اجتماعی

اعزام ۸ هزار پلیس به استان‌های درگیر ماموریت اربعین

سلام آنلاین / پرس رئیس پلیس راهور فراجا گفت: امسال حدود 8 هزار نیروی کمکی به استان های درگیر در مراسم اربعین اعزام شده اند و طرح ترافیک ویژه اربعین و برقراری نظم و امنیت را اجرا می کنند.

سردار حسن مومنی با بیان اینکه مردم برای تردد به مرز مهران مراجعه نکنند، گفت: افرادی که قصد خروج از مرز مهران را دارند باید شاهد ترافیک سنگین باشند زیرا زیرساخت های مرزی امکان پذیرایی از زائران را ندارد، خیر و به دلیل زیرساخت های لازم در سایر مرزها مانند مانند شلمچه، چذابه، خسروی و… بهتر است زائران عزیز از آن مرزها عبور کنند تا شاهد کاهش خطر باشند.

به گزارش پلیس فارس مومنی، مردم سفرهای خود را کنترل کنند و بگویند: زائران عزیز سفر خود را به روز آخر موکول نکنند و امیدواریم این کنترل باعث سهولت در تردد و جلوگیری از ازدحام ترافیک شود.

مومنی افزود: از خانواده‌ها می‌خواهیم در مسیر رفت و آمد اربعین استراحت کافی داشته باشند و بی‌صدا رانندگی کنند تا انشالله به سلامت به مقصد برسند و شاهد کاهش تصادفات در کشور باشیم.

وی با بیان اینکه فارس با توجه به وجود بزرگراه 21 هزار کیلومتری بیشترین آمار فوتی را در کشور دارد، گفت: امیدواریم با تدبیر استاندار شاهد کاهش تصادفات باشیم. و تفاهم خوبی که بین مسئولان این استان ایجاد شد.»

وی افزود: میانگین سرعت در فارس از میانگین کشوری بالاتر است و استان باید به دوربین های کنترل سرعت بیشتری مجهز شود.

این مقام انتظامی با بیان اینکه بیشترین تصادفات بین ساعت 12 تا 20 رخ داده است، گفت: تصادفات ناشی از سرعت غیرمجاز، بی احتیاطی و خواب آلودگی است.

انتهای پیام/

دکمه بازگشت به بالا