اقتصادی

کدام مشاغل از فردا در تهران و البرز مجاز به فعالیت هستند؟

اتاق بازرگانی ایران در بیانیه ای گفت از فردا تا یکشنبه فقط 9 اتحادیه بزرگ مجاز به فعالیت هستند.

به گزارش سلام آنلاین ، با گسترش موج تاج پنجم و افزایش تعداد بیماران در تهران و آلبیون ، م agenciesسسات دولتی ، بانک ها و گروه های پرخطر اصناف و مشاغل در تهران و البرز از این سه شنبه تا یکشنبه آینده تعطیل شدند هفته

به دنبال اطلاعیه امروز (18 ژوئیه) ، که بلافاصله توسط وزارت کشور و مطابق با تصویب ستاد ملی کرونا برای مدیریت و مدیریت پیک پنجم ، به ویژه برای تهران و آلبیون اعلام شد ، وزارت بانکهای صنفی اجرایی مصوب طبق حکم کمپ کرونا ، رئیس جمهور در شش روز تعطیلی فوری از روز سه شنبه ، فقط 9 فعالیت صنفی داشته است. از تاریخ 20 ژوئیه تا پایان روز یکشنبه ، 2 اوت ، استان های تهران و آلبازار مجاز به فعالیت بودند.

1- نان
2-خرید و مواد غذایی
3-فروش محصولات لبنی
4-فروش محصولات پروتئینی (فقط فروشندگان گوشت و ماهی)
5- فروشگاه زنجیره ای (سوپرمارکت ، غذا ، نوشیدنی ، نوشیدنی و چای بهداشتی)
6- فروشندگان لوازم پزشکی و دامپزشکی
7-نماینده تاکسی تلفنی
8- فروشنده میوه و تره بار
9- مرکز آشپزی ، رستوران و فست فود (بیرون)

در واقع ، امروز اتاق بازرگانی ایران اعلامیه جدیدی صادر کرد که طبق فعالیت همه اتحادیه ها مطابق با پروتکل بهداشتی ، به جز هفت اتحادیه صنفی ، از جمله رستوران ها و کافه ها به صورت آشپزی خانگی (اما می تواند در خارج از کشور اجرا شود) ؛ تالار پذیرایی؛ سینما و تئاتر گذرگاه ها و بازارهای داخلی ، به استثنای تخصص های مرزی مانند لاستیک ، لوازم یدکی ، لوازم جانبی رایانه به جز لباس ، کیف ، کفش و تلفن های همراه. استخر شنا و سالن بدن سازی؛ پارک های تفریحی و باغ وحش ها ؛ نمایشگاه های عمومی و ویژه در تمام شهرهای کشور با رنگ قرمز مجاز است.

اما بیانیه جدید تأیید کرد که این امر در دو هفته تعطیلی تهران و آلبات صادق نبود. بنابراین ، برای شش روز آینده در تمام شهرهای سرخ به جز تهران و آلبین ، همه تیم ها مجاز به فعالیت بودند به جز هفت گروه ذکر شده. اما در تهران و آلبيون فقط 9 تيم بزرگ مجاز به فعاليت هستند.

لازم به ذکر است که وضعیت فعالیت های تجاری در تهران و آلباک از روز دوشنبه ، 25 آگوست ، هنوز مشخص نیست.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا