استان ها

تحقق ۱۰۹درصدی تعهد اشتغال در شهرستان البرز

به گزارش خبرگزاری سلام آنلاین از قزوین؛ محمد نصیری شهردار البرز در جلسه کارگروه این شهر گفت: دستیابی به 109 درصد مشاغل موجود در سطح شهر نشان می دهد تمام تلاش مدیران و مسئولان البرز متمرکز است. تمرکز بر رونق تولید ، ایجاد شغل و حمایت از صنعت و سرمایه گذاری.
نصیری اظهار داشت: با نگاه و نگرش حمایت از تولید ، تلاشهای زیادی توسط مدیرانی انجام شده است كه جلسات بسیاری را جهت تسهیل رفع موانع حمایت از تولید ، آماده سازی زیرساختها و حمایت دولت در شرایط اقتصادی ترتیب داده اند. در این نه ماه اول ، شهر الازهر مصمم به موفقیت است.
وی افزود: “این دستاورد نتیجه تلاش های بخش خصوصی و ادارات دولتی مانند معاون برنامه ریزی و امور عمرانی ، امور صنایع و معادن ، جهاد گرایی ، صندوق های سرمایه گذاری ، بانکداری ، کارآفرینی ، بانکداری ، کمیته رفاه و سایر ادارات است.” این لازم است. ” ما از همه تلاش های آنها قدردانی می کنیم.
“ما سعی خواهیم کرد با استفاده از توانایی ها و پتانسیل های شهر در زمینه های صنعت ، کشاورزی ، خدمات و سایر زمینه ها ، اشتغال بیشتری را در بقیه سال جاری ایجاد کنیم تا تعهد شهر. این می تواند به کاهش بیکاری کمک کند. ”
در پایان استاندار البرز اظهار داشت که افراد جویای کار باید از مهارت و دانش فنی برخوردار باشند ، بنابراین شهر البرز با داشتن سه مرکز فنی و پیشرفته آماده آموزش و مهارت های رایگان افراد جویای کار است. و جویای کار در همه مشاغل. فرصت خوب برای کسب مهارت و بدست آوردن شغل مناسب.

48

دکمه بازگشت به بالا