علمی و پزشکی

تاثیر پایین شیمی درمانی در درمان سرطان / بارداری در سرطان؛ بلامانع

یک مشاور ارشد وزیر بهداشت با انتقاد از عدم نظارت در بخش درمان سرطان در این کشور ، گفت که تخمین زده می شود 300 میلیارد دلار سالانه توماس برای شیمی درمانی هزینه می شود.مواد شیمیایی که امید به زندگی بیماران سرطانی را افزایش نمی دهند و بهبود نمی یابند. کیفیت زندگی آنها. البته این هشدارها بارها مطرح شده است ، اما متأسفانه هیچگاه نظارت و كنترل دقیق بر تجویز و استفاده از این داروها صورت نگرفته است.

به گزارش سلام آنلاین. دکتر محمد اسماعیل اکبری ، در بخش دیگری از کنفرانس مطبوعاتی خود در مورد وضعیت درمان سرطان در کشور ، گفت که 49٪ از درمان های سرطان با جراحی ، 40٪ با شیمی درمانی انجام شده است. پرتودرمانی و جراحی به صورت ترکیبی و تنها 11٪ از طریق شیمی درمانی . در حالی که اصلی ترین و گرانترین هزینه ها در زمینه شیمی هزینه می شود.

وی با بیان اینکه علی رغم تأثیر کم شیمی درمانی در درمان سرطان ، سالانه 300 میلیارد دلار صرف شیمی درمانی در کشور مفهومی می شود ، گفت: من به عنوان یک متخصص سرطان ، به مردم کمک نمی کنم.

وی گفت: “هدف از درمان سرطان افزایش امید به زندگی و کیفیت زندگی بیماران است.” پرتو درمانی. علاوه بر این ، شیمی درمانی عوارض جانبی بسیاری دارد که باید مورد توجه قرار گیرند.

وی همچنین به شیمی درمانی هدفمند اشاره کرد و گفت: تأثیر این داروها که “آنتی بادی های مونوکلونال” نامیده می شود ، آرزوی هر پزشکی است ، اما متأسفانه این حرفه محقق شد. این رویا به دلیل اثربخشی این داروها چیزی فراتر از واقعیت است. حتی 30 درصد هم نیست.

اکبری گفت: سالانه حدود 300 میلیارد پوند برای شیمی درمانی هزینه می شود که امید به زندگی بیماران سرطانی را افزایش نمی دهد و کیفیت زندگی آنها را بهبود نمی بخشد. مناطق م Itثر بارها ذکر شده است ، اما متأسفانه هیچگاه کنترل و نظارت دقیق بر تجویز و استفاده از این داروها وجود نداشته است.

3 میلیارد توماس هر سال برای درمان سرطان در این کشور هزینه می شود

وی با تأکید بر هزینه مضاعف درمان سرطان در مقایسه با سایر بیماری ها ، گفت: هر ساله 3 تریلیون خمیر دندان برای درمان سرطان در کشور هزینه می شود.

مشاور وزیر بهداشت ، هزینه های بهداشتی در این کشور را کاهش 8 درصدی بیماران زیر خط فقر دانست و گفت: “این میزان دو برابر سرطان است.”

متخصصان انکولوژی و جراحان غدد درون ریز با تأکید بر اهمیت توجه به مقرون به صرفه بودن درمان سرطان گفتند: “در حالی که تعرفه ها مشخص نیست ، باید بر روی نیروی کار تمرکز کنیم. برخی از پزشکان را مجبور به عقد قرارداد با شرکت های دارویی برای کسب درآمد بیشتر کنید” به عبارت دیگر ، تمرکز ما بر روی داروها و درمانها به جای نیروی انسانی است.

وی با تأکید بر لزوم انجام غربالگری دقیق تر در درمان سرطان ، به ویژه هزینه شیمی درمانی ، گفت: “اولین شرط غربالگری ، اطلاع از موضوع است. مدیریت را می توان با تأثیر و کنترل قوی و جدی انجام داد.

اولین تشخیص سرطان با جراح است.

در بخش آخر ، دکتر ابی تأکید می کند که تشخیص اولیه سرطان با جراح است و می گوید در مورد سرطان ، تشخیص اولیه با متخصص داخلی است.

وی همچنین به برخی از تظاهرات بالینی سرطان های مختلف اشاره کرد: “در مورد سرطان پستان ، که شایع ترین سرطان در زنان است ، وجود توده و احتباس خون یک طرفه (در یک پستان) یک علامت جدی است که اگر پوست به طور همزمان تحریک یا فرو رفته باشد ، افراد می توانند دست های خود را بررسی و بلند کنند ، باید به سرطان شک کرد. در مورد سرطان معده ، که یک سرطان شایع در مردان است ، کاهش وزن غیرقابل توجیه ، کم خونی و علائم جسمی مانند درد خفیف یا نفخ می تواند علائم جدی سرطان دستگاه گوارش باشد.

بارداری برای سرطان ممنوع نیست

در پایان ، یک مشاور ارشد وزیر بهداشت ، بارداری پس از سرطان را نیز روشن کرد ، ضمن اینکه این واقعیت را که افراد مبتلا به سرطان نباید باردار شوند ، انکار کرد: “بارداری برای سرطان فقط تحت نظر پزشک و با دانش دکتر و بیمار بارداری همچنین می تواند منجر به سلامت مادر و جنین در سرطان پستان شود.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا