اقتصادی

بررسی عوامل سرقت تأسیسات و تجهیزات شبکه برق کشور در دادسرای ناحیه ۱۲ تهران

دادستانی عمومی و انقلاب تهران اعلام کرد که دلایل سرقت مکان و تجهیزات شبکه برق کشور و راه های حفاظت از آن در جلسه ویژه دادسرای عمومی و انقلاب تهران در منطقه 12 مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

به گزارش سلام آنلاین ، به نقل از دادستان عمومی و انقلاب تهران در این نشست که رحیم گوزادت ، معاون دادستان تهران و رئیس دادسراهای 12 منطقه ، در مورد تعداد سرقت ها و تجهیزات مرتبط در سال 1399 صحبت کرد. رابطه با قانون عمومی اظهار می دارد: خروج مقامات از تعهدات قانونی و سهل انگاری اجرای قانون ، که منجر به نقض حقوق عمومی و آسیب به منابع بیت المال می شود ، منجر به مسئولیت کیفری می شود. و مدنی.

وی درخواست کرد توزیع کنندگان برق Tenran نظارت صحیح و مستمری بر عملکرد پیمانکار داشته و آموزش های لازم را برای ارائه جزئیات کامل پیمانکار و افراد درگیر در موضوع قرارداد ، از جمله شما ، فنون سیمان و رانندگان ارائه دهند. به پلیس پیشگیری مراجعه کنید.

رئیس دادستانی عمومی و انقلاب مرکز منطقه 12 تهران با توجه به آسیب شناسی و گزارش های کارشناسی خواستار گشت های مشترک پلیس و کنترل برق منطقه و همچنین اعزام تیم های عملیاتی در مناطق مستعد جرم شده است. ، پیشگیری و اجرا تعویض برق سیم مسی با کابلهای خود پشتیبانی ، جوشکاری سکوهای پشتیبانی ترانسفورماتور ، جوشکاری دم ، نصب سیستم های هشدار ضد سرقت و دوربین های امنیتی در صورت لزوم ، اطمینان از به موقع بودن و ایمنی. بازرسی از آنها ، قطع و جمع آوری سیمهای اضافی ، علاوه بر این ، در خانه های متروکه و استفاده از قفل های داخلی و جلوگیری از قفل های خارجی در اتاق به عنوان یک اقدام فنی و محافظتی تأکید شده است.

نظارت نامحسوس گلزاده بر فعالیتها و رفتارهای مجرمان و نظارت بر منازل ، مشاغل و رفت و آمدهای آنان با رعایت حقوق شهروندی و بدون تداخل در حریم خصوصی پایگاه مجرمانه ظالمانه است.یکی دیگر از وزنه های سنگین گلزاده در این آموزش و کنفرانس.

معاون دادستان تهران افزود: در اجرای دستورالعمل های اجرایی تحقیق درباره مجرمان ماهر و باتجربه ، پایگاه داده ای از مجرمان تهیه و در اختیار پلیس قرار گرفته است.

در این جلسه تصمیم گرفته شد که پلیس پیشگیری فاتب لیستی از سارقان مربوط به تجهیزات و وسایل الکتریکی تهیه کند و مطابق مقررات و اطلاعیه های فعلی ، مجرمان سابق باید تحت نظر قرار گیرند و برای محافظت از آنها بازرسی شود تکرار جرم.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا