استان ها

تأکید استاندار البرز بر نظارت بر بازار

به گزارش اطلاعات آنلاین از البرز؛ «مجتبی عبداللهی» در جلسه تنظیم بازار و ستاد اقدام مشترک با اشاره به تلاش دولت سیزدهم برای ارتقای سطح معیشت مردم، افزود: جای خرسندی است که با فعالیت ها و برنامه ریزی های انجام شده «وجود دارد. نیازی به نگرانی در مورد ذخیره کالاهای اساسی نیست.”

وی با بیان اینکه مشخص است ارزهایی که از این روند توزیع رضایت دارند، تهدیدی برای تولید و رونق واردات هستند و همه اینها باعث شده تا مبالغ هنگفتی برای یارانه ها باقی بماند، گفت: برای مردم واقع بین باشید.

عبداللهی گفت: توزیع ناعادلانه یارانه کالاهای اساسی از طریق توزیع ارز ترجیحی چالش و دغدغه جدی دولت است، بنابراین دولت سیزدهم از همان ابتدای تاسیس با استرانگ در ساماندهی این موضوع اقدام کرد.

وی افزود: همانطور که در مراحل آماده سازی پیش بینی می شود، تغییر در نرخ سود بازار خواهیم داشت، اما آنچه مشخص است نحوه پیش بینی جبران خسارت است.

شهردار البرز گفت: در این جراحی اقتصادی تمام منافع یارانه نصیب مردم خواهد شد و طبیعتا دست سودجویان از آنچه که حق همه مردم است محروم خواهد شد.

وی افزود: با توجه به روش ها و برنامه هایی که رئیس جمهور تشریح کردند، در واقع به جای حذف ارز ترجیحی باید گفت که این طرح نوعی مردم سالاری و توزیع عادلانه یارانه ها است. کالا».

عبداللهی گفت: هم اکنون قوای سه گانه با یکدیگر متحدتر و منسجم تر شده اند تا این یگان محقق شود و رضایت مردم را به دنبال داشته باشد، بنابراین ما کارگزاران نظام استانی باید بسیار مشارکت داشته باشیم. “

وی افزود: به مردم شریف استان این اطمینان را می دهم که استان برای اجرای صحیح این طرح و کنترل دقیق بازار بسیج شده است و کمبودی در موجودی اولیه وجود ندارد.

48

دکمه بازگشت به بالا