اقتصادی

دستور وزیر کشور به استانداران برای کنترل قیمت‌ها و انجام نظارت میدانی

وزیر کشور از استانداران سراسر کشور خواست با نظارت دقیق، کنترل های لازم را برای کنترل قیمت ها داشته باشند.

به گزارش سلام آنلاین به گزارش وزارت کشور، دکتر احمد وحیدی در جلسه بررسی مسائل مربوط به تنظیم بازار که با حضور استانداران سراسر کشور و برخی از وزرا در وزارت کشور برگزار شد، این موضوع را مطرح کرد. .

وی حذف ارز ترجیحی را لازمه توسعه اقتصادی کشور دانست و افزود: با هماهنگی همه دستگاه ها این اقدام به درستی در حال انجام است. همچنین با برنامه ریزی مناسب و به موقع، هیچ پیامد امنیتی خاصی در روند اجرای طرح دموکراتیک و توزیع عادلانه یارانه ها ایجاد نمی شود.

وزیر کشور افزود: افکار عمومی در مورد لزوم اجرای طرح دموکراتیک و توزیع عادلانه یارانه ها همچنان ضروری است و باید ابعاد این طرح بزرگ اصلاح اقتصادی روشن شود.

دکتر وحیدی با اشاره به تاکید رئیس جمهور بر کنترل قیمت ها و تامین کالاهای مصرفی، از استانداران سراسر کشور خواست با نظارت دقیق، کنترل های لازم را برای کنترل قیمت ها داشته باشند.

وی با تاکید بر مدیریت قیمت کالاها و اجاره بها خاطرنشان کرد: اجاره بها نباید از استاندارد ۲۵ درصدی در شهرها و ۲۰ درصدی در شهرهای دیگر فراتر رود.

وزیر کشور با بیان اینکه همه دفاتر معاملات ملکی موظف به رعایت آن هستند و با متخلفان برخورد خواهد شد، خواستار نظارت مردمی برای کنترل شدید بازار شد.

انتهای پیام/

دکمه بازگشت به بالا