبیر که در حال ساخت مهمانسرای مهران با حضور اساتید و کارکنان و مستقر در نقطه مرزی ایستگاه مرزی مهران است، بر ضرورت جابجایی امکانات دانشگاه آزاد اسلامی واحد ایلام برای خدمت رسانی به زائران تاکید کرد. بخصوص در ایام اربعین.

مهران آماده خدمت رسانی به زائران اربعین / بسیج مادی دانشگاه برای خدمت رسانی به عزاداران

وی همچنین در دیدار با امام جمعه و شهردار مهران با بیان اینکه در ایام اربعین ایلام و مهران دروازه ارتفاعات و پیشانی ایران، کربلا پذیرای میلیون ها مهمان خواهد بود، گفت: میلیون ها نفر و به این معنا آزادگان دانشگاه اسلامی ایلام در خدمت شما عزیزان می باشد. زائران اربعین.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان ایلام با بیان اینکه در ماموریت جدید دانشگاه آزاد اسلامی حل مشکل استان ایلام در دستور کار این دانشگاه و با نگاه بلندمدت استاندار پرتلاش ایلام قرار گرفته است، گفت: سایر نهادها و ادارات نقش دانشگاه آزاد اسلامی در توسعه استان پررنگ تر خواهد شد.

مهران آماده خدمت رسانی به زائران اربعین / بسیج مادی دانشگاه برای خدمت رسانی به عزاداران

ناصری خاطرنشان کرد: زیارت امام حسین(ع) در روز اربعین افتخار بزرگی برای دانشگاه آزاد اسلامی است و دانشگاه آزاد اسلامی با بصیرت و انقلاب والای دکتر طهرانچی به کار خود ادامه خواهد داد.

وی با تاکید بر اینکه دانشگاه آزاد اسلامی با سایر تشکل ها و نهادهای انقلابی در خدمت مردم در ایام اربعین همزیستی خواهد داشت، تاکید کرد: تاکید دکتر طهرانچی بر حضور پررنگ دانشگاه در ایام اربعین و انقلاب های متوالی بود. برای حل مشکلات استان ایلام.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان ایلام گفت: اربعین موجب ارتقای وضعیت معنوی و توسعه استان می شود و مردم ایلام همچون گذشته میزبان شایسته ای برای زائران خواهند بود.

امام جمعه مهران نیز در این نشست با بیان اینکه حکومت انقلابی دکتر طهرانچی منجر به تحول و تأسیس دانشگاهی در تراز انقلاب اسلامی شد، اظهار داشت: در سال 1380، دانشگاهی در تراز انقلاب اسلامی ایجاد شد.

حجت الاسلام عبدالله امینی گفت: اربعین سنگ بنای نظام است و در این ایام شهرستان 20 هزار مهران زیارت های میلیونی برگزار کرد در حالی که همه باید پای کار بیایند و مردم ایلام و مهران امسال عظمت خواهند داشت. ابیان.

وی گفت: یقین دارم حکومت جهادی و انقلاب دکتر طهرانچی و دانشگاه آزاد اسلامی در ایام اربعین کمکی به ایلام خواهد بود.

مهران آماده خدمت رسانی به زائران اربعین / بسیج مادی دانشگاه برای خدمت رسانی به عزاداران

زیرساخت های مهران برای میلیون ها بازدید کننده در حال تکمیل است

شهردار مهران همچنین گفت: با تلاش دو جلسه ستاد اربعین که در مهران برگزار شد، مسئولان استانی به ویژه استاندار ایلام امسال با توجه به تعداد شرکت کنندگان نظارت دارند. و خدمات بهتر و خدمات بیشتر ارائه خواهد شد.»

علی عباس شفیعی افزود: مدیریت دانشگاه آزاد اسلامی واحد مهران در تلاش است و استان ایلام انتظار دارد همکاری و انتقال مصالح دانشگاه آزاد اسلامی در خدمت میهمانان باشد.

وی تاکید کرد: بسترهای لازم برای فعالیت دانشگاه آزاد اسلامی به ویژه در راستای کمک به توسعه شهرستان و طراحان پژوهشی و علمی فراهم است.

استاندار مهران گفت: توسعه استان ایلام بدون حضور مراکز آموزش عالی به ویژه دانشگاه آزاد اسلامی، دانشگاه انقلابی بهتر است و باید برای همه فعالیت ها و فعالیت ها ارتباطات علمی و فرهنگی مشخص شود.

انتهای پیام/4078/

دکمه بازگشت به بالا