فرهنگ و هنر

تاکید وزیر ارشاد بر ارتقای سطح کیفی و کمی هشتمین جایزه جهانی اربعین

محمدمهدی اسماعیلی وزیر فرهنگ در سومین جلسه ستاد اربعین این وزارتخانه بر ضرورت ارتقای کمی و کیفی هشتمین دوره جوایز جهانی اربعین تاکید کرد و گفت: رویدادهای بزرگ فرهنگی و هنری باید بیشترین تاثیر را داشته باشد. در بعد بین المللی هیولا پیاده روی اربعین.

به گزارش سلام آنلاین، به نقل از مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، محمدمهدی اسماعیلی صبح امروز یکشنبه در سومین جلسه ستاد اربعین با تاکید بر تجمیع امکانات دستگاه های مختلف این وزارتخانه برای تقویت حوزه های فرهنگی وی در خصوص برگزاری مراسم موکب اربعین گفت: دستگاه های مختلف وزارت فرهنگ پتانسیل بالایی برای توسعه مکان فرهنگی پیاده روی اربعین دارند و امسال باید از این توان نهایت استفاده را ببریم، امکان با برنامه ریزی مدون.

اسماعیلی با تاکید بر اهمیت برگزاری جام جهانی اربعین، افزود: هفتمین جام جهانی اربعین که سال گذشته با استقبال گرم مردم برگزار شد، از برکات جایزه این جایزه جهانی در عرصه های مختلف علمی و فرهنگی، آثار قابل توجهی برخوردار بود. در بخش عکاسی، فیلم کوتاه و ویژه، مستند آنلاین و … به این رویداد ارسال شد.

رئیس حوزه هنری کشور با تاکید بر اینکه امسال باید شرایطی فراهم شود تا هشتمین دوره جوایز جهانی اربعین ارتقای کمی و کیفی در همه زمینه ها داشته باشد تا شاهد نتایج آن باشیم.بیشترین تاثیر در بعد بین المللی ماجرای پیاده روی اربعین

یکی از اعضای شورای عالی انقلاب فرهنگی در بخشی دیگر از سخنان خود گفت: بدون شک همه نهادهای حکومتی، مردم و سازمان های مردم نهاد از هیچ تلاشی برای برپایی حماسه پیاده روی اربعین حسینی دریغ نخواهند کرد. .

در این نشست اعضای ستاد اربعین وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی درخواست خود را برای برگزاری هرچه باشکوه پیاده روی اربعین بیان کردند.

انتهای پیام/

دکمه بازگشت به بالا